Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.
- 1
- 2
Jeg synes Tweak.dk er ved at gå over gevind med alle de Fora
Hva er grunden til de 2 nye der er kommet ingen for 1uge?
Foto og kritik kunne ligeså godt bare smides i Spil og Software
Synes det er latterligt med alle de fora, det ender jo med der er alle mulige fora om: Se min nye bil, eller hva ved jeg

Synes det er latterligt med alle de fora, det ender jo med der er alle mulige fora om: Se min nye bil, eller hva ved jeg
Citeret
Oprindeligt indlæg af Shooqer
tud???
der er bare kommet nogle ekstra fora.. og det er en FED ide.. Foto forum Helt klart..
og for at tweak kan få flere til at kigge på deres andmedlser. ja så hvorfor ikke forum om det???
det er da genialt..

Citeret
2 boards mere - big deal

Citeret
Oprindeligt indlæg af Happy^
Citeret
2 boards mere - big dealHåber da der skal en del mere til at forvirre dig en sølle 2 boards mere
![]()
ja det tænkte jeg også på.. det må virkelig være en Ært der bliver brændt på

Citeret
Oprindeligt indlæg af Shak
Synes det er en ganske god idé, Kender ikke særlig meget til foto osv. men synes da det er spændende![]()
Jeg er helt enig, det er rart med nogle flere forums sektioner, så man kan præcisere sin søgning efter hvad der lige interessere en.
Så jo flere sektioner der kommer, desto bedre er det, da det er nemmere at finde det man søger

CoreI7 5820K@4.5GHz
32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz
ASUS Msi X99 Sli Plus
Corsair 1500w
KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled
120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB
Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K
CorsAir Carbide 540
Citeret
Oprindeligt indlæg af ThoG
fint nok med de 2 nye men de WoW forum's er da godt nok for latterlige ... min mening
Der er en del der kommer med kritik af de WoW forums, men det viser blot at de slet ikke har fulgt med!!!
Siden WoWDanmark.dk er blevet en del af Tweak.dk. Og som en del af den aftale har de fået hele deres forum med. Og det hverken kan eller vil der blive lavet om på.
Citeret
Oprindeligt indlæg af Shak
Synes det er en ganske god idé, Kender ikke særlig meget til foto osv. men synes da det er spændende![]()
nej men det kan du jo komme til

Mit signatur billede er lige på værkstedet.
Citeret
Oprindeligt indlæg af Happy^
Citeret
2 boards mere - big dealHåber da der skal en del mere til at forvirre dig en sølle 2 boards mere
![]()
Det tyder ikke på at der skal mere til

Synes kun det er godt med noget udvikling. Ikke fordi at Tweak ikke er perfekt, men det kan jo altid blive perfektere.

og dem der piver og wow... bare hold jer fra dem?

Citeret
Oprindeligt indlæg af Burger
Det hedder nu Foto og Grafik, og jeg synes det er en glimragende idé ..![]()
Helt enig. Flere og flere får digital kamera. Flere og flere render rundt og leger fotograf - og det er da perfekt at der er et specielt forum til lige det emne..
Hvis man ikke interesserer sig for foto - så gå da udenom tråde i det forum...
EDIT: Burde man ikke hive det ud "på forsiden" - så man ikke skal lede efter det - ellr er det kun mig der ikke går ind via menuen i toppen..???
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (19.08.2005, 00:04)
Citeret
Oprindeligt indlæg af Martin
Citeret
Oprindeligt indlæg af ThoG
fint nok med de 2 nye men de WoW forum's er da godt nok for latterlige ... min mening
Der er en del der kommer med kritik af de WoW forums, men det viser blot at de slet ikke har fulgt med!!!
Siden WoWDanmark.dk er blevet en del af Tweak.dk. Og som en del af den aftale har de fået hele deres forum med. Og det hverken kan eller vil der blive lavet om på.
Synes WoW-Forumsne er geniale... Se det i lyset af hvor megen aktivitet der er derinde, så synes jeg heller ikke det skal laves om!
Foto og kritik kan vel også bruges hvis man leger med grafik osv.. så jeg synes det er helt ok!
- 1
- 2
Nyeste Videoer og Trailers
Partner sider
Indsend nyhed
Nyhedsbrev
Tilføj din mail adresse til vores nyhedsbrev der sendes ud med info om konkurrencer og artikler.
MEST LÆSTE
MEST KOMMENTEREDE