Nyt forum look!

  • Det nye forum-look er kommet, hvad synes I om det? Personligt synes jeg, det er flot nok, men jeg må indrømme, at jeg bedre kunne li' det gamle.


    Måske er det et spørgsmål om tilvending?


    Nåmen kom med jeres meninger ;)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • man kan vel forhåbentlig få nogle themes til det da det overhovedet ikke passer til tweak.dk -


    forstår så heller ikke hvorfor man skulle bruge dette forum * wink* mr.tweak

  • Det nye look er da bare for nice! Og det er da også for sejt alt det der med farverne!!! Jeg håber bare at det med at man ik ka se hinandens profilbillede blir fikset!

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Der skal gøres et eller andet med det orange.. det skal være blåt ellers passer det ikke ind i resten af siden

  • Quote

    Originally posted by Tobias | Oc-central.dk
    man kan vel forhåbentlig få nogle themes til det da det overhovedet ikke passer til tweak.dk -


    forstår så heller ikke hvorfor man skulle bruge dette forum * wink* mr.tweak


    Du har vist stadig ikke fattet at det ikke er muligt at opdatere dette forum til det du selv bruger???

  • nej det har jeg faktisk ikke..
    men hvorfor ikke bruge det andet og så langsomt glide fra dette..

  • det er da blevet nice men det orange skulle nok være en anden farve eller også skulle jeg bare lige vende mig til det :)


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • Godt med et sommer forum look tweak! Dette er da flottere efter min smag, ihvertfald....


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk


    Ahh javel ja! To forumer samtidig, hvor folk så skal være registreret i dem begge for at kunne svare på posts begge steder.


    nevermind.. Er nu sikker på at det godt kunne laves at den rigtige person..!

  • Quote

    Originally posted by Tobias | Oc-central.dk
    nej det har jeg faktisk ikke..
    men hvorfor ikke bruge det andet og så langsomt glide fra dette..


    Ahh javel ja! To forumer samtidig, hvor folk så skal være registreret i dem begge for at kunne svare på posts begge steder.

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Hvis du ikke er tilfreds, så lad være med at bruge forumet.


    du misforstår mig.. men okay da.