Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 20. august 2005, 20:48

Nu vil jeg lige tilføje at 90% af alle hastigheds begransende skiltning i DK er kastet ind med bind for øjnende og og hjernen i en taske tilbage på kontoret...

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

22

lørdag, 20. august 2005, 20:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fed7haS
Nu vil jeg lige tilføje at 90% af alle hastigheds begransende skiltning i DK er kastet ind med bind for øjnende og og hjernen i en taske tilbage på kontoret...

Fed7haS

Og det ved du fra hvor?

23

lørdag, 20. august 2005, 21:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af simonwh

Citeret

Fed7haS

Og det ved du fra hvor?

Det ved jeg fordi jeg har øjne i hoved... kig dig omkring i trafikken..

Fed7haS

24

lørdag, 20. august 2005, 21:12

Citeret

Citeret

Citeret

Fed7haS

Og det ved du fra hvor?

Fed7haS

Måske vi så bare skulle lade dig bestemme.

50km/t eller 80 km/t, ja, det må dem der bestemmer det om. Det er sikkerhed det handler om, og hellere være 110% sikker på at det er forsvarligt end at sætte grænsen op til 80km/t og være 90% sikker..

25

lørdag, 20. august 2005, 21:16

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Fed7haS

Og det ved du fra hvor?

Fed7haS

50km/t eller 80 km/t, ja, det må dem der bestemmer det om. Det er sikkerhed det handler om, og hellere være 110% sikker på at det er forsvarligt end at sætte grænsen op til 80km/t og være 90% sikker..

Jamen er det sikkerhed vi vil have så forbyder vi da bare bilerne og gør gransen til 0 Kmt over hele dk... pointen er at 90% af fartbegransningerne i DK endten er for gamle og ikke er fuldt med tiden eller er plantet idiotisk til at starte med...

Fed7haS

26

lørdag, 20. august 2005, 21:20

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Fed7haS

Og det ved du fra hvor?

Fed7haS

Jamen er det sikkerhed vi vil have så forbyder vi da bare bilerne og gør gransen til 0 Kmt over hele dk... pointen er at 90% af fartbegransningerne i DK endten er for gamle og ikke er fuldt med tiden eller er plantet idiotisk til at starte med...

Fed7haS

Muligvis er der en del der trænger til at blive gen-overvejet, men jeg er sikker på at dem der har med dét at gøre ved mere om hvordan det skal være end du gør...

27

lørdag, 20. august 2005, 21:22

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Fed7haS

Og det ved du fra hvor?

Fed7haS

Fed7haS

Muligvis er der en del der trænger til at blive gen-overvejet, men jeg er sikker på at dem der har med dét at gøre ved mere om hvordan det skal være end du gør...

Ja det er da 100% sikkert at de ved det bedre end jeg gør.. men det er også 100% sikkert at der er nogle der kan gøre det bedre end dem... for intil videre har du haft deres hoved oppe i røven det meste af tiden..

Fed7haS

28

lørdag, 20. august 2005, 21:24

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Fed7haS

Og det ved du fra hvor?

Fed7haS

Fed7haS

Ja det er da 100% sikkert at de ved det bedre end jeg gør.. men det er også 100% sikkert at der er nogle der kan gøre det bedre end dem... for intil videre har du haft deres hoved oppe i røven det meste af tiden..

Fed7haS

Og med det mener du?

29

lørdag, 20. august 2005, 21:26

Citeret

Og med det mener du?

det mener du bare ikke... :S det er gas ikke?

Fed7haS

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fed7haS" (20.08.2005, 21:26)

30

lørdag, 20. august 2005, 21:44

Citeret

Citeret

Og med det mener du?

Fed7haS

Jeg foretrækker et pænt sprog.. og at man snakker til hinanden med respekt... i modsætningen til visse andre åbentbart :/

31

lørdag, 20. august 2005, 21:51

Citeret

Citeret

Citeret

Og med det mener du?

Fed7haS

Jeg foretrækker et pænt sprog.. og at man snakker til hinanden med respekt... i modsætningen til visse andre åbentbart :/

Hmmm hvor har jeg talt respektløst til dig?

Fed7haS

32

lørdag, 20. august 2005, 21:54

det så sikkert godt ud :T

... Keep your head up, legs closed, eyez opeN!

33

lørdag, 20. august 2005, 22:01

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Og med det mener du?

Fed7haS

Fed7haS

Hvis du nu kigger lidt længere oppe. :crazyeyes:

Citeret

for intil videre har du haft deres hoved oppe i røven det meste af tiden..

Det er jo også mere eller mindre lige meget. Min pointe er at man må reskeptere fartbegrænsningerne og stole på at dem der har lavet dem ved hvad de gør.

34

lørdag, 20. august 2005, 22:15

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Og med det mener du?

Fed7haS

Fed7haS

Hvis du nu kigger lidt længere oppe. :crazyeyes:

Citeret

for intil videre har du haft deres hoved oppe i røven det meste af tiden..

Det er jo også mere eller mindre lige meget. Min pointe er at man må reskeptere fartbegrænsningerne og stole på at dem der har lavet dem ved hvad de gør.

LOL!!! det var en tastefejl der skulde selvfølgelig stå DE og ikke DU..hehe :P

Fed7haS

35

lørdag, 20. august 2005, 22:16

Citeret

LOL!!! det var en tastefejl der skulde selvfølgelig stå DE og ikke DU..hehe :P
Fed7haS

Det er så iorden...

36

lørdag, 20. august 2005, 22:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
Gud der er sgu også et par tåber herinde.
I aner sgu ikke hvad I taler om.
Man kører IKKE på baghjulet og med 130 km.
Tag bare Jason Watt , han lavede det samme tåbelige nummer og se hvad der skete med ham.
Jeg havde en kammerat der også skulle spille sej , så han kørte 210 km ud af en landevej og uheldigvis så kørte der en fra en sidevej ud foran ham og det overlede han ikke , men hans 2 venner der kørte bagved gjorde.
Det er en dræbermaskine man har og ja jeg har også en , men kører fanme ikke råddent, man skal bruge sin bil og mc med respekt .
Og politiet laver nok ikke kontrol ude på en vej der slet ikke er på Tom Tom , tsk tsk.
Og Ekstrabladet smører mere på????? Hold da op mand , de har sgu nok info direkte fra politiet.

The_Unforgiven

1000% enig. Fjolset skulle hænges op i bollerne og miste sit pap for evigt - og ja jeg har selv kørt MC i over 15 år - så jeg ved hvad det drejer sig om..... ;)

Gu' hjælpe mig om der ikke sidder en masse båtnakker på et MC forum og forsvarer ham. Hvor tåbelig har man lov at være.. :finger:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (20.08.2005, 22:58)

37

lørdag, 20. august 2005, 22:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nik.dk
BLAH BLAH DK jante lov i funktion... Der hvor han blev målt er der 2 spor i hver retning med en ordentlig midter rabet... Jeg har aldrig nogen sinde set nogen løbe over vejen der.. hastighedes grænsen burde var 80 der... Jeg er dybt imponeret over at manden holdt den oppe på baghjul med 130 på en skide suzuki gs500... PROPS til manden.... Jeg har sku selv på samme sted rykket 200 på min gixxer... Ham jounalisten er fanme en nar at hører på.. når han kører hjem i sin bil så overholder han ALTID farten????? nej nej dobbelt moralen længe leve:)

Jantelov mig i røven - Kan du sige FÆRDSELSLOV. Det er sgu da fløjtende ligegyldigt hvad du mener det er forsvarligt at køre ( 200 km/t - du er jo rablende sindssyg - og et tydeligt bevis på at visse "genier" IKKE burde have lov at færdes på andet end træde-cykel) - der er en hastigheds grænse - den er sgutte lavet for at genere dig personligt.... :roller:

Der er vel for helvede forskel på at køre f.eks. 80 i bil når 50/60 i tilladt - og så det at køre 130 på baghjul - Hvis du ikke kan fatte det - så er der vist kun en ting at sige = :roller: :roller: :roller: :roller: :roller: :roller:

EDIT: JA jeg kører selv for stærkt - både på MC og i bil - men der er sgu forskel på HVOR man kører for stærkt henne - og i min bog er 130 i by område - på baghjul - noget nær det mest hjernedøde man kan lave. Du har absolut ingen kontrol over begivenhedernes gang i den situation.. :O

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "WizzarD" (20.08.2005, 23:04)

38

lørdag, 20. august 2005, 23:08

Citeret

BLAH BLAH DK jante lov i funktion... Der hvor han blev målt er der 2 spor i hver retning med en ordentlig midter rabet... Jeg har aldrig nogen sinde set nogen løbe over vejen der.. hastighedes grænsen burde var 80 der... Jeg er dybt imponeret over at manden holdt den oppe på baghjul med 130 på en skide suzuki gs500... PROPS til manden.... Jeg har sku selv på samme sted rykket 200 på min gixxer... Ham jounalisten er fanme en nar at hører på.. når han kører hjem i sin bil så overholder han ALTID farten????? nej nej dobbelt moralen længe leve:)

Mage til idioti og ligegyldig skal man da lede længe efter...

Jeg er virkelig dybt rystet over din fuldstændig latterlige holdning... Hordan fanden i helvede ville du have det med dig selv hvis du mejede en person ned og var skyld i dennes død?

Jeg synes virkelig du skulle sælge din MC og købe nogen MC-spil hvor du kan få udlevet din sindsyge fetisch og skåne os andre for din dødskørsel.. :boxed: (Det er også ment til alle andre med samme holdning, eller mangel på samme),

CHRIST SAKE.. vågn dog op og tag ansvar.. :ohmy:

HEJ VEN

39

søndag, 21. august 2005, 01:08

Citeret

Undskyld mit sprog, men hvordan f*nden kan du sige det? Ud fra din meget ugennemtænkte og totalt uansvarlige besked, kan jeg fortælle at du IKKE kender Vesterbro i Aalborg!!!

Der er ikke et eneste sted på Vesterbro der er 4 baner, og der er absolut INGEN midterrabat!!!
Det er en af Aalborgs mest trafikerede byveje, og den er ALDRIG øde! Hvis han væltede gik det ikke bare galt, det ville gå virkelig galt.

MHT. fratagelse af kørekort, burde manden få en permanent fratagelse af hvilket som som helt kørekort til et motoriseret kørekort.
Som Wizzard så flot siger: Giv ham en cykel!

Hvis han lystede at køre stærkt lå motorvejen blot 800 meter derfra og en motortrafikvej(90 km/t) 1 km derfra.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

40

søndag, 21. august 2005, 11:51

KÆFT MAND!!!! en flok HELLIG røve i er hele bundtet.... i hyler og skriger som død og helvede.. kig på jer selv... buuuhuuu jeg har en søn.. jagter folk langt ind i helvede hvis han bliver ramt.. det ville vi nok alle gøre.. men tag da lige dine piller.. køre I aldrig for stærkt.. ALDRIG nogensinde... og har du aldrig lige testet hvor hurtigt dytten nu kunne rende.. givet en lille brian i en opel corsa baghjul....
slap a mand hvor er i hellige.. og jeg vil vædde på der er INGEN a jer der er en skid bedre selv.. OVERHOVEDET .. der er fare lige meget hvor man køre.. og selvf skal man køre med omtanke.. i sidder og er klar til at hænge en mand der har haft lidt sjov på en mc på en 2 sporet vej.. hvor der ikke er folk på gå ben.. .. men ja det er da nemmest at hænge andre for at rense sig selv... danmark er et dejlig land fyld med folk der gerne skære halsen over på andre når de har lavet en "lille" fejl

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

2

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.