Voldtægt nej tak !!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Tja .. Hvis man færdes steder hvor risikoen er stor, så er det nok ikke helt utænkeligt ..


    Så kunne man jo bare lade være med at færdes de steder ... Eller sørge for at man kan forsvare sig selv hvis der sker noget.


    Sådan en dims vil ikke rigtigt være en løsning. I værste tilfælde, så kunne den jo frembringe en meget kraftig reaktion fra voldtægsforbryderen og hvis kvinden ikke kan forsvare sig, så kan det jo gå MEGET galt for sig.


    Næ du ... Kvinder skal bare lære at kunne forsvare sig selv ... og nej mener ikke en lille dåse tåregas som giver en falsk tryghed.


    Det skader nu heller ikke at tænke sig lidt om. At klæde sig som en luder og rende rundt de forkerte steder er sgu ikke lige så smart.

  • Hjernedød opfindelse...


    Tror næppe den virker til ofrets fordel. Jeg ved godt hvordan jeg ville reagere (selvf. ikke i en voldtægtssituation) hvis jeg fik en rævesaks om pikken. Så skulle den ansvarlige ihvertfald bøde. Hårdt.

    ..og så kan jeg lige se det for mig "Skaaat, mig og tøserne smutter lige ned på pubben og spiller pool, du ved, den på Nørrebro. Kan du ikke lige række mig mit penis-fælde-rævesaks-pessar?". Gys...


  • du har ret i nogle af dine punkter.. men jeg tror også det eneste manden ville gører som voldtager kvinden, jeg tror hurtigt han får andre tanker og skubber kvinde væk og skriger.. eller så kvinden et par gange og skrider..


    men jeg tror jeg ville føle at han fik smerte ved at prøve, og måske og en god ide at vise at det er forkert..


    og som de siger, den sætter sig fast på mandens penis og den kan kun fjernes ved en operation. Så fanger man ham enten på hospitalet eller også har han meget ondt i sin penis. som jeg tror ikke er er brugelig for et stykke tid.


    det eneste jeg nok tænker på, er at det kan bruges til Hævn.


    f.eks kvinder hvor manden har slået op eller har været utro og vil have hævn så kan bruge sådan en. det ville måske være forkert.. for der kan jeg ikke se at det skal gå så vidt.. for sker der nok lidt for meget ballade...


    den kan både bruges godt og ondt.
    sådan er det jo med alt.. selv en lille slikkepind er farlig.. så, jeg ser det som en ok ide. til hvis grænse ;)

  • tror jeg vil opfinde et kevlar kondom... mon ikke det vil sælge godt i sydafrika når engang rapex kommer på markedet? :D

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Så du mener altså at man må finde sig i voldtægt hvis man går i det tøj man vil og de steder der passer en selv? Virkelig god fortolkning af den personlige frihed du har der...


    Så hvis jeg går i byen med min bror på et havneværtshus og vi bliver dræbt så det er måske også vores egen skyld?


    Mænd kan satanpikme bare lære at holde snitterne for dem selv, med mindre de bliver inviteret.


    Ikke specielt godt indtryk af os mænd du giver med den holdning dur har der Grill...


    :oops:


  • Denne opfindelse er imo den største hjerneblødning til dags dato.
    En voldtægtsforbryder skal overhovedet ikke have chancen for at stikke "lange" ind nogen steder, så har kvinden allerede fået 20 slag med en jernstang og er ligger nøgen midt på Nørrebro.
    Damer skal sgu lære at slå 2 sten med et slag, hvis det skal til. Man kunne evt. tage til forsvars-timer efter skole eller arbejde.
    Som Torque siger så vil denne penis-fælde-rævesaks-pessar, være noget lort, fordi ingen piger (tror jeg) vil montér sårn en op i enden på dem selv.


  • Det var sgu da egentligt dum skrevet ? Du misfortolker jo hele Grill's indlæg og kommer med elendig sammenligning... Og mænd kan jo netop ikke holde snitterne for sig selv - hvis de kunne havde vi jo ikke det her problem.


    Grill skriver jo bare at "eventyrlystne" små piger/damer skal tænke sig om, hvad de tager på i byen... De kan jo sende 100 forkerte signaler når de kun bære bh og nederdel og leger Jenna Jameson ude på dansegulvet...

  • 100% enig med winter ;)


    Selvfølgelig skal de ikke gå klædt som deciderede ludere... Men det gør de FÆRRESTE, og egentilg så kunne de da også bare lære det...


    Dog tror jeg det ville koste en kvinde livet i mange tilfælde da der ofte er tale om gruppe voldtægt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Det var sgu da egentligt dum skrevet ? Du misfortolker jo hele Grill's indlæg og kommer med elendig sammenligning... Og mænd kan jo netop ikke holde snitterne for sig selv - hvis de kunne havde vi jo ikke det her problem.


    Grill skriver jo bare at "eventyrlystne" små piger/damer skal tænke som om, hvad de tager på i byen... De kan jo sende 100 forkerte signaler når de kun bære bh og nederdel og leger Jenna Jameson ude på dansegulvet...


    Ja det er et forkert signal at hun går derfra og du følger efter, for derefter at hive hende ind i en busk mens hun tuder og skriger...

  • [/quote]


    Nu har han jo stadig ret i noget af det han siger. Nogle kvinder/piger klær sig dælme forkert og indbyder jo nærmest selv til det ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Ja det er et forkert signal at hun går derfra og du følger efter, for derefter at hive hende ind i en busk mens hun tuder og skriger...


    For det 1.
    Så er det ikke et signal at "hun går derfra og jeg følger efter", men en handling. Et signal er noget man aflæser.


    For det 2.
    Så ved du jo godt hvad jeg mener - en mand og dame har varmet hinanden op hele aftenen, de smutter i parken og snakker intimt. Manden bliver vild i bukserne og tror umiddelbart hun gerne vil. På nuværende tidspunkt har han ikke gjort noget galt - derefter voldtager han hende...
    Han skal self skydes og i fængsel osv., men for at komme voldtægt til livs, burde kvinden fandme passe bedre på og ikke bare gå i parken ned en fremmede og lære at forsvare sig selv eller ik ???????


  • Nej, det er ikke det jeg siger.


    Men hvis man tænker sig lidt om og passer på man ikke udsender nogle signaler som nemt kan blive misforstået af de forkerte, så kan man undgå mange ting.


    Har selv prøvet at have det tæt inde på livet i form af en kæreste jeg engang havde der blev voldtaget. Man kan ikke sikre sig mod alt, men man kan gøre hvad man kan for at sørge for at man er så sikker som muligt. At rende rundt med røven bar i en mørk baggård når man ikke kan forsvare sig selv er ikke lige det smarteste.


    Nu når du godt kan li sammenligninger ... Er det så min skyld at jeg får røvfuld hvis jeg går gennem Voldsmose med et hagekors på min jakke ? ... Bærer jeg noget af ansvaret for det der sker når jeg VED at der findes folk der ikke kan klare det ? ... Jeg har jo min "personlige frihed" og bryder ingen love ved at gøre det ... men er det smart at gøre ? ...


    Der findes tydeligvis mange "syge" folk ude i verden og det er ikke så fandens smart at sætte sig selv i situationer hvor man måske blive udsat for fare. På den ene måde eller den anden ...


    Naturligvis kan man som sagt ikke være helt sikker, men man kan sgu i det mindste sørge for at man er så sikker som man kan være.


    ... men hvis din bror og dig går på værtshus og du bevist ligger han på Jønkes dame, så vil jeg sige at du selv er uden om det ... If you get my point ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nik.dk
    Ikke noget der hedder voldtægt, det hedder bare surprice sex.... det gaaaas mester, fredags humoren er lav idag:)


    Haha.. Det er sgu' fredagshumor.. :cheers:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo