Oprindeligt indlæg af Nik.dk
BLAH BLAH DK jante lov i funktion... Der hvor han blev målt er der 2 spor i hver retning med en ordentlig midter rabet... Jeg har aldrig nogen sinde set nogen løbe over vejen der.. hastighedes grænsen burde var 80 der... Jeg er dybt imponeret over at manden holdt den oppe på baghjul med 130 på en skide suzuki gs500... PROPS til manden.... Jeg har sku selv på samme sted rykket 200 på min gixxer... Ham jounalisten er fanme en nar at hører på.. når han kører hjem i sin bil så overholder han ALTID farten????? nej nej dobbelt moralen længe leve
Undskyld mit sprog, men hvordan f*nden kan du sige det? Ud fra din meget ugennemtænkte og totalt uansvarlige besked, kan jeg fortælle at du IKKE kender Vesterbro i Aalborg!!!
Der er ikke et eneste sted på Vesterbro der er 4 baner, og der er absolut
INGEN midterrabat!!!
Det er en af Aalborgs mest trafikerede byveje, og den er ALDRIG øde! Hvis han væltede gik det ikke bare galt, det ville gå virkelig galt.
MHT. fratagelse af kørekort, burde manden få en permanent fratagelse af hvilket som som helt kørekort til et motoriseret kørekort.
Som Wizzard så flot siger: Giv ham en cykel!
Hvis han lystede at køre stærkt lå motorvejen blot 800 meter derfra og en motortrafikvej(90 km/t) 1 km derfra.