Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 16. august 2005, 22:40

jeg vil bare høre hvem her der udover mig mangler plads i deres indbakke. ved godt det ikke er noget chatsted, men syns stadig at min egen + andres bakker fyldes alt for hurtigt.

2

tirsdag, 16. august 2005, 22:56

NP for mig, men måske mods og admins skulle have mere plads?

3

tirsdag, 16. august 2005, 22:58

Kan ikke se hvorfor man skulle have mere plads .. Beskeder kan jo slettes ..

4

tirsdag, 16. august 2005, 23:25

Stemte nej.... slet funktionen er skrevet.. :P

5

tirsdag, 16. august 2005, 23:36

er det ikke bare et spørgsmål om at tage sig selv i nakken og rydde op?

6

tirsdag, 16. august 2005, 23:42

Sytes ikke det er et problem jeg slet bare de gamle beskeder

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Wolf_of_dk" (16.08.2005, 23:42)

7

tirsdag, 16. august 2005, 23:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Ka' ik' siges mere præcist - har selv lige ryddet op i min - igen. ;)

8

onsdag, 17. august 2005, 02:11

Citeret

SLETTES....???? - Du mener ligesom at smide de gamle aviser ud - naaaaaaaaa det går da virkelig ikke....... :roller: :roller: :roller:

(mere plads - i guder.... :pokey: )

9

onsdag, 17. august 2005, 04:12

Har heller ikke brug for mere plads, for som de andre siges kan der smart nok slettes beskeder.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Henrik-" (17.08.2005, 04:12)

10

onsdag, 17. august 2005, 07:25

okay ... :P ... der kan man jo bare se... og wizzard... du behøves ikke vende øjne af mig, det var et spørgsmål som alle andre. ville bare vide da det tit irreterer mig at bla. mods ikke har plads nok, eller folk der sælger meget her inde på køb/salg.

11

onsdag, 17. august 2005, 12:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
okay ... :P ... der kan man jo bare se... og wizzard... du behøves ikke vende øjne af mig, det var et spørgsmål som alle andre. ville bare vide da det tit irreterer mig at bla. mods ikke har plads nok, eller folk der sælger meget her inde på køb/salg.

Det er jo desværre, hva' man ka' forvente. :rolleyes:

12

onsdag, 17. august 2005, 12:24

Citeret

Jeg har da også været ude for, at en mod's indbakke fra fyldt, men så var der jo heldigvis muligheden for at sende en mail i stedet for ..

13

onsdag, 17. august 2005, 13:52

Citeret

Citeret

Jeg har da også været ude for, at en mod's indbakke fra fyldt, men så var der jo heldigvis muligheden for at sende en mail i stedet for ..

ha ha hvad snakker du om ?

Jeg har ikke engang mere plads end jer andre - men sletter hele skidtet en gang om uge ;)

14

onsdag, 17. august 2005, 13:53

burger det e rjoikek alle usere her inde man har mulighed for at sende en mail da de ikke har oplyst deres mail i deres bruger?:P

Hvad I snakker over PM kan I holde over PM - jeg ville ikke se sådan noget her i forummet (Aerial)

15

onsdag, 17. august 2005, 14:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
ha ha hvad snakker du om ?

Jeg har ikke engang mere plads end jer andre - men sletter hele skidtet en gang om uge ;)

Haha .. det var da ik meningen du skulle føle dig truffen .. :crazyeyes:

FlexQ .. Så har de heller ikke fortjent, at man kontakter dem .. *GG*

16

onsdag, 17. august 2005, 14:45

Stemte: nææ - ganske unødvendigt! Man sletter vel bare når man har læst dem? :dance:

17

onsdag, 17. august 2005, 15:09

Slet ikke.
Bruger somregel kun PM til en dialog eller to, resten køres videre pr email eller MSN. Gider da ikke sidde og kludre rundt i det PM system, når man har bedre muligheder ved lange samtaler.

18

onsdag, 17. august 2005, 15:14

får alligevel aldrig nogle PM's så jeg stemte nej

Cisco Certified Network Associate — CCNA

19

onsdag, 17. august 2005, 15:32

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej .... :))

20

torsdag, 18. august 2005, 00:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej .... :))

kunne ik være mere enig :))

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

21

torsdag, 18. august 2005, 02:15

Citeret

Ja det var et spørgsmål - men nu er det jo ikke hverken dig eller en vis anden nævnyttig person der bestemmer hvad jeg skal mene om dit spørgsmål - og jeg mente :roller: - og det gør jeg stadig - derfor: :roller:

En lille hurtig test viser at 16 beskeder tog 10% plads i min indbakke. Det vil altså sige at man kan have noget der ligner 160 beskeder før nye ikke kan komme ind. Folk der har så mange - de er sgu selv ude om det - og er det en moderator's indbakke - så skulle vedkommende måske tage at rydde lidt op... ;)

22

torsdag, 18. august 2005, 09:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Ja det var et spørgsmål - men nu er det jo ikke hverken dig eller en vis anden nævnyttig person der bestemmer hvad jeg skal mene om dit spørgsmål - og jeg mente :roller: - og det gør jeg stadig - derfor: :roller:

En lille hurtig test viser at 16 beskeder tog 10% plads i min indbakke. Det vil altså sige at man kan have noget der ligner 160 beskeder før nye ikke kan komme ind. Folk der har så mange - de er sgu selv ude om det - og er det en moderator's indbakke - så skulle vedkommende måske tage at rydde lidt op... ;)

Synes hele tiden at folk og wizzard er oppe at skændes... Meget pga sådanne beskedder...

Vil du bare gerne starte kæmpe diskutioner og provokere folk? Eller er det bare pga du ike forstår at når folk bare stiller et spørgsmål behøver man ikke vende øjne af dem eller latterliggøre dem på andre måder...

:roller:

Jeg siger ikke man ikke må mene hvad man vil men du behøver da ikke svare på den måde når han bare spørger... Folk er blevet mega glade for Gmail bla. pga de 2GB plads... Kan ikke se hvad fanden 2GB e-mail skal bruges til...

23

torsdag, 18. august 2005, 10:01

Jeg synes ikke det er nødvendigt med mere plads i Indbakken, som andre siger, Man kan jo bare slette beskeder efterhånden som man har fået dem læst og de ikke er brugbare til noget.

CoreI7 5820K@4GHz
16 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz
ASUS Msi X99 Sli Plus
Cheiftec 1000W PSU
Asus GTX 780 DirectCu OC 3GB Watercooled SLi @1333 Core
120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD
Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 144 Hz og Asus 28¨'4K
CorsAir Carbide 540

Kingston HyperX Savage 240 GB SSD

Kingston er på banen med en ny SSD serie i HyperX serien! Vi tester Kingston HyperX Savage 240 GB modellen, so
Læs Mere

Antec Three Hundred Two

Vi skal i denne test tage et nærmere kig på et budgetvenligt kabinet fra produenten Antec. Nærmere betegnet er
Læs Mere

Antec High Current Pro 850W PSU

Antec er ude med ny topklasse strømforsyning. Der er tale om deres nye High Current Pro 850W strømforsyning me
Læs Mere

BitFenix Aegis

Hvis du er til kabinetter med pangfarver, eller måske mere er til de sort/hvide modeller, så kan Aegis kabinet
Læs Mere

QNAP Turbo NAS TS-453S Pro

Det er om noget lang tid siden, vi har testet en NAS server her på Tweak.dk, men ikke desto mindre er det, hva
Læs Mere

Rapoo E9080 trådløst tastatur

Rapoo har tilsendt Tweak.dk et af deres trådløse tastaturer. Kravene til trådløshed, funktionalitet og design
Læs Mere

Antec Kühler H2O 950 AIO

Antec er ude med en ny komplet vandkøler til din CPU. Denne nye køler ved navn Kühler H2O 950 har fået nyt pum
Læs Mere

Philips ProMix Titanium HR1673

Vi er efterhånden ved at være godt igennem de mange stykker forbrugerelektronik, der i den seneste tid er land
Læs Mere

Ny vanvittig flot trailer til Project CARS

Spiludvikleren Slightly Mad Studios fortsætter med at tease os til udgivelsen af spillet Project CARS, der eft
Læs Mere

Valve fjerner betalingsfeature fra Steam Workshop

Nu er det slut med at betale for mods til Skyrim. Valve har i samarbejde med udvikleren Bethesda valgt at fjer
Læs Mere

Så gigantisk en virksomhed er Samsung

Når vi siger Samsung, hvad tænker du så? Smartphones? Fladskærme? Blu-Ray afspillere? Begrænser dine tanker si
Læs Mere

Ny kæmpe CPU-køler fra Cryorig

Cryorig er en relativt ny spiller på kølermarkedet, som vi før har stiftet bekendtskab med her på Tweak.dk. De
Læs Mere

Masser af vind i Apple-sejlene

Den amerikanske software- og hardwaregigant Apple fortsætter med at imponere. De lader til at ride på en bølge
Læs Mere

Her bliver Apple Watch torturtestet

Hvis du er nysgerrig på, hvad Apples nye Apple Watch kan holde til, så kan vi nu stille din lyst. For mens App
Læs Mere

Hurtige fingre: Ny Rubik's Cube verdensrekord

Du er ikke den første, og du er med stor sikkerhed heller ikke den sidste, der har bandet og svovlet over ikke
Læs Mere

Artikel: Sådan får man en god start med en webshop

Dette indlæg er skrevet af Morten Storgaard, som til daglig arbejder med nethandel. Morten startede webshoppen
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.