Hva fanden laver canal digital?

  • Hva sker der for manden?


    Er jeg den eneste der fatter minus af det her?


    Er han bare en idiot som har for mange penge han ikke ved hva han skal bruge til? Når han købe en 30sec reklame på tv bare for at fortælle han ikke kan li canal digital.. Damn tør slet ikke tænke på hva sådan en 30sec reklame koster..


    jeg er lige ved at købe en familie pakker ved canal digital bare for at støte dem :)) Han Skriver til dem 3 gange med præcis samme spørgsmål om hva de laver og de svare ham flinkt vær eneste gang.. Men han sviner dem bare mere og mere til vær eneste gang. virkeligt godt jeg ikke sad derinde og svarede på spørgsmål jeg ville ikke engang svare ham på hans anden mail hvor han spørg om det samme igen igen :D


    Andre end mig som slet ikke ved hva der forgår? er det bare noget canal digital har fundet på for de får jo pisse god reklame er det her? heh

  • Bare et reklamestunt, der skal gøre os nysgerrige og få øje på deres produkter.


    Ligesom dengang TDC lancerede VIC, med en masse reklamer hvorpå der ikke stod andet end VIC.


    :)

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Så er det jo slet ikke ham der er underligt med for mange pnge men canal digital :)


    Reklamer, der ikke giver mening, er på mode. Det kan da ikke være den første, du har set.


    Tænk f.eks. på de første reklamer med Kims onde bror Jørgen, eller hvordan det nu var, han blev præsenteret dengang. Eller Heinz-reklamerne.