Sony ericsson K 750I: GUF eller MØG

  • altså... nu har der efterhånden været en del spørgsmål omkring K750i og vil meget gerne vide hvad jeres mening er omkring den.


    min mening om den er nogle flottes specs, men i realiteten elendig og dårlig programmeret telefon. Hvad mener i andre?



    Ps. hvis der er nogen der synes denne tråd er lam, så skriv en pm ;)

  • Den fedeste telefon jeg nogensinde har haft mellem hænderne.

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • Federe telefon fås pt. ikke.. Det skulle dog lige være W800 som også er nice..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Den er vel fin pt. Men glæder mig nu til nokia N91 :T
    Har godt nok kun 2.0 megapixel, ligesom K750I, men fin til mig.

  • Den er helt ok fed..


    Sorry OT..


    Den her er bare for fed.. w800i - Den SKAL jeg bare have mine fingere i.. :T


    [Blocked Image: http://www.mobilpriser.dk/images/mobile/377.jpg]

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

  • Jog forstår ikke helt hvad problemet er med SE's telefoner.
    Okay, deres maling er temmelig ringe, men ellers kan jeg ikke se den helt store forskel.. Ud over at SE tilbyder temaer på telefonen så man kan få den til at se ud som man gerne vil have det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Jog forstår ikke helt hvad problemet er med SE's telefoner.
    Okay, deres maling er temmelig ringe, men ellers kan jeg ikke se den helt store forskel.. Ud over at SE tilbyder temaer på telefonen så man kan få den til at se ud som man gerne vil have det..


    Det er vel bare en omgang fordomme som stadig hænger ved fra dengang S//E's telefoner var GRUMT langsomme i forhold til f.eks. Nokia.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik


    Det er vel bare en omgang fordomme som stadig hænger ved fra dengang S//E's telefoner var GRUMT langsomme i forhold til f.eks. Nokia.


    Og ordbogen, hvis man er nokia-hoved. :P

  • Den fedeste mobiltelefon jeg endnu har haft, og har efterhånden prøvet det meste.


    Så K750i kan klart anbefales, og den er meget holdbar. Min har efterhånden været ude for lidt af hvert.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Jog forstår ikke helt hvad problemet er med SE's telefoner.
    Okay, deres maling er temmelig ringe, men ellers kan jeg ikke se den helt store forskel.. Ud over at SE tilbyder temaer på telefonen så man kan få den til at se ud som man gerne vil have det..


    Nu snakker vi jo tydeligvis meget om smag...


    IMO, så er fil-håndteringen utroligt ringe.


    Går man ind i fil-håndteringen, så vises der en liste over mapper. Går man ind i en mappe, så vises der thumbnail-mapper ... uden et billede inde fra mappen som vi kender det fra windows. Hvad er så formålet med thumbnails ? ... Så hellere at det bliver vist som en liste ... som IMO også er mere overskuligt hvis man har mange mapper. Men den eneste valgmulighed man kan vælge er om der skal være 2x2 mapper eller 3x3 mapper ... Ikke så brugervenligt.


    og kan man fjerne de SONY ERICSSON genveje der ligger spredt ud over det hele i diverse mapper osv ? .. næ nej .. Man kan trykke på "info" ... og ja gæt hvad den skriver ... " SONY ERICSSON" ... wauu ... really ? ... :))


    De valg man har med hensyn til opløsning på cam er ikke just optimale syntes jeg.


    stor : 1632x1224
    mellem : 640x480
    lille : 160x120


    Når man tænker på at det er et 2MP cam, så burde den måske også kunne optage video i større format end 176x144 (stor) og 128x96 (lille). Men det er jo trods alt en telefon....


    At man kun har adgang til udvidelseskortet, men ikke telefonens hukommelse fra "denne computer" efter man har indstalleret en helvedes masse software (som man jo skal hvis man skal udnytte telefonen helt) er også noget som nemt kunne være forbedret.


    Producenten burde egentlig bare have lavet en PC-SUITE som fungede ordenligt og som kunne alt ... Det er så ikke tilfældet, men det er jo ikke noget nyt. Nokia er også på shit-listen på det område ... sammen med alle andre mobil-producenter.


    én driver for at gøre dit ... én for at gøre dat ... brug dette program for at gøre dette ... og et andet for at gøre noget andet ...


    At "Sony Ericsson File Manager" også mildest talt er vild med at ligge på skrivebordet kan nu også nemt pisse mig af ... skal sgu nok selv bestemme hvor mine genveje ligger ... men næ nej ... U MUST !... OR ELSE ... :roller:


    Det hele kunne nemt have været bedre hvis designerne tænkte sig lidt mere om. Simplere kan nemt være bedre da det ikke just er raket-videnskab der skal ytres.


    Ud over det, så syntes jeg at tasterne er elendige og noget som jeg hurtigt begynder og bande og svovle over. At de har valgt at vinkle tasterne nedad gør det ikke just bedre.... og det joystick er lavet til tøser ... :))


    skal man se lidt mere på det ydre, så er det er fucked up at den ikke har et jack interface til hørebøffer, men at man kan købe en adaptor ... Fed måde at tjene sine penge på ...


    Kunne lige forstille mig folks reaktion hvis Microsoft kom ud og sagde at Windows kostede når man købte det, men ud over det så kostede alle updates også løbende.


    Istedet for at smide IrDa i dyret, så burde de jo nok have fokuseret lidt mere på forbedringer af de brugbare dele i og på telefonen.


    Alt det her er jo så bare en lille bid af min mening om den. Den har også mange gode sider fx at den kan lave playlists over musikken der ligger på den. Det er desværre ikke en selvfølge... Det samme med at man kan vælge flere filer på én gang ... Hvis man nu skal sammenligne med en ældre mobil.