Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Damn, jeg hader sådan nogle emner her. De kommer et par gange om måneden og det virker ikke rigtig som om de har andet formål end at skrive noget fordi man ikke har andet at tage sig til. Træls at skulle hoppe ind og trykke "Marker forum for læst" pga. et så ligegyldigt emne.
Nå, whine slut.
Enig..
Underlig at oprette en tråd allerede igan + at madass også var aktiv i den anden tråd..
Er det ikke en uge siden den anden tråd var igang?
btw
Brørup
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Teffer" (11.09.2005, 13:25)
Damn, jeg hader sådan nogle emner her. De kommer et par gange om måneden og det virker ikke rigtig som om de har andet formål end at skrive noget fordi man ikke har andet at tage sig til. Træls at skulle hoppe ind og trykke "Marker forum for læst" pga. et så ligegyldigt emne.
Nå, whine slut.
Enig..
Underlig at oprette en tråd allerede igan + at madass også var aktiv i den anden tråd..
btw
Brørup
Hmm. Var jeg med i en anden? Har slet ikke set den. Og / eller har jeg været fuld.
Og hedder godt nok Madsass
Nå, whine slut.
Enig..
btw
Brørup
Hmm. Var jeg med i en anden? Har slet ikke set den. Og / eller har jeg været fuld.
Og hedder godt nok Madsass