Besked ved nyt indlæg.

  • Jeg ved vi tidligere har haft mulighed for at få basked/mail når der kommer nye indlæg, i en tråd vi følger.


    Muligheden blev iflg. Matin fjernet, pga. der var alt for mange forkerte/ikke aktive mail adresser, som folk havde oplyst.


    Kunne man ikke starte "på en frisk" - slette samtlige mail adr. på denne liste - og bede folk om at oplyse deres nuværende - og fungerende - mail adresse. Så ville vi vel igen kunne benytte os af denne fede mulighed. En mulighed som jo fungerer fint på andre forums.


    Når man f.eks. som jeg arbejder på alle tider af døgnet - så oplever man tit at den tråd man fulgte med i - er forsvundet langt ned på listen - og dermed ikke findes på "forsiden" længere. Det gør det lidt svært at følge med i diverse tråde man lige skrev i for maaaaaaaange timer siden.


    Der må da være mange andre end mig der savner denne feature - så på med tænkehuen så vi kan få løst dette banale problem med folks mail adr.


    NB: Har sendt en "report" til Martin/Aerial omkring denne tråd - så får vi jo (forhåbentlig) med det samme de rigtige på banen... ;)

  • Synes også det var rart det skete på automatik og at man ikke hver gang skal huske at sætte flueben i at gerne ville modtage en mail ...


    Hvis bare folk skal validere, så skulle e-mail adresserne jo gerne være iorden ..

  • Hvis nu I gad læse hvad jeg rent faktisk har skrevet - eller kunne huske en lille smule tilbage - så ville I - som det er gået op for en anden bruger - vide at man aktivt skal gøre noget hver evig eneste gang - det skulle man ikke tidligere (der kunne man gøre det i sin "profil-opsætning").


    Hvis man som den kvikke bruger foreslår - lige skulle validere sin mail adr. - så var problemet løst - og dem som gerne vil have mail hver gang der svares - de fik det automatisk - og dem som er ligeglad de fik det ikke. Er sgu lidt smartere end at skulle krydse af hver gang.... ;)


    Men ok - den anden lidt "knold og tot" løsning kan da bruges indtil videre.

  • evt lave en funktion hvor man havde knap så man bare kan trykke på mine posts....og så se hvad man havde skrevet i sidst.....og slå dobbelt topics fra :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    evt lave en funktion hvor man havde knap så man bare kan trykke på mine posts....og så se hvad man havde skrevet i sidst.....og slå dobbelt topics fra :)


    En knap der hed "mine sidste 25 posts" ville være fedt - men igen hvis der så skrives i en tråd man har fulgt med i - så får man alligevel ikke besked. Det kunne jo være en bruger havde løsningen på et problem man havde for X uger siden. Hvis man så ikke lige er på forummet i X timer - så forsvinder den igen ud af listen..


    Jeg mener derfor at den "gamle" løsning er den perfekte... ;)

  • Man kan da altid se når der er nye replys i tråde.
    I mit tilfælde går jeg altid et par sider tilbage, når jeg ikke har været på tweak et par dage, skimter overskrifterne igennem og læser de der lyder interessante/bekendte. Hvis jeg har et lignende problem som andre, så tilføjer jeg den til favoritter.


    Men en kanp som "mine sidste 25 post" kunne måske være en god idé.

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

  • og til de mindre dovne
    klik search og brug Search for Username i højre side
    og vupti man kan se alle tråde man har skrevet i

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • skal lige sige.. det SKAL være en mulighed for at ikke vil have mail..


    for jeg vil hellere sidde og glo rundt, end at få freaking 100 mails fordi folk replyer til min thread.. det er provo.. :D


    men lad det være en muligheD? som det allerede er :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnni
    og til de mindre dovne
    klik search og brug Search for Username i højre side
    og vupti man kan se alle tråde man har skrevet i


    Joooo det kan man da - men IGEN så er det jo ikke helt det samme som at få en mail når der skrives et nyt indlæg i en tråd man på et eller andet tidspunkt har fulgt.


    Og når muligheden KUN er fjernet fordi en masse tosser ikke har kunnet finde ud af at oplyse en fungerende mail adresse - så er det sgu lidt irriterende at vi andre skal straffes.