Edderkopper über alles?

  • Er det bare mig eller er der edderkoppespind over det hele? I vores have talte jeg 120 imorges - og det var kun i forhaven.. Det er altså ikke små og uskyldige edderkopper, de fleste er altså dem med flere hår på benene end jeg har..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    Ja her er der også edderkopper over det hele, men mig gør de ikke noget, men min kæreste er ved at s**** i bukserne bare at kikke på dem :D


    Er det noget parringstid eller sådan?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Er det noget parringstid eller sådan?


    Tror det er grundet den tåge/fugt der har været de sidste dage. Også derfor man bedre lægger mærke til dem når det er tåget.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann


    Tror det er grundet den tåge/fugt der har været de sidste dage. Også derfor man bedre lægger mærke til dem når det er tåget.


    Kan godt være at man bedre lægger mærke til det, men der er virkelig mange edderkopper.. Flere end der plejer at være..


    Er ikke bange for dem, for det er jo et nyttedyr.. Men kan godt forstå dem der har araknofobi.. Især efter Bubbi's billede.. :ohmy:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Har samme problem her. Det vrimler med dem.
    Jeg har intet imod edderkopper, men det er godt nok klamt, at få spindelvæv i ansigtet. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Har samme problem her. Det vrimler med dem.
    Jeg har intet imod edderkopper, men det er godt nok klamt, at få spindelvæv i ansigtet. :boxed:


    Jep, den kan jeg godt skrive under på.. Når man går der, ret halvsøvnig om morgenen og ikke har set sådan et stort spind, så får man sgu' et lille chok.. Den sidder garanteret inde i busken og griner af en når man går forbi.. Haha.. :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • hehe de skide edderkopper... jeg hader dem som PIS, de er fucking ULÆKRE!!! det var så min mening om edderkopper hehe


    forleden så min kæreste en mega motherfucker i deres køkken da jeg var oppe ved hende... og jeg mener jer! den var stor, og løb fandme som en hamster rundt i køkkenet... ulækkert!!!


    men den fik lov til at svømme crawl i wc'et senere hen...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hehe den er da nuttet..


    Fandt også lige et par billeder af en nuser en jeg tog da jeg var i Argentina..
    Damn et chock man kan få når man vågner om natten og sådan en fætter tramper hen over ens dyne.. :boxed:


    [Blocked Image: http://img282.imageshack.us/img282/5648/spider11og.th.jpg][Blocked Image: http://img282.imageshack.us/img282/7647/spider20av.th.jpg]


    For silvan da, for en mobbe dreng :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Er det bare mig eller er der edderkoppespind over det hele? I vores have talte jeg 120 imorges - og det var kun i forhaven.. Det er altså ikke små og uskyldige edderkopper, de fleste er altså dem med flere hår på benene end jeg har..


    Du må fandme have kedet dig imorges, hvis du gad tælle 120 edderkopper :))
    Men vi har oss psyko mange herhjemme... Der går en sort rundt, på størrelse med en knytnæve nede i køkkenet og den er ikke engang tyndbenet :rolleyes:
    Den skal snart smadres, men det bliver ikke af mig... den er f***** for vammel... :)
    De sviner og giver folk mega chock... De ta'r godt fluerne, men det gør min kødædene plante oss ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyzio
    hehe de skide edderkopper... jeg hader dem som PIS, de er fucking ULÆKRE!!! det var så min mening om edderkopper hehe


    forleden så min kæreste en mega motherfucker i deres køkken da jeg var oppe ved hende... og jeg mener jer! den var stor, og løb fandme som en hamster rundt i køkkenet... ulækkert!!!


    men den fik lov til at svømme crawl i wc'et senere hen...


    Kan godt være at de er klamme osv., men tænk på hvis de ikke havde været der.. Hvilke dyr tror du så der havde kravlet rundt i det køkken? ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Du må fandme have kedet dig imorges, hvis du gad tælle 120 edderkopper :))
    Men vi har oss psyko mange herhjemme... Der går en sort rundt, på størrelse med en knytnæve nede i køkkenet og den er ikke engang tyndbenet :rolleyes:
    Den skal snart smadres, men det bliver ikke af mig... den er f***** for vammel... :)
    De sviner og giver folk mega chock... De ta'r godt fluerne, men det gør min kødædene plante oss ;)


    Mjae.. Syns bare at jeg lige havde lidt tid inden jeg skulle afsted, så lagde jeg mærke til hvor mange der var i haven.. Da jeg så kørte i skole, lagde jeg mærke til hvor mange der egentlig var over det hele..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Ja der er mange, også er de store som bare fanden i år...
    Måske er det den globale opvarmning som gør det, det bliver jo varmere og varmere i Dk, så om 10 år har vi måske sorte enker og Anacondere over det hele :boxed:


    Hørte i radioen, at man havde fundet en ny art i Jylland, man mener den er undsluppet fra en privat og paret sig med ??? ved ikke om der var flere eller om den havde haft gang i nogle danske edderkopper, nå men dens bid skulle faktisk gøre en svimel og utilpas, det ville så være endnu være hvis den bid små børn :ohmy:


    Ps: der er jo også set delefiner i år, og som man siger, hvor der er delefiner er der også hajer, så de delefiner kan godt smutte igen og det kan godt se at blive kold i danmark igen, det er fint nok at bier er det faligste dyr i danmark :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Ja der er mange, også er de store som bare fanden i år...
    Måske er det den globale opvarmning som gør det, det bliver jo varmere og varmere i Dk, så om 10 år har vi måske sorte enker og Anacondere over det hele :boxed:


    Hørte i radioen, at man havde fundet en ny art i Jylland, man mener den er undsluppet fra en privat og paret sig med ??? ved ikke om der var flere eller om den havde haft gang i nogle danske edderkopper, nå men dens bid skulle faktisk gøre en svimel og utilpas, det ville så være endnu være hvis den bid små børn :ohmy:


    Ps: der er jo også set delefiner i år, og som man siger, hvor der er delefiner er der også hajer, så de delefiner kan godt smutte igen og det kan godt se at blive kold i danmark igen, det er fint nok at bier er det faligste dyr i danmark :D



    LOL jeg ville virkelig kigge noget hvis der var en ANACONDA i vores bassin i forhaven 8o :))

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Hmm Edderkopper über alles..? Edderkopper over alle? :)) Nå men for at vende tilbage til topic, så er vi dejligt fri for kravl her, mærkeligt nok.. Det eneste problem vi har haft med insekter er nogle små "myg" af en art hvis stik klør ad helvedes, men det er langt fra slemt! Jeg blir ikk engang generet af dem om natten, for jeg ka klaske de få af dem ned fra væggene (De sætter sig nemlig istedet for at sværme rundt i lokalet som "normale" myg :) )


    Ud over det så har vi nogle mikro edderkopper en enormt sjælden gang og en lille håndfuld hvepse..