Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

61

tirsdag, 23. august 2005, 14:20

Hvem ville bygge en cascade ??? (Lars ?? Martin??)

Tror næste hold vi ser med cascade bliver SIOUX / Big G, men ved ikke om de har droppet det...

Overvejede sq oxo at købe en og kan være jeg gør det senere iår, ville være bonus aktigt hvis jeg kunne få min bror til at afhente en cascade ved shimano/lardarse og så sende den med fragtskib herhjem :D

Men så igen... Ved ikke om jeg gidder betale så meget blot for benching :|

- 12k
--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE 03 05 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
(w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
Lotus = Lots of troubles usually serious

62

tirsdag, 23. august 2005, 14:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af 1_2_know
Hvem ville bygge en cascade ??? (Lars ?? Martin??)

Tror næste hold vi ser med cascade bliver SIOUX / Big G, men ved ikke om de har droppet det...

Overvejede sq oxo at købe en og kan være jeg gør det senere iår, ville være bonus aktigt hvis jeg kunne få min bror til at afhente en cascade ved shimano/lardarse og så sende den med fragtskib herhjem :D

Men så igen... Ved ikke om jeg gidder betale så meget blot for benching :|

- 12k

Martin snakkede om en dualhead engang. men det er længe siden efterhånden så det kunne se skidt ud.
når jeg ser på dit setup er cascade ikke noget jeg tænker. nøjes med Dice eller LN2. Det er lige så godt for dig som det er nu, og hvis man har 20k stående i cascade skal man sgu imo også have verdensrekorder ud af det..

63

tirsdag, 23. august 2005, 14:25

Nok for denne omgang.

Lukket.

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement