• Hvad skete der lige med de nye afsnit af HUSET??


    Pointsystemet var da helt vildt latterlig opbygget. Dommernes stemmer talte da ikke en skid når først SMS stemmerne blev delt ud.


    De får da ALDRIG NOGENSINDE solgt de lejlighederne til nogen, jo så skal det da lige være lokaler til blinde.


    Håndværk? Har aldrig i mit liv set så dårligt håndværk af Toke og kæresten.


    TV2 skulle skamme sig!!

  • HUSET er noget TV2 for andet år i træk sender .. Det går ud på at 4 par skal istandsætte hver deres lejlighed på 12 uger eller sådan noget ..


    De har 250.000 kr. og for hvert rum der bliver afleveret vil dem der har gjort det bedst vinde 15.000 kr. ..


    I år har TV2 bare valgt at seerne skal stemme med, og det betyder så, at det i hvert fald ved det første rum, var dem med det mest elendige håndværk der vandt ..


    Det er meningen lejlighederne skal sælges når de er færdige .. Det var et flop sidste år, og bliver sikkert et endnu større flop i år ..


  • Ah okey ... Sådan noget damen ville være helt vild med ... Fandens også ... Syntes der er RIGELIGT med sådan noget pjat i TV nu om dage ... Der er jo dårlig nok plads til meningsløs TV-vold ... X(


    Men det lader til at TV2 har ladet det forgå som i den virkelige verden ... Der er det jo ofte ikke den bedste der vinder, men den med de bedste albuer eller flotteste kavalergang ... :))


    Men det er jo ikke første gang vi ser et flop på dansk TV ... og sikkert heller ikke den sidste. Af en eller anden grund så er "vi" experter når det kommer til dårlige TV-shows ... :))

  • Sidste år var det på ingen måde et reality-show. Hader sådan noget.


    Der var masse af gode håndværksmæssige ting og sager.


    Nej, det floppede ikke sidste år, det var en stor succes.


    Men i år har det virklig floppet indtil videre!!


    Ja, selve salget med en auktion var et flop, men ellers var det godt


  • Jeg har heller ikke udtalt mig om at programmet var et flop sidste år ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det er meningen lejlighederne skal sælges når de er færdige .. Det var et flop sidste år, og bliver sikkert et endnu større flop i år ..


    Skriver du ikke det var et flop?