billige/gode kontakt linser ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    rigtig meget :offtopic:


    nogle der kender et rigtig godt billig sted at få kontakt linser ?


    jeg bor i Århus


    Synoptik ? ... Giver de ikke rabat tilsvarende til ens alder ? ... Eller det gælder måske kun briller ? ... For ellers ville du jo kunne få dem til ingen penge ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Synoptik ? ... Giver de ikke rabat tilsvarende til ens alder ? ... Eller det gælder måske kun briller ? ... For ellers ville du jo kunne få dem til ingen penge ... :))


    Du mener 14% rabat? ;) ;)


    Ej spøg til side, Rabatten har for kort tid siden kigget på billige kontaktlinser.


    EDIT: AHA!! fandt det skam:


    http://www.dr.dk/rabatten/arki…mber/22_kontaktlinser.htm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    rigtig meget :offtopic:


    nogle der kender et rigtig godt billig sted at få kontakt linser ?


    jeg bor i Århus


    Jeg har linser hos Louis Nielsen. Jeg giver 238kr/ md. og de 10kr. går til en "kredit" på 1200. Dvs. at du kan vælge et par briller til 1200kr. og betaler så 10 kr. i md. Jeg er meget tilfreds og synes også det er billigt i forhold til andre optikkere...
    Det skal lige siges at det er døgnlinser der kun skiftes en gang i måneden...

  • det smarteste er vel jeg går til en normal optikker og får sådan en gratis prøve pakke man kan få nogle steder
    også finder de linser jeg bedst kan lide.


    og derefter køber dem ved de der online nogle

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HOMER


    Jeg har linser hos Louis Nielsen. Jeg giver 238kr/ md. og de 10kr. går til en "kredit" på 1200. Dvs. at du kan vælge et par briller til 1200kr. og betaler så 10 kr. i md. Jeg er meget tilfreds og synes også det er billigt i forhold til andre optikkere...
    Det skal lige siges at det er døgnlinser der kun skiftes en gang i måneden...


    nice.. jeg er lige løbet tør for kontakt linser, som jeg fik fra synoptik, men de er dyrer.. og helt sikkert, en gang om mdn man skal skifte.. :clap:

  • Jeg har 14 dags linser fra synoptik, kender ikke prisen, tror det er 200,- noget. Men de er virkelig, virkelig gode. Jeg kan sagtens sove med dem i, selvom det ikke er meningen, og de bliver ikke tørre ligesom mange andre let kan gøre :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    det smarteste er vel jeg går til en normal optikker og får sådan en gratis prøve pakke man kan få nogle steder
    også finder de linser jeg bedst kan lide.


    og derefter køber dem ved de der online nogle


    Det eneste du skal passe på med de online shop er, at der ikke er nogen garanti på, ment på den måde at, hvis det en dag gør ondt at tage linser på, eller de begynder at genere helt vildt, eller i værste tilfælde at der sker noget med dit øje, så vil en optiker ikke røre ved det. Self vil han da hjælpe, men det bliver for et kækkeligt beløb.