Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 23. august 2005, 20:44

ah tak Burger, skulle lige til at skrive selvsamme smøre. Har nemlig også fulgt med på newz.dk, og hr. Bonavent er fuldstændigt til grin.

Newz.dk opfordrede bestemt ikke til ulovligheder, og offentliggjorde kun nyheden efter FLERE gange at have kontaktet Cliché. Hvis den her sag går i retten, vil jeg ikke tøve med at yde økonomisk hjælp til newz.dk, da det her simpelthen er for langt ude! Heldigvis er jeg ikke alene om det!

Så Cliche og hr. Bonavent - tag Jer sammen og få rettet det hul (eller det har de måske nu?)... pfffft! Magen til amatørforetagende skal man lede længe efter! X(

PS. Jacob, stik ham en dummeflad fra mig tak.

22

tirsdag, 23. august 2005, 22:23

Jeg er lige blevet enig med min buddy fra Download.dk om at vi også skal til at sagsøge folk.. og den første bliver vist Martin (Tweak) for via hypnose at få mig til at opholde mig meget herinde.
hm.. de smilies er så underligt tiltrækkende..

23

tirsdag, 23. august 2005, 23:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
Jeg er lige blevet enig med min buddy fra Download.dk om at vi også skal til at sagsøge folk.. og den første bliver vist Martin (Tweak) for via hypnose at få mig til at opholde mig meget herinde.
hm.. de smilies er så underligt tiltrækkende..

*LOL* - din bøøøøøøø-tosse.... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (24.08.2005, 11:15)

24

onsdag, 24. august 2005, 11:04

Cliche har jo fået ny ejer. Eller rettere ny chef, jeg kender mange der har flyttet deres domaine over til andre pga. det.

Deres nye chef tager ikke tingene seriøst nok !
Jeg har personligt selv allerede flyttet 2 af mine sidder væk.

husk på at de ejer webdomain.dk - frip.dk og cliche.dk dem selv.

(Mener at frip.dk blev hostet af dem også, men værre jeg tager fejl)

EDIT:
men ja, de er til grin. Ret fejlen i stedet brug penge på advokat :pokey:

Intel Core I7-4770 3.40GHz
16GB Ram
256 SSD HDD
Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dragox" (24.08.2005, 11:05)

25

onsdag, 24. august 2005, 13:02

Jeg er klart på newz.dk's side hvis jeg ellers har forstået sagen korrekt. Hvis han virkeligt har haft en mail i 3 dage og ikke reageret på det, så er det jo til grin. At han render og truer alt og alle der modsiger ham er for langt ude. Ét er sikkert, jeg skal ikke have noget hosted ved cliche.dk...

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | EVGA GTX 280
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

26

onsdag, 24. august 2005, 15:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af dragox
Cliche har jo fået ny ejer. Eller rettere ny chef, jeg kender mange der har flyttet deres domaine over til andre pga. det.

Deres nye chef tager ikke tingene seriøst nok !
Jeg har personligt selv allerede flyttet 2 af mine sidder væk.

husk på at de ejer webdomain.dk - frip.dk og cliche.dk dem selv.

(Mener at frip.dk blev hostet af dem også, men værre jeg tager fejl)

EDIT:
men ja, de er til grin. Ret fejlen i stedet brug penge på advokat :pokey:

Haha ja hvorfor ikk?

http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=49550

Undrer mig ikke ;)

27

onsdag, 24. august 2005, 18:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Jeg synes det er helt fair at Morten reagere på denne måde. Jeg ville selv blive negativ hvis jeg opdagede at der var en nyhedside som opfordrede til ulovligheder på mine egne webservere..

Jeg kender Morten og ved at han virkelig tager sikkerheden på sine servere seriøst!.

Åbenbart ikke, for mener og ha læst at de faktisk skulle være blevet kontakte omkring problemet, og ikke gjorde noget ved det, derofr skulle newz.dk have skrevet artiklen på deres side, synes cliche er for latterlige i den her sag, kan kun opfordre deres kunder til og skride fra dem, når de opfører sig sådan

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

29

mandag, 16. juni 2008, 11:18

Tænk at de kan fortsætte...

Da jeg var kunder hos Cliche.dk var der ikke andet end bøvl... Og jeg valgte kun dem, fordi de reklamerede med "fri trafik"... Få måneder senere lukkede de min side, da de mente jeg brugte for meget trafik. -.-

Jeg kan kun fraråde at bruge Cliche.dk

Jeg er nu kunde hos needhost.dk, og har været det nogle år. Og jeg kan kun sige at jeg er langt mere end tilfreds!!!

- Morten

30

mandag, 16. juni 2008, 11:23

Og så er der lige en mere der skal lære at tjekke datoen inden man skriver i en tråd. Den er oprettet i 2005, vi skriver nu 2008, hvis nogen skulle være gået glip af det spring ;)

Needhost.dk er nu ikke meget bedre end cliche.dk - der er desværre bare forskel på pressedækningen af de forskellige hosts.

Tråd lukket.

Seneste tests og artikler

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere

0

Antec ISK600M - Microtower

Hvis du ikke er til de store k
Læs Mere
Seneste nyheder

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere

0

Apple iOS 8.1.1 viser flere forbedringer

Med lanceringen af iOS 8 kom A
Læs Mere

0

Android Lollipop kom ikke til HTC One M7 og M7 Google Pley Edition

Mo Versi, chef for Product Man
Læs Mere

0

Acer er klar med ny 27 tommer G-Sync gamer skærm

Acer har lanceret en ny 27 tom
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.