Stoppe med at "quote" replys please.

  • Hey...


    Jeg sidder her, og kigger de større topics igennem for et sted at kunne deltage på denne tid af natten, men så snart man ser alle de frygteligt mange "citater" af folks post, så flygter jeg ud igen, og leder efter et topic med max 10 posts i.


    Lidt ærgerligt egentligt, så derfor opfordrer jeg folk til at lade være med at quote den sidste post i topicet, men bare skrive replye på normal vis, så vi slipper for den slags "rod" i topicsne.


    På forhånd tak.

  • Ja , nu sidder vi jo alle på dette board bare for at holde dig beskæftiget, så selvfølgelig vil vi da det. Det var da frygteligt for os hvis du skulle springe en post over fordi der er for mange "quotes".

  • Ej, det er nu irriterende at skulle se 8 quotes for at se det egentlige indlæg...

    Intel Core 2 Duo E6550 @ 3.00 GHz
    ASUS P5K-VM iG33
    ASUS GeForce 7300GT 256MB. Silent
    2GB. Mushkin Enhanced PC2-8500 DDR2
    Thermalright XP120 m./ 120 mm. 18dB Papst
    Antec Fusion V2 HTPC Kabinet

  • Nu var det ikke en opfordring til mudderkastning, og jeg kan jo ikke forhindre dig i at blive ved, men jeg kunne forestille mig, at jeg ikke var den eneste, som havde det på den måde.

  • Har heller ikke nogle intensioner om at starte en gang "mudderkastning", men helt ærligt, kan ikke se det STORE problem i det , slet ikke med det nye forum hvor quotes bliver hvide. Så er det da ret hurtigt at skimme ned over siden, og danne sig et overblik alligevel.

  • ja men min er kun 4 linjer høj hvor din er 10
    hvorfor kan den ikke stå så det fylder hele skærm breden eller er du bange for der sidder en med en 10"
    skærm som så ikke får det hele med ;)

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Hvis du fjerner dine farver, så laver jeg min tekst mindre, og fjerner lidt tekst. :)


    høøøøø nu fylder mine farver ikke noget og jeg syntes nu det pynter så de bliver


    behold du bare dine dejlige 10 linjer så quoter jeg hvad jeg har lyst til :evil:

  • Nu var det heller ikke med den store seriøsitet, men mere lige for at lidt grin med i topicet, som allerede nu er blevet lidt negativt ladet?


    Men er det ikke muligt for folk, bare at lade være med at quote når det på ingen måde er nødvendigt - f.eks. i de første 5 posts, hvor folk nok godt ved hvem, som snakker til hvem? Bare en lille bøn herfra.

  • lidt sjov skal vi da have :))
    men nu går jeg i seng så får i fred lidt :evil:

  • Negativ ladet ... ja selvfølgelig, hvad havde du regnet med, når du kan se hvor populært det er at quote ?
    Vil godt give dig at det kan tage lidt overhånd nogle gange, især når der er 5 quotes inde i hinanden, men det er sjældent det sker. Det er meget rart synes jeg, at man ved hjælp af qoutes gør opmærksom på hvem man taler til , og det kan altså også være nødvendigt inden for de første fem posts. Men jeg skal da til glæde for dig forsøge at være lidt mere økonomisk med min quotes ;)


  • Det sparer tit meget tid for nogen at quote, da de ikke skulle forklare hvem det var til, og heller ikke fortælle hvad de kommenterer. Jeg personligt synes bare, det er en god ting.

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Jeg er også temmelig ligeglad med quotes..
    Jeg plejer dog selv kun at tage det sidste indlæg med ved quotes, så folk kan se hvad jeg svarer på.
    Quotes fra de sidste 4 personer syntes jeg dog er spild af "plads"

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    er i ved at få tænder? jeg syntes i piver lige rigeligt lige nu! :))


    Jeg er enig, der har været en del af disse "skriv bedre, lav ting om, ingen qutes"-indlæg... Synes sq, det er lidt for pjevset :P

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Nu var det heller ikke med den store seriøsitet, men mere lige for at lidt grin med i topicet, som allerede nu er blevet lidt negativt ladet?


    Men er det ikke muligt for folk, bare at lade være med at quote når det på ingen måde er nødvendigt - f.eks. i de første 5 posts, hvor folk nok godt ved hvem, som snakker til hvem? Bare en lille bøn herfra.


    Jeg tror egentlig godt jeg kan give Alaza ret - til en vis grænse altså - men så lad os lave et kompromis - i hvert fald ang. "qoute" - hvis man nu "nøjes" med at tage den man svarer på - med i sin "quote" - så skulle det være til at overskue - men man kan ikke helt udelade den man svarer på - for så bliver det totalt forvirrende at hitte ud af hvad de enkelte posts er svar/spørgsmål til...


    Ang. signatur - så kan jeg virkelig IKKE se det store problem - SÅLÆNGE man ikke overskrider "skærm-bredden" - og nej min virker ikke pt. - Web10 har rykket mig - og lortet kører ikke endnu.... 8)8)