Forsikrings selvskab er = LOL

  • Så har jeg oplevet det med!
    Jeg skal have en bil forsikring ->


    Først bruger man tid på at finde et forsikrings selvskab som passer til ens behov.
    Så sender de et brev papir hvor der står lidt informationer og et tlf. nr man skal ringe til.


    Jeg ringer ind for at høre omkring min nye forsikring.
    Vi for en snak for en sluder omkring livsforsikring og skader og tyverri osv.
    Så spørger hun efter adresse og umiddelbaret findes min adresse åbenbaret ikke de deres datebase.
    "Jeg for den lige oprettet" <- lol?


    5 min senere ringer "den flinke dame" tilbage og siger følgene:
    "vi dækker desværre ikke bilen pga placeringen af hvor du bor. Prøv venligst med et anden forsikrings selvskab "


    og så tænker jeg....
    "øh lol ?!"


    og som prikken over i'et så bor jeg over for politi stationen i Randers. !!


    ja, forsikringen var "Fair forsikring".
    Ser sku ik meget fair behandling der.
    (men er vel en form for en undskyldning. vi vil ikke have dine 15k) ?



    Edit
    Har lavet en lille edit på min tekst. Den var ik så pænt skrevet :razz:

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

    Rettet en gang, sidst af dragox ().

  • sry, er helt oppe at køre i dag. :T


    Synes bare det var lidt lame man gør så meget ud af det.
    Venter 5 uger på papir og aftaler og så for man afvide at de ikke kan dække bilen der hvor jeg parkere den.. aha.. lol

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • Hvilket forsikringsfirma ringede du til ?


    Du skal bare have "den flinke dame" i kort snor - hvilket vil sige, hvorfor det er ude for deres rækkevidde ? Og spørg til hvad det er for en latterlig kundeservice... Man skubber jo ikke bare kunderne videre til et andet forsikringsfirma, uden at begrunde hvorfor...

  • Nu er Randers jo heller ikke fredens by. :)


    Kan være at de simpelthen har utroligt dårlige erfaringer med hensyn til folk fra Randers.


    Jeg kan ikke se at de gør noget forkert, de må jo selv bestemme, men ja, det er da ærgeligt for dig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Hvilket forsikringsfirma ringede du til ?


    Du skal bare have "den flinke dame" i kort snor - hvilket vil sige, hvorfor det er ude for deres rækkevidde ? Og spørg til hvad det er for en latterlig kundeservice... Man skubber jo ikke bare kunderne videre til et andet forsikringsfirma, uden at begrunde hvorfor...


    Som han selv skriver, Fair.

  • He, he meget alm. at sortere ud fra adresse.


    Har selv ganske store prob. med at finde forsikringsselskaber der vil have noget med mig at gøre, bor på nørremarken i Vejle.




    "Ironi on"


    Gad vide hvorfor? Der kører da ellers mange store, sorte BMW'er rundt her oppe med unge fyre i.....øhhhh nå ja derfor. :boxing:



    "Ironi off"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Så i nyhederne for ikke så lang tid, at personer fra voldsmose simpelhen ikke kunne få deres ting forsikriet, gunden var fordi de boede i et belastede område :boxed:


    Undre mig ikke, men det er jo egentlig meget forståligt. Hvis det var mig der havde et forsikringsselskab, så ville jeg sgu heller ikke forsikre dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Dit indlæg var ellers skrevet en time efter hans edit :P


    :oops:
    Så er det vist mig der mangler forsikring til et par nye briller :))

  • ehehe.. 8)


    Har lige siddet og læst igennem.
    Synes bare det er sjov måde at behandle nye kunder på. "de bor i farligt område, de kan blive dyr, så vi tjener ikke på dig" .. øh nå? - er det mit problem? :razz:

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dragox
    ehehe.. 8)


    Har lige siddet og læst igennem.
    Synes bare det er sjov måde at behandle nye kunder på. "de bor i farligt område, de kan blive dyr, så vi tjener ikke på dig" .. øh nå? - er det mit problem? :razz:


    Ja selvfølgeligt er det det. Det er privat firma. De skal tjene penge. Længere er den bare ikke :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dragox
    ehehe.. 8)


    Har lige siddet og læst igennem.
    Synes bare det er sjov måde at behandle nye kunder på. "de bor i farligt område, de kan blive dyr, så vi tjener ikke på dig" .. øh nå? - er det mit problem? :razz:


    Sådan er det jo. Af samme grund skal du som 18 årig heller ikke regne med at kunne forsikring en mc med 170hk. Fordi statistikken siger at det går galt. Hver gang.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Sådan er det jo. Af samme grund skal du som 18 årig heller ikke regne med at kunne forsikring en mc med 170hk. Fordi statistikken siger at det går galt. Hver gang.


    Så man kan altså heller ikke forsikre en Porche 911 Turbo for 200 kr/mdr hvis man bor i Voldsmose og er 18 år ?.... ej hvor unfair ... :))


    Buhu ... LOL

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Lol?!


    Var ment som et eksempel. Der findes højst sansynligt ikke sådan en statistik, da der nok ikke findes eksempler på at en 18 årig knægt nogensinde har fået forsikret sådan en cykel. Medmindre farmand har en finger med i spillet, selvf.


    Men helt unge og mc går ofte galt. Kender flere der har været på røven i den alder.