Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 27. august 2005, 12:56

Hej alle sammen.

Jeg leder efter basketball entusiaster og trænere blandt Tweak’s medlemmer. Jeg har spillet basket siden 1986, og måtte desværre stoppe i 1998 pga. uddannelse.

Jeg er lige netop i denne stund blevet tilbudt mit gamle trænerjob igen, og jeg skal i første ombæring træne Ældste Mini samt Ynglinge herrer. Jeg har før i en 5 års periode trænet selv samme aldersgrupper, men mangler nogle af mine notater og træningsprincipper.

Jeg leder efter følgende:
Ældste Mini.: Screening, rebounds samt Zone- og mandsopdækning.

Ynglinge Herrer.: Mangler materiale med tryk på Postspil, Pick-And-Roll, fysisk samt mental træning.

Hvis NOGEN af jeg ligger inde med noget, don’t hesitate to call me PM, MSN, email, mobil etc. Jeg er interesseret i bøger, kopier og links, og jeg betaler naturligvis for portoen, hvis en af jer derude har noget brugbart.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "BasHuus" (27.08.2005, 13:05)

2

lørdag, 27. august 2005, 12:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af BasHuus
Hej alle sammen.

Jeg leder efter basketball entusiaster og trænere blandt Tweak’s medlemmer. Jeg har spillet basket siden jeg var 1986, og måtte desværre stoppe i 1998 pga. uddannelse.

Jeg er lige netop i denne stund blevet tilbudt mit gamle trænerjob igen, og jeg skal i første ombæring træne Ældste Mini samt Ynglinge herrer. Jeg har før i en 5 års periode trænet selv samme aldersgrupper, men mangler nogle af mine notater og træningsprincipper.

Ynglinge Herrer.: Mangler materiale med tryk på Postspil, Pick-And-Roll, fysisk samt mental træning.

Hvis NOGEN af jeg ligger inde med noget, don’t hesitate to call me PM, MSN, email, mobil etc. Jeg er interesseret i bøger, kopier og links, og jeg betaler naturligvis for portoen, hvis en af jer derude har noget brugbart.

wow hvor gammel er du nu? Over 2000? :crazyeyes: :))

Ej spøg til side. Jeg kender en, hvis bror vist nok er basketballtræner... prøver lige at se om jeg kan finde ud af noget

3

lørdag, 27. august 2005, 13:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer

Citeret

Oprindeligt indlæg af BasHuus
Hej alle sammen.

Jeg leder efter basketball entusiaster og trænere blandt Tweak’s medlemmer. Jeg har spillet basket siden jeg var 1986, og måtte desværre stoppe i 1998 pga. uddannelse.

wow hvor gammel er du nu? Over 2000? :crazyeyes: :))

Ej spøg til side. Jeg kender en, hvis bror vist nok er basketballtræner... prøver lige at se om jeg kan finde ud af noget

I ser sgu da også alle fejl :pokey:
Det glippede vist lige lidt i forståelsen af det hele :crazyeyes: Har ændret det. I appreciate it :D
Har lige kontaktet Falconbaskets ynglinge træner pr. email for eventuelle "goodies".

4

lørdag, 27. august 2005, 13:18

Trænere som evaluerer deres spillere via video har i aller højeste grad også interesse.

5

lørdag, 27. august 2005, 13:44

Var på Falcon's 1. hold for nogle år tilbage... omkring ved 16-års alderen.... Er dog ikke i kontakt med mine to trænere fra dengang.

Den ene hed Neel Høgh, og den anden kan jeg dårligt huske navnet på...

6

lørdag, 27. august 2005, 15:31

Sidste år spillet jeg selv ynglinge, dog trænede jeg med vores liga hold, her i holbæk..(http://www.holbaekbasket.dk/base/menu/teamet.php)

Spiller ikke i år desværre, pga. arbejde, uddannelse.. Det kunne ellers være sjovt at møde dit hold :cheers: (hvor kommer i fra)

Havde ellers stadigvæk vores trænings bog, med en masse forskellige spil, samt trænings måder, kan dog ikke lige finde bogen i rodet pt. men skal nok prøve senere at lede, hvis du stadigvæk mangler matriale.

(ved bare ikke om jeg må gi holbæks hemligheder væk :)) )

Hardstyler

Gæst

7

lørdag, 27. august 2005, 15:47

Har masser af materiale :D
smid en PM angående hvad du ønsker

selv spiller jeg på 5. år og har trænet årgang 88-90 selv!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Hardstyler" (27.08.2005, 15:48)

8

lørdag, 27. august 2005, 16:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af S.STAACK
Sidste år spillet jeg selv ynglinge, dog trænede jeg med vores liga hold, her i holbæk..(http://www.holbaekbasket.dk/base/menu/teamet.php)

Spiller ikke i år desværre, pga. arbejde, uddannelse.. Det kunne ellers være sjovt at møde dit hold :cheers: (hvor kommer i fra)

Havde ellers stadigvæk vores trænings bog, med en masse forskellige spil, samt trænings måder, kan dog ikke lige finde bogen i rodet pt. men skal nok prøve senere at lede, hvis du stadigvæk mangler matriale.

(ved bare ikke om jeg må gi holbæks hemligheder væk :)) )

Jeg bor selv i Genner under Rødekro kommune. Men siden dengang hvor vi lå i toppen i toppen af stort set alle junior- og ynglingeligaer i det Jydsk/Fynske, har det været nedadgående medlemstal. Ingen ville lave foreningsarbejde, og basketball'en døde i kommunen.
Jeg forsøger nu med hårdt benarbejde og med ambitioner at bringe klubben frem på kortet igen.

Træningen starter for mig første torsdag kommende uge, og jeg kender ikke spillerne. Så jeg skal først have se, analyseret og vurdere spillerne, før jeg kender deres niveau.
Men hvis du er interesseret i træningskampe, så send en PM, fordi det er noget der skal planlægges, når vi befinder os mere end 250 km fra hinanden.

Jeg vil være superglad, hvis du kunne finde noget af dit materiale. Kunne jo være Holbæks træningsmetoder også kunne bære frugten længere frem i det Sønderjyske :-)

9

lørdag, 27. august 2005, 16:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
Har masser af materiale :D
smid en PM angående hvad du ønsker

selv spiller jeg på 5. år og har trænet årgang 88-90 selv!

U got yourself a PM :)

10

lørdag, 27. august 2005, 20:05

Skal nok prøve at lede imorgen efter min trænings mappe :D

Ved ikke rigtig med den trænings kamp, om i kan give os modstand nok, vi vandt fakse-kondi cop, og blev nummer 4 i DK, og 2 på sjælland..

Spiller ikke selv i år.... desværre, men kan da godt spørge min træner.

11

søndag, 28. august 2005, 08:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af S.STAACK
Skal nok prøve at lede imorgen efter min trænings mappe :D

Ved ikke rigtig med den trænings kamp, om i kan give os modstand nok, vi vandt fakse-kondi cop, og blev nummer 4 i DK, og 2 på sjælland..

Spiller ikke selv i år.... desværre, men kan da godt spørge min træner.

Ja, tendensen er også at holdene på Sjælland er bedre, nok fordi trænerne er mere ambitiøse.

VI blev også som juniorer nr. 4 ved DM, da det blev afholdt i Rødekro tilbage i ??? SISU og BMS var sgu tough dengang.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "BasHuus" (28.08.2005, 12:32)

12

søndag, 28. august 2005, 12:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pulse
Var på Falcon's 1. hold for nogle år tilbage... omkring ved 16-års alderen.... Er dog ikke i kontakt med mine to trænere fra dengang.

Den ene hed Neel Høgh, og den anden kan jeg dårligt huske navnet på...

Det var måske Jakob Frydenlund?

13

søndag, 28. august 2005, 13:50

Så fandt jeg min spillerbog (2003-2004 udgave) :clap:

Lidt Indhold:
Forsvarsprincipper
Angrebsprincipper
Div. Offense incl. systemer
Fastbreak
Sjippeprogram (holbæks hemlighed til den gode from :boxing: )
Diverse andre ting.

(bogen er skrivet i hånden, men overskuligt og meget nem at gå til, og så den lavet af min gamle træner Jesper, www.fried-nielsen.dk )

Hvad vil du give, jeg mener hvodan skal vi gøre det, send lige en pm, eller skriv i tråden, hvordan den skal komme til jylland :D )

MVH
S.STAACK

14

onsdag, 31. august 2005, 20:30

Jeg har idag modtaget S.STAACK's papirer. Jeg takker mange gange. Rart med en hurtig og positiv respons :cheers:
Jeg er selvfølgelig modtagelig overfor flere materialer, hvis nogen skulle kende nogen, der havde noget brugbart.
Hvis jeg inkluderer det materiale jeg har fået af S.STAACK, så efterlyser jeg kun lidt forskellige angrebstaktikker og specielt pressspil.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.