En rigtig no brain!!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    hold kæft en tumpe :ohmy:


    Han skal fanme miste kortet, hvilket han også gjorde


    Jeg mener sådan en skal mere end miste kortet. Det kan simpelhend ikke være rigtigt at sådan nogle nokkefår skal ødelægge trafik-sikkerheden for de almendige borgere.

  • Ved nu ikke hvor idiotisk jeg syndes det er... vi kender jo ikke omstendighederne det kan jo være vi taler en totalt øde 2 sporet vej klokken lort om morgnen og at det med baghjul mere var et lille løft pga acelaratiónen... tror det jeg prøver at sige er at det er Ekstra Bladet vi taler om... tror vi skal træke 90% fra den historie...


    En anden ting er politiets laser målinger... de er lidt ligesom vinden blæser.. han kan jo sagtens have kørt 80 og ikke 130... ikke at det bliver mindre ulovligt af den grund..


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Ved nu ikke hvor idiotisk jeg syndes det er... vi kender jo ikke omstendighederne det kan jo være vi taler en totalt øde 2 sporet vej klokken lort om morgnen og at det med baghjul mere var et lille løft pga acelaratiónen... tror det jeg prøver at sige er at det er Ekstra Bladet vi taler om... tror vi skal træke 90% fra den historie...


    En anden ting er politiets laser målinger... de er lidt ligesom vinden blæser.. han kan jo sagtens have kørt 80 og ikke 130... ikke at det bliver mindre ulovligt af den grund..


    Fed7haS


    det er jo det, der står intet om det var i tæt trafik, eller hvilket tidspunkt det var på.. så han falder straks i dårligt lys.. og for fanden, alle har fandme da også prøvet og køre ALT for hurtigt mange steder, måske ik på motorcykel men så i bil.. Man lærer ik og kører bil ved at tøffe med 50 km/t :boxed:

  • Tjaaa jeg ved ikke hvor mange er jer herinde der køre mc..
    Jeg syntes ikke der er grund til at kalde ham idiot osv osv.. alle laver vel deres fejl.. at det er uforsvarligt ja det kan vi nemt blive enige om.. men er det mere forsvarligt hvis det havde været en bil der kom fræsende som død og helvede som i alle sikkert har gjort.. jeg køre selv mc.. og jeg har da oz taget den på baghjul flere steder.. skide skægt. men man skal gøre det hvor der er plads og der ikke render små unger og leger eller hvor der er chance for der løber nogen ud foran en..
    Det er extra bladet der skriver.. og ja hvad sælgere mere end det der kan få folk op a stolen med et kæmpe RAMA skrig om at alle er idioter spassere osv osv..
    som sagt.. ALLE har lavet fejl.. kig på jer selv. i har måske lavet noget lige så dumt/Farligt omend ikke mere

  • ingen grund til at kalde ham idiot , ja fandme er der grund til det. Hvad hvis han havde slået et andet menneske ihjel , så vil jeg sige det var bevidst , da han udemærket ved han ikke måtte køre så hurtigt.
    Så er det lige meget om det er mc eller bil , sådan nogen fjolser skulle satme miste kørekort og bures inde. Nu har jeg selv en søn og hvis der var en fjols der kørte alt for hurtig og slog min søn ihjel , jeg ville opspore ham og pine ham ihjel. Undskyld mit sprog men kan blive gal over sådan nogen fjolser.

  • efter alt den debat der har været om sikker kørsel, hastigheds målere osv. så er man da en tumpe når man gør noget så dumt som ham..

  • Hvis det har været en byzone, ja så har jeg ikke meget til overs for ham. I byerne skal fartgrænserne IMHO overholdes til punkt og prikke. Kan ikke forstille mig noget værrere end et lille barn som dør, fordi at en trafikant kørte for hurtigt til at kunne nå at bremse.


    Dog vil jeg også sige at jeg ikke har noget imod motorcyklister hvis de leger - de rette steder. Her i Haderslev har vi Omkørselsvejen samt nogle store veje ud til landområderne. Specielt omkørselsvejen bliver brugt til at "lege" på. Her er det ikke sjældent at man ser dem køre på baghjul efter grønt lys, give den godt med gas op til næste kryds osv. Dette har jeg ikke noget imod, da vejen er bred og stor, samtidig med at den ligger adskilt fra boligområderne. Nogle vil måske kalde det forkasteligt og uansvarligt, men, jeg synes at de skal have et sted og "ride hornene af". De har jo højst sandsynligt ikke købt en møg dyr cykel for kun at køre i 1. gear....

  • Gud der er sgu også et par tåber herinde.
    I aner sgu ikke hvad I taler om.
    Man kører IKKE på baghjulet og med 130 km.
    Tag bare Jason Watt , han lavede det samme tåbelige nummer og se hvad der skete med ham.
    Jeg havde en kammerat der også skulle spille sej , så han kørte 210 km ud af en landevej og uheldigvis så kørte der en fra en sidevej ud foran ham og det overlede han ikke , men hans 2 venner der kørte bagved gjorde.
    Det er en dræbermaskine man har og ja jeg har også en , men kører fanme ikke råddent, man skal bruge sin bil og mc med respekt .
    Og politiet laver nok ikke kontrol ude på en vej der slet ikke er på Tom Tom , tsk tsk.
    Og Ekstrabladet smører mere på????? Hold da op mand , de har sgu nok info direkte fra politiet.



    The_Unforgiven

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    det er jo det, der står intet om det var i tæt trafik, eller hvilket tidspunkt det var på.. så han falder straks i dårligt lys.. og for fanden, alle har fandme da også prøvet og køre ALT for hurtigt mange steder, måske ik på motorcykel men så i bil.. Man lærer ik og kører bil ved at tøffe med 50 km/t :boxed:


    Det gør jo ikke rigtig nogen forskel om der var tæt trafik eller ej.... 50 KM/T er 50 KM/T ... ikke 130 KM/T ... Der er en gade i indre by og hvis man kører 130 der ... og endda på baghjul på en MC, så er det sgu tydeligt at man ikke skal have et kørekort !


    Men lærer IKKE at køre bil ved at køre med hovedet under armen som tydeligt er tilfældet.


    Når man kører SÅ uforsvarligt bevist så er man fandme en idiot uden sammenligning.


    ... som EB skriver ... "Der er tilsyneladende ingen grænser for dumhed."


    ... Er sgu helt enig, men egentlig undre det mig ikke for der findes tonsvis af unge mennesker der ikke burde sidde bag et rat. Forhåbenligt kan de ny klippekorts-regler få disse personer til at tænke sig om. Eller politiet bare tage kortet fra dem.

  • Jeg vil selvfølgelig ikke forsvare hans opførsel, men der kører satme flere hundrede unge knægte rundt på tunede scootere med nogenlunde samme hastighed, så det er en storm i et glas vand efter min mening. At han så gør det på et hjul, gør jo kun, at der er større sandsynlighed for, at han selv mister balancen. Så det er hans tab.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Jeg vil selvfølgelig ikke forsvare hans opførsel, men der kører satme flere hundrede unge knægte rundt på tunede scootere med nogenlunde samme hastighed, så det er en storm i et glas vand efter min mening. At han så gør det på et hjul, gør jo kun, at der er større sandsynlighed for, at han selv mister balancen. Så det er hans tab.


    Der tager du altså fejl. Selvfølgelig taber han også selv, men det er jeg ligeglad med i denne sag. Problemet er alle dem han kan tage med på vejen. Jeg kan ikke være mere enig med Grill, 50km/t er 50km/t og sådan er det. Hvis man ikke er enig i det, bør man ikke køre overhovedet. I hvert fald ikke på offentlige veje. Fartbegrænsningerne er jo ikke til for sjov!


    Dette burde være meget strafbart, og han burde ikke have mulighed for at få kørekort igen. I hvert fald ikke de næste mange år.

  • Du misforstod mig,


    Selvfølgelig er han til enorm fare for trafikken og hans kørsel er uacceptabel. Men at han vælger at gøre det på et hjul, det er udgør kun en større fare for ham selv. Og han kan jo fræse folk ned, hvad enten han gør det på et eller to hjul.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Men at han vælger at gøre det på et hjul, det er udgør kun en større fare for ham selv. Og han kan jo fræse folk ned, hvad enten han gør det på et eller to hjul.


    Der er en grund til at der er to hjul på en MC ...


    Den lille chance man har for at undvige en fodgænger eller anden person der står i "skudlinien" er væsentlig mindre når man kører på ét hjul frem for to.


    Der er jo en grund til at det er ulovligt at køre på ét hjul ... ;)

  • HVEM FANDEN KAN GODTAGE AT EN MAN KOMMER FRÆSENDE PÅ 1 HJUL MED 130 KM I TIMEN!


    det er det mest lamme jeg hidtil har hørt... Wauw Ingen trafik OG!`???! gimliboy, -=WOF=-^XavieR^, fed7has ???


    nu er jeg utrolig grov men hvis jeres barn på 13 år bliver smækket ned af en motorcykel som kommer kørende med 80 km i timen hvor man kun må kører 50 ? hvad siger i så og dette er bare 80... Det er fuldstændig latterligt at kører på den måde og ikke nok med at miste kørekortet han sgu fandme også sidde bag tremmer....


    og ja du kører 10 km hurtigere i bilen men dette er næsten 200 % for meget???


    så elendig holdning at have... og dette er tæt på at være en beskyldning... hvis du kører sådan i virkeligheden er det fuldstændig utilgiveligt...


    hårde ord men sådan er det..


    edit: gimliboy :) ved ikke om du har edited dig frem til det eller om jeg ikke læste din post ordenligt før :) men hvis det var det sidste siger jeg pænt undskyld..

  • hmmmmm , mrflashbag hvis du nu havde kigget hvad jeg skrev , så skrev jeg også tydeligt at sådan nogen fjolser skulle miste kortet og bures inde , og hvis mit barn eller min kæreste blev kvæstet eller slået ihjel af sådan nogen idioter , ville jeg personlig selv sørge for de lider en grusom død. Så lad lige være med at angribe en før du har læst det jeg har skrevet.

  • BLAH BLAH DK jante lov i funktion... Der hvor han blev målt er der 2 spor i hver retning med en ordentlig midter rabet... Jeg har aldrig nogen sinde set nogen løbe over vejen der.. hastighedes grænsen burde var 80 der... Jeg er dybt imponeret over at manden holdt den oppe på baghjul med 130 på en skide suzuki gs500... PROPS til manden.... Jeg har sku selv på samme sted rykket 200 på min gixxer... Ham jounalisten er fanme en nar at hører på.. når han kører hjem i sin bil så overholder han ALTID farten????? nej nej dobbelt moralen længe leve:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nik.dk
    BLAH BLAH DK jante lov i funktion... Der hvor han blev målt er der 2 spor i hver retning med en ordentlig midter rabet... Jeg har aldrig nogen sinde set nogen løbe over vejen der.. hastighedes grænsen burde var 80 der... Jeg er dybt imponeret over at manden holdt den oppe på baghjul med 130 på en skide suzuki gs500... PROPS til manden.... Jeg har sku selv på samme sted rykket 200 på min gixxer... Ham jounalisten er fanme en nar at hører på.. når han kører hjem i sin bil så overholder han ALTID farten????? nej nej dobbelt moralen længe leve:)


    Jamen tillykke med du er lige så hjernedød som ham der er omtalt i den artikel.


    Om der så var 4 spor i hver retning og en midterrabbat af armeret jern-beton der var 2 meter tryk og forstærket med kevlar, så er man sgu stadig hjernedød hvis man kører 130 ... eller 200 inde i en by ...


    Grunden til du aldrig har set nogen løbe over der er måske fordi du kører med hovedet under armen ? .. eller oppe hvor solen ikke skinner. At du kan finde på at køre 200 KM/T inde i en by ... uanset vej eller trafik-forhold beviser det jo rimeligt godt.


    Hvis du brugte de små grå til at regne ud hvor lang stoppelængden er hvis man kører 200 KM/T, så kunne du måske se hvor smart det er at holde farten på en PASSENDE hastighed ?


    Meget muligt at vejen egner sig til 80 KM/T ... men der er sgu også STOR forskel på 80, 130 ... og 200 ...


    .. men igen, så må man jo kun køre 50 KM/T der ... Så nyd dit kørekort imens du har det. Det varer jo nok ikke længe hvis du ikke begynder at bruge hovedet når du sidder bag et rat.


    "Min nabo kører for hurtigt, så det gør jeg også" ... :crazyeyes: ... Hvor gammel er det liiige du er ? ... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nik.dk
    BLAH BLAH DK jante lov i funktion... Der hvor han blev målt er der 2 spor i hver retning med en ordentlig midter rabet... Jeg har aldrig nogen sinde set nogen løbe over vejen der.. hastighedes grænsen burde var 80 der... Jeg er dybt imponeret over at manden holdt den oppe på baghjul med 130 på en skide suzuki gs500... PROPS til manden.... Jeg har sku selv på samme sted rykket 200 på min gixxer... Ham jounalisten er fanme en nar at hører på.. når han kører hjem i sin bil så overholder han ALTID farten????? nej nej dobbelt moralen længe leve:)


    Det var dog noget fis at fyre af. Du er ikke en tand bedre end ham fra artiklen. Og at du så er så sindsyg at køre 200km i timen på en vej hvor du må køre 50, det er jo det rene vandvid. Og som Grill siger, så ser du måske ikke så mange springe over vejen, netop fordi at der er nogle som jer som kører så råddent.


    Hvis jeg bare havde noget dokumentation havde jeg sku meldt dig. Sindsygt siger jeg bare...