Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 22. august 2005, 18:32

Jeg har ZoneAlarm Firewall og den blokere ofte for en IP'er som jeg undersøger hvem der "ejer" når den laver kontakt og hver gang, så er det nogenlunde det samme
Sidste gang var det 66.235.201.56 og før den har det også været 200.32.89.125

Er det nogen i ville tillade adgang eller ville i bare ignorere det? Det lyder jo legalt nok, men man ved jo aldrig... :ph34r:

2

mandag, 22. august 2005, 18:54

Du er ikke den eneste. Jeg er flere gange blevet kontaktet af et eller andet sted i Holland.
Tror ikke det betyder noget.

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

3

mandag, 22. august 2005, 19:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
Jeg har ZoneAlarm Firewall og den blokere ofte for en IP'er som jeg undersøger hvem der "ejer" når den laver kontakt og hver gang, så er det nogenlunde det samme

Er det nogen i ville tillade adgang eller ville i bare ignorere det? Det lyder jo legalt nok, men man ved jo aldrig... :ph34r:

Hvorfor tillade det, hvis det ikke er nogen du kender? bare ignorer/afvis dem, hvis det ikke en side eller noget du skal bruge.

4

mandag, 22. august 2005, 19:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af John H

Citeret

Hvorfor tillade det, hvis det ikke er nogen du kender? bare ignorer/afvis dem, hvis det ikke en side eller noget du skal bruge.

Nej, ville bare høre om det var noget jeg sku tillade..

Beholder hermed afvisningen ;)

5

mandag, 22. august 2005, 19:27

Det er sikkert portscanninger som stort set alle er udsat for .. Det er jo bl.a. det smarte i en FW .. Altså at man kan plokere for dem ..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (22.08.2005, 19:30)

6

mandag, 22. august 2005, 20:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
.. Altså at man kan plokere for dem ..

Plok, plok... Så er den plokeret! ;)

7

mandag, 22. august 2005, 20:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zulu

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
.. Altså at man kan plokere for dem ..

Plok, plok... Så er den plokeret! ;)

Argh .. Blokere sq da .. *G*

Er totalt kvæstet efter en dag med irriterende offentlig transport .. Hvem har sagt det skulle være nemt at passe sine studier *G*

8

mandag, 22. august 2005, 21:17

"I må ikk plokke min tråd" :P Det ska være det nye udtryk :D

9

mandag, 22. august 2005, 21:21

Citeret

"I må ikk plokke min tråd" :P Det ska være det nye udtryk :D

Ikke drille *GG*

10

mandag, 22. august 2005, 21:21

Det betyder som regel intet. Du vil altid få enkelte pakker fra tilfældige ip adresser engang imellem.
Det der er så fantastisk ved programmer som zone-alarm er at de skaber en ufatelllig masse paranoia hver gang din computer modtager nogen som helst form for data.
"OMG I AM BEING HACKED!"€!"€"

11

tirsdag, 23. august 2005, 08:08

eh det er ikke særligt god netetikette at poste IP'er medmindre du kan bevise at de har forsøgt noget ulovligt. Og det kan du jo ikke.

Du skulle plokeres skulle du :T

12

tirsdag, 23. august 2005, 09:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer
eh det er ikke særligt god netetikette at poste IP'er medmindre du kan bevise at de har forsøgt noget ulovligt. Og det kan du jo ikke.

Du skulle plokeres skulle du :T

Plz don't plok me, oh plz :T

Seneste tests og artikler

0

ASUS VG248 skærm

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Første trailer til Fifty Shades of Grey

Den første trailer til Fifty S
Læs Mere

0

WD skruer op for kapaciteten med ny 6TB harddisk

Western Digital udvider deres
Læs Mere

13

Vind gavekort til 2 biografbilletter og 2 gufbilletter

Vågn nu op og deltag i konkurr
Læs Mere

0

Første trailer og poster til Nightcrawler

Der er kommet første trailer o
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.