Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 18. august 2005, 21:32

Jeg synes Tweak.dk er ved at gå over gevind med alle de Fora

Hva er grunden til de 2 nye der er kommet ingen for 1uge?

Foto og kritik kunne ligeså godt bare smides i Spil og Software ;)

Synes det er latterligt med alle de fora, det ender jo med der er alle mulige fora om: Se min nye bil, eller hva ved jeg

2

torsdag, 18. august 2005, 21:33

Det hedder nu Foto og Grafik, og jeg synes det er en glimragende idé .. ;)

3

torsdag, 18. august 2005, 21:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Ok din holdning

Men hva er ideen med de tog nye fora, synes det bliver mere og mere uoverskueligt

4

torsdag, 18. august 2005, 21:39

Synes det er en ganske god idé, Kender ikke særlig meget til foto osv. men synes da det er spændende :D

5

torsdag, 18. august 2005, 21:43

Jeg synes det er fint nok. Men kan godt følge dig i det med uoverskueligheden Shooqer. Men mon ikke bare det er et spgs. om at man lige skal vænne sig til det.

6

torsdag, 18. august 2005, 21:44

Tjah jeg synes da det er mere overskueligt der end over hele offtopic ;)

7

torsdag, 18. august 2005, 21:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Synes det er latterligt med alle de fora, det ender jo med der er alle mulige fora om: Se min nye bil, eller hva ved jeg

tud???

der er bare kommet nogle ekstra fora.. og det er en FED ide.. Foto forum Helt klart..
og for at tweak kan få flere til at kigge på deres andmedlser. ja så hvorfor ikke forum om det???

det er da genialt.. :rules:

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Mainboard: Asus X38
RAM: 2x CellShock V² 2GB Kit, DDR-800, 4-4-4-12
GFX: MSI GeForce 560 TI HAWK, 1GB, PCI-E
Monitor: SyncMaster 226CW

www.kazi-networks.com (Webhosting!)
www.donkeysound.dk (Donkey Sound)

8

torsdag, 18. august 2005, 21:53

Citeret

2 boards mere - big deal ;) Håber da der skal en del mere til at forvirre dig en sølle 2 boards mere ;)

9

torsdag, 18. august 2005, 21:58

Syntes nu at det er to fine sektioner der er kommet til, så absolut intet negativt fra mig af .. ....

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

10

torsdag, 18. august 2005, 22:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

2 boards mere - big deal ;) Håber da der skal en del mere til at forvirre dig en sølle 2 boards mere ;)

ja det tænkte jeg også på.. det må virkelig være en Ært der bliver brændt på ;) (if u know the hint :P)

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Mainboard: Asus X38
RAM: 2x CellShock V² 2GB Kit, DDR-800, 4-4-4-12
GFX: MSI GeForce 560 TI HAWK, 1GB, PCI-E
Monitor: SyncMaster 226CW

www.kazi-networks.com (Webhosting!)
www.donkeysound.dk (Donkey Sound)

11

torsdag, 18. august 2005, 22:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shak
Synes det er en ganske god idé, Kender ikke særlig meget til foto osv. men synes da det er spændende :D

Jeg er helt enig, det er rart med nogle flere forums sektioner, så man kan præcisere sin søgning efter hvad der lige interessere en.

Så jo flere sektioner der kommer, desto bedre er det, da det er nemmere at finde det man søger;)

CoreI7 5820K@4.5GHz
16 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz
ASUS Msi X99 Sli Plus
Corsair 1500w
KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled
120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB
Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 144 Hz og Asus 28¨'4K
CorsAir Carbide 540

12

torsdag, 18. august 2005, 22:17

Et eller andet siger mig at jeg må være mærkelig :boxed: når alle synes det er oki men en håndfulde fora, var de 2 eller 3 kunne fjernes uden yderligere probs

13

torsdag, 18. august 2005, 22:27

fint nok med de 2 nye men de WoW forum's er da godt nok for latterlige ... min mening

14

torsdag, 18. august 2005, 22:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af ThoG
fint nok med de 2 nye men de WoW forum's er da godt nok for latterlige ... min mening

Der er en del der kommer med kritik af de WoW forums, men det viser blot at de slet ikke har fulgt med!!!

Siden WoWDanmark.dk er blevet en del af Tweak.dk. Og som en del af den aftale har de fået hele deres forum med. Og det hverken kan eller vil der blive lavet om på.

15

torsdag, 18. august 2005, 22:38

Hvis der er et forum der ikke har nogen interesse - så lad være med at bruge det.

Og hvis det ikke har nogen interesse, så har trådende i det nok heller ikke, og det betyder endda at de ikke dukker op i de foraer der har interesse.

16

torsdag, 18. august 2005, 22:46

Citeret

nej men det kan du jo komme til ;) fordi i de "gamle" tider, der lavede i jo også tests af kameraer, ved ik om i stadig gør det.. så synes det er fedt det er kommet :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

17

torsdag, 18. august 2005, 23:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Det tyder ikke på at der skal mere til :))

Synes kun det er godt med noget udvikling. Ikke fordi at Tweak ikke er perfekt, men det kan jo altid blive perfektere. :)

og dem der piver og wow... bare hold jer fra dem? :roller:

18

torsdag, 18. august 2005, 23:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Helt enig. Flere og flere får digital kamera. Flere og flere render rundt og leger fotograf - og det er da perfekt at der er et specielt forum til lige det emne..

Hvis man ikke interesserer sig for foto - så gå da udenom tråde i det forum...

EDIT: Burde man ikke hive det ud "på forsiden" - så man ikke skal lede efter det - ellr er det kun mig der ikke går ind via menuen i toppen..???

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (19.08.2005, 00:04)

19

fredag, 19. august 2005, 00:00

Syn's også¨det er fint med den overskuelighed, som jeg mener der kommer - i og med, at der efterhånden er en hel del foto interesserede brugere. Som så kan hygge sig der med ligesindede. 8)
Desuden kan man så slippe for lede rundt i OT's meget "blandede landhandel". Godt ini'tiv.

20

fredag, 19. august 2005, 00:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Martin

Citeret

Oprindeligt indlæg af ThoG

Der er en del der kommer med kritik af de WoW forums, men det viser blot at de slet ikke har fulgt med!!!

Siden WoWDanmark.dk er blevet en del af Tweak.dk. Og som en del af den aftale har de fået hele deres forum med. Og det hverken kan eller vil der blive lavet om på.

Synes WoW-Forumsne er geniale... Se det i lyset af hvor megen aktivitet der er derinde, så synes jeg heller ikke det skal laves om!

Foto og kritik kan vel også bruges hvis man leger med grafik osv.. så jeg synes det er helt ok!

21

fredag, 19. august 2005, 08:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Martin
Hvis der er et forum der ikke har nogen interesse - så lad være med at bruge det.

Og hvis det ikke har nogen interesse, så har trådende i det nok heller ikke, og det betyder endda at de ikke dukker op i de foraer der har interesse.

Kan kun give Martin ret. Hvis man ikke er interesseret kan man jo bare lade vær med at hoppe på de forums man ikke bryder sig om. Hvor svært kan det være ?

CoreI7 5820K@4.5GHz
16 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz
ASUS Msi X99 Sli Plus
Corsair 1500w
KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled
120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB
Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 144 Hz og Asus 28¨'4K
CorsAir Carbide 540

22

fredag, 19. august 2005, 08:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

Citeret

nej men det kan du jo komme til ;) fordi i de "gamle" tider, der lavede i jo også tests af kameraer, ved ik om i stadig gør det.. så synes det er fedt det er kommet :D

Hehe jeps, er også så småt igang, kan desværre bare ikke finde tid, lige pt til at sætte mig ordenlig ind i det :(

23

fredag, 19. august 2005, 08:33

Syntes da helt sikkert det er en fed ting :)

Hvis der skal laves test af kamera så siger i bare til så er jeg klar :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

24

fredag, 19. august 2005, 09:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Syntes da helt sikkert det er en fed ting :)

Hvis der skal laves test af kamera så siger i bare til så er jeg klar :)

mig med :D

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

NZXT S340 Special Edition

Denne test vil for de fleste trofaste Tweak læsere virke lidt som et deja-vu, da vi skal kigge på et kabinet,
Læs Mere

Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma

Razers Blackwidow tastatur har vi flere gange haft forbi vores testbænk, men det er første gang, vi skal have
Læs Mere

MSI GTX 950 Gaming 2G OC

Tiden er kommet til, at vi skal vende blikket mod et entry level grafikkort i den mere prisvenlige ende af ska
Læs Mere

ASRock Z170 Extreme4

Det er nu blevet tiden til, at vi skal have kigget lillebroderen til det her på Tweak.dk for nyligt testede Z1
Læs Mere

SafeHome alarmsystem

Når man nu har for mange tusinde kroners hardware stående inde på sit værelse, ville det måske være en god ide
Læs Mere

ASUS teaser med nye ROG MATRIX grafikkort

Noget tyder på, at ASUS ikke vil lade MSI være alene om at præsentere nye GTX 980 Ti grafikkort. De har nemlig
Læs Mere

Få overblikket: Fredagen på Team Tweak

Team Tweak fortsætter i ekspresfart, og fredagen var ingen undtagelse. Vi havde gang i stort set alle vores st
Læs Mere

AOC præsenterer verdens vel nok billigste FreeSync-skærm

AOC er en særdeles velkendt producent af bl.a. skærme, og det er netop sådan en, vi i dag kan præsentere jer f
Læs Mere

Ny mod til The Witcher III kan stille din blodtørst

Hvis du er helt vild med CD Projekt Reds spil 'The Witcher III - Wild Hunt', og savner du, at der er tilstrækk
Læs Mere

Microsoft frigiver længe ventet Windows 10-opdatering

Hvis du er hoppet over på Windows 10-vognen, har du sikkert lagt mærke til, at det fra Microsofts side ikke ha
Læs Mere

Her er MSI's nye GTX 980 Ti Lightning

MSI's Lightning-serie af grafikkort er særdeles kendt blandt de, der vil have det bedste af det bedste, og som
Læs Mere

Nyt Z170I Gaming Pro AC mini-ITX bundkort fra MSI

MSI er på banen med et nyt mikrobundkort, der dog på specifikationssiden ikke lyder til på nogen som helst måd
Læs Mere

Hvem vil købe Acer?

Acer har ikke gjort det så godt på det seneste, og det taiwanesiske firma står med åbne arme over for enhver,
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.