Tweak.dk skør?

  • Jeg synes Tweak.dk er ved at gå over gevind med alle de Fora


    Hva er grunden til de 2 nye der er kommet ingen for 1uge?


    Foto og kritik kunne ligeså godt bare smides i Spil og Software ;)


    Synes det er latterligt med alle de fora, det ender jo med der er alle mulige fora om: Se min nye bil, eller hva ved jeg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det hedder nu Foto og Grafik, og jeg synes det er en glimragende idé .. ;)


    Ok din holdning


    Men hva er ideen med de tog nye fora, synes det bliver mere og mere uoverskueligt


  • tud???


    der er bare kommet nogle ekstra fora.. og det er en FED ide.. Foto forum Helt klart..
    og for at tweak kan få flere til at kigge på deres andmedlser. ja så hvorfor ikke forum om det???


    det er da genialt.. :rules:


  • 2 boards mere - big deal ;) Håber da der skal en del mere til at forvirre dig en sølle 2 boards mere ;)

  • Syntes nu at det er to fine sektioner der er kommet til, så absolut intet negativt fra mig af .. ....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    2 boards mere - big deal ;) Håber da der skal en del mere til at forvirre dig en sølle 2 boards mere ;)


    ja det tænkte jeg også på.. det må virkelig være en Ært der bliver brændt på ;) (if u know the hint :P)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Synes det er en ganske god idé, Kender ikke særlig meget til foto osv. men synes da det er spændende :D



    Jeg er helt enig, det er rart med nogle flere forums sektioner, så man kan præcisere sin søgning efter hvad der lige interessere en.


    Så jo flere sektioner der kommer, desto bedre er det, da det er nemmere at finde det man søger;)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThoG
    fint nok med de 2 nye men de WoW forum's er da godt nok for latterlige ... min mening


    Der er en del der kommer med kritik af de WoW forums, men det viser blot at de slet ikke har fulgt med!!!


    Siden WoWDanmark.dk er blevet en del af Tweak.dk. Og som en del af den aftale har de fået hele deres forum med. Og det hverken kan eller vil der blive lavet om på.

  • Hvis der er et forum der ikke har nogen interesse - så lad være med at bruge det.


    Og hvis det ikke har nogen interesse, så har trådende i det nok heller ikke, og det betyder endda at de ikke dukker op i de foraer der har interesse.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Synes det er en ganske god idé, Kender ikke særlig meget til foto osv. men synes da det er spændende :D


    nej men det kan du jo komme til ;) fordi i de "gamle" tider, der lavede i jo også tests af kameraer, ved ik om i stadig gør det.. så synes det er fedt det er kommet :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    2 boards mere - big deal ;) Håber da der skal en del mere til at forvirre dig en sølle 2 boards mere ;)


    Det tyder ikke på at der skal mere til :))


    Synes kun det er godt med noget udvikling. Ikke fordi at Tweak ikke er perfekt, men det kan jo altid blive perfektere. :)


    og dem der piver og wow... bare hold jer fra dem? :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det hedder nu Foto og Grafik, og jeg synes det er en glimragende idé .. ;)


    Helt enig. Flere og flere får digital kamera. Flere og flere render rundt og leger fotograf - og det er da perfekt at der er et specielt forum til lige det emne..


    Hvis man ikke interesserer sig for foto - så gå da udenom tråde i det forum...



    EDIT: Burde man ikke hive det ud "på forsiden" - så man ikke skal lede efter det - ellr er det kun mig der ikke går ind via menuen i toppen..???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin


    Der er en del der kommer med kritik af de WoW forums, men det viser blot at de slet ikke har fulgt med!!!


    Siden WoWDanmark.dk er blevet en del af Tweak.dk. Og som en del af den aftale har de fået hele deres forum med. Og det hverken kan eller vil der blive lavet om på.


    Synes WoW-Forumsne er geniale... Se det i lyset af hvor megen aktivitet der er derinde, så synes jeg heller ikke det skal laves om!


    Foto og kritik kan vel også bruges hvis man leger med grafik osv.. så jeg synes det er helt ok!