Tweaks 3Dmark 2001 Sektion.

  • Ved godt det der måske minder om et 3dmark-spørgsmål, men det er det dog ikke...


    Sag lige og kedet mig lidt imellem mine læsninger, så jeg ville lige kigge lidt rundt på Tweak.dk for at se om der var sket noget. Det så jeg min egen 3Dmark2001SE som jeg lavede med mit gamle skodsystem.... Pusigt for jeg har ikke lagt den der ind... 8o .... Ikke at det gør noget den ligger der... Jeg undrede mig bare lidt over hvordan den var kommet der ind... :D

  • Det har du nu nok gjort alligevel, selv om du ikke kan huske det.


    Men det kan også være en der har gættet dit forum password + fundet dine daværende computer specs + fundet din tilsvarende score på futuremark.com.

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Det har du nu nok gjort alligevel, selv om du ikke kan huske det.


    Men det kan også være en der har gættet dit forum password + fundet dine daværende computer specs + fundet din tilsvarende score på futuremark.com.


    Hmm... Ja, så må jeg FORHÅBENLIGT have glemt det for ellers så sidder der jo en der ude og ved at mit password her til forumet er "Nosser"..... Ej, bare en joke. Troede ikke lige der skulle forum-password til så jeg begyndte og tænke på om der var en der ville have at min skod-score på 4 point skulle med. *G* Ville da ellers være lidt for morsomt. :D


    .. Men du har jo nok ret i det du skriver.... Jeg er ved at blive senil. *G*

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    Du ryger for meget hash


    Pusigt du skulle komme med den udtagelse for jeg sad lige og læste en debat om hash-rygning på et andet forum. Der var sgu en der påstod at man ikke tog skade af at ryge hash. Det er jo sjovt nok bevist at man gør det. Ryger ikke selv hash, men ryger dog smøger.... Tvivler på man bliver dum af det.... men på den anden side, så ved man sgu aldrig hvad House of Prince putter i skidtet. *G*