Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 22. juni 2003, 12:24


Jeg skulle ha' ny harddísk og jeg tjekkede priserne på edbpriser.dk og fandt ud af at imw.dk var "okay" billige med en Maxtor 120GB SATA disk. Harddisken koster ca. 1115 kr på deres hp.
Jeg bor selv på midtsjælland, så det blev imw.dk, da de ligger i KBH og jeg skulle alligevel derind.
Så kommer jeg derind og finder ud af, at harddisken koster 1300 kr. Underligt tænker jeg og spørg. Og svaret jeg fik var, at de har forskellige priser i deres butik og på deres hp. I mit tilfælde, godt og vel 200 kr. (minus fragt og forsendelse).
Så spørg jeg hvordan det kan være, men det kunne de ikke svare på.

På deres hp står der :"Alle priser er kun gældende ved bestilling over Internettet."

Det skal tilsyneladened tages MEGET bogstaveligt!

MultiMedia World er en "okay" butik, MEN man skal bare ikke handle i deres butik på Falkonér Allé.

Det var bare en lille oplevelese, jeg ville dele med jer andre ... ;)


2

søndag, 22. juni 2003, 12:28


Ja, priser kan meget vel godt være 2 forskellige priser om man handler på nettet eller kommer ind i butikken... Det er ikke vildt unormalt for butikker der prøver at få forøget deres salg via nettet..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (22.06.2003, 12:35)


3

søndag, 22. juni 2003, 12:32


Ulrik

hvorfor svine dem til her når der står på derres side at priserne er kun gældene ved køb over nettet de røvrender da ingen

men den måde du opføre dig på er under al kretik.


4

søndag, 22. juni 2003, 12:35


Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
Ulrik

hvorfor svine dem til her når der står på derres side at priserne er kun gældene ved køb over nettet de røvrender da ingen

men den måde du opføre dig på er under al kretik.


Nemlig.... ;)


5

søndag, 22. juni 2003, 12:43


Det er da under al kritik, at de skriver det med småt oppe i toppen af deres hp ... !

Det er det, JEG er en smule pist over ...

Og det er første gang, jeg har set en butik have forskellige priser ....
Og jeg har vist lidt over 30 regninger fra e-handle i mit skrivebord, så det er ikke fordi jeg er nybegynder med handle over netet.

JEG opfatter det stadig som røvrenderi, men hvis du er fan af butikken, så intet problem her.

JEG "hader" heller ikke butikken fra nu af, jeg ved nu hvordán de "handler" og jeg ved fra nu af, at jeg nok vælger et andet firma at handle fra næste gang.


6

søndag, 22. juni 2003, 12:53


Jeg vil nu ikke just sige det står med SMÅT...



... Personligt syntes jeg det er fedt at nogen butikker giver rabat når man handler over nettet. Man har jo muligheder for at nå ud til flere folk gennem nettet end man ellers ville...

Hvis du bare havde bestilt det over nettet og sat hak ved "afhentes i butikken", så ville du også få det til den pris der står på nettet...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (22.06.2003, 12:54)


7

søndag, 22. juni 2003, 13:05


Ulrik jeg tror du skal holde dig fra at købe forsikringer,telefon,låne penge i banken og hvad der ellers findes.

for gider man ikke læse dt med "småt" bliver man da snydt alle steder.

nu vil jeg så sige det står jo ikke lige frem med småt på MultiMedia World´s side.


så indrøm nu bare du har dummet dig ;)


8

søndag, 22. juni 2003, 13:07


Nu har du taget et meget lille udklip af deres hp, det mener jeg ikke du kan bruge til noget.

Det som jeg ser som hovedproblemet, er at deres priser i deres butik er ukendte. Dem kender man først når man står i butikken.

Det er mangel på oplysning, og det er for dårligt!


9

søndag, 22. juni 2003, 13:08


Citeret

Originally posted by Ulrik
Nu har du taget et meget lille udklip af deres hp, det mener jeg ikke du kan bruge til noget.

Det som jeg ser som hovedproblemet, er at deres priser i deres butik er ukendte. Dem kender man først når man står i butikken.

Det er mangel på oplysning, og det er for dårligt!


Deres priser i butikken er jo ikke ukendt for hvis du bare lige kiggede siden igennem, så ville du se at du kan bestille ting fra siden og så afhente dem i butikken.... Til den pris som der står på deres side.

Ved godt det ikke sker så tit, men jeg vil nu give Devil_DK ret i dette tilfælde for hvis man ikke læser hvad der står, så er det jo klart at alt ikke går som man tror...


10

søndag, 22. juni 2003, 13:08


Jeg har ikke dummet mig :D


Jeg føler mig røvrendt, og jeg mener det er for dårligt at de ikke oplyser om deres priser i butikken.
Hvis jeg vidste dem, så var jeg ikke kørt fordi dem ...


11

søndag, 22. juni 2003, 13:12


det bliver ikke sidste gang du vil føle dig røvrendt så
du må nok venne dig til det.

det er en side for internet salg og ikke en side for handel i butikken derfor har de ikke priser for butikken på siden det kan da ikke være så svært at forstå.


12

søndag, 22. juni 2003, 13:15


Citeret

Originally posted by WizZarD

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Ja, priser kan meget vel godt være 2 forskellige priser om man handler på nettet eller kommer ind i butikken... Det er ikke vildt unormalt for butikker der prøver at få forøget deres salg via nettet..


Det undrer mig stadig at folk ikke kan forstå at den butik på f.eks. FALKONER ALLE - har en temmelig høj husleje - og ham fjolset bag disken - ja han vil sgu have løn det svin - også når Hr. Hansen - som fatter nada - skal have vejledning i halve og hele timer - og så alligevel ikke køber noget....

Det vil til enhver tid være billigere at købe over nettet - ham på lageret har ingen spildtid og m2 prisen på et lager er sgu billigere end på Alle'en... ;) ;)


Nemlig... ;)


13

søndag, 22. juni 2003, 13:16


Citeret

Originally posted by GrillRotten
Ja, priser kan meget vel godt være 2 forskellige priser om man handler på nettet eller kommer ind i butikken... Det er ikke vildt unormalt for butikker der prøver at få forøget deres salg via nettet..


Det undrer mig stadig at folk ikke kan forstå at den butik på f.eks. FALKONER ALLE - har en temmelig høj husleje - og ham fjolset bag disken - ja han vil sgu have løn det svin - også når Hr. Hansen - som fatter nada - skal have vejledning i halve og hele timer - og så alligevel ikke køber noget....

Det vil til enhver tid være billigere at købe over nettet - ham på lageret har ingen spildtid og m2 prisen på et lager er sgu billigere end på Alle'en... ;) ;)


14

søndag, 22. juni 2003, 13:46


Jeg syntes at den måde at køre forretning på er lidt dårlig.. han ville tjene mange flere penge på hvis han havde den samme pris som på inettet.. ?.. Det er trods alt - Strøget for comps.. eller noget..


15

søndag, 22. juni 2003, 13:50


Citeret

Originally posted by Mc Rafn
...En flok arrogante snydere.


Ja, det dækker desværre 95% af alle HW-forhandlere... Så gælder det bare om at skære igennem ;) .... Man kan desværre ikke altid kun handle hos forhandlere med et 100% godt ry for den findes der stort set ingen af...


16

søndag, 22. juni 2003, 13:50


Har selv arbejdet i multimedia world, og kan kun sige en ting.

For dem er service en by i Rusland, og ja, mange kunder kunne ikke forstå den regel med nettet, og det forstår jeg udemærket godt.

Når det kom til reperation af defekte varer, gjorde butikken alt for at slippe for reperationer. Det gamle trik med at lade kunden køre varen hen over butikkens alarmmagnet, for derefter at sige kunden har smadret den. Ja, den blev brugt i flæng.

HOLD JER FRA MULTIMEDIA WORLD!!!

En flok arrogante snydere.


17

søndag, 22. juni 2003, 13:54


Citeret

Originally posted by Mc Rafn
Har selv arbejdet i multimedia world, og kan kun sige en ting.

For dem er service en by i Rusland, og ja, mange kunder kunne ikke forstå den regel med nettet, og det forstår jeg udemærket godt.

Når det kom til reperation af defekte varer, gjorde butikken alt for at slippe for reperationer. Det gamle trik med at lade kunden køre varen hen over butikkens alarmmagnet, for derefter at sige kunden har smadret den. Ja, den blev brugt i flæng.

HOLD JER FRA MULTIMEDIA WORLD!!!

En flok arrogante snydere.


HVAD???? Så skal de da bare have med pisken!


18

søndag, 22. juni 2003, 13:59


Jeg vil godt gøre alle opmærksom på, at denne tråd ikke er en tilsvining af MultiMedia World.

Denne tråd var ment som en oplysning til andre, så alle ved hvordan MultiMedia World handler.
Altså at deres priser er forskellige fra dem på nettet og dem i deres butik.

INTET ANDET!


Jeg føler mig en smule snydt, for hvis jeg kendte deres priser som de føre i deres butik, så havde jeg ikke handlet der.
Men nu stod jeg derinde, havde brugt penge/bezin og så kunne jeg lige så godt bide i det sure æble - og det gjorde jeg.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ulrik" (22.06.2003, 14:00)


19

søndag, 22. juni 2003, 14:05


Jeg har også selv oplevet elendig service derude. Min nuværende Seagate var begyndt at pive ekstremt over en periode på ca. 1 uge, så jeg kontaktede dem per telefon, fik svar på, at jeg kunne komme ind med den, og så ville der gå 1-2 UGER? Ja, hvad tror de da selv?

Handler aldrig der mere.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

20

søndag, 22. juni 2003, 14:05


Citeret

Originally posted by Alaza
Jeg har også selv oplevet elendig service derude. Min nuværende Seagate var begyndt at pive ekstremt over en periode på ca. 1 uge, så jeg kontaktede dem per telefon, fik svar på, at jeg kunne komme ind med den, og så ville der gå 1-2 UGER? Ja, hvad tror de da selv?

Handler aldrig der mere.


Når det drejer sig om sådan en lille periode, så kan du bare få den byttet til en ny eller få ophævet købet og dermed få pengene tilbage...

Det gælder om at kende sine rettigheder. ;)


Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.