Tests og anmeldelser

  • Denne tråd er som en opfølger på denne anmeldelse: http://www.tweak.dk/tests2.php?id=585


    Hvis folk gerne vil have at vi bliver ved med at lave anmeldelser, så burde i tænke over hvordan i giver kritik!
    Kritik - negativt eller positvit - er rigtig godt, men der er utrolig stor forskel på hvordan kritikken gives.


    Går da ud fra at i brugere kan li' sitet - pånær SoundWave aka. Jesper Thrysoe fra Computergeil.dk - så hvorfor ikke hjælpe os til at blive bedre ved at give os noget god kritik, eller sige "at det var sgu en god test" hvis det er det i synes.


    Jeg siger ikke at i SKAL rose os konstant, men det ville sgu være rart en gang i mellem! Hvis vi har lavet en god eller okay anmeldelse, så får vi ingen respons på det, har vi derimod lavet et par fejl, så får vi det godt nok også at vide - og oftest ikke på den helt pæne måde.


    Vi bruger utrolig meget tid på at lave anmeldelser og holde sitet kørende for jer brugeres skyld - vi tjener ikke noget på det, men vi gør det fordi vi synes det er fedt.


    Jeg er personligt nået til det punkt hvor jeg sætter spørgsmål ved om jeg egentlig stadig synes det er sjovt og fedt?


    Jeg vil fx meget gerne have kritik af mine anmeldelser - især billederne som jeg går meget op i - men kun konstruktiv kritik.



    Over and out.

  • Jeg vil da gerne være den første til at sige at jeg sætter meget meget stor pris på det arbejde i udfører.


    Har selv været ved at lave nogle tests og ved hvor lang tid det tager så stor respekt for det.


    Kan kun være enig i at det ikke er den bedste opførsel han lægger for dagen.


    Jeg for ikke ret tit brugt kommentar funktion på selve siden så er nok ikke så god til at komme med positiv tilbage melding. For meget sjældent skrevet noget der i det hele taget. :rules:


    Men tak for det gode arbejde til alle anmelder og andre der yder tjenester til tweak.dk

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg kan kun erklære mig enig med _WHAT_ .. Jeg synes I gør et godt stykke arbejde, og der er jo klart en grund til, at tweak.dk er mit foretrukne sted online ..


    Er godt nok ikke den bedste til at bruge kommentarsystemet, men du er meget velkommen til at smide en PM eller fange mig på MSN hvis der er noget du ønsker konstruktiv kritik til .. Så skal jeg nok gøre mit bedste for at komme med brugbare kommentarer til det store arbejde der bliver lagt i de forskellige ting ..

  • jeg kigger sq aldrig på dem...den slags læser jeg som regel andre steder.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    jeg kigger sq aldrig på dem...den slags læser jeg som regel andre steder.....


    må man ha lov at spørge hvorfor? :boxed:


    jeg synes det er nogle fede tests der blir lavet her på tweak, de er altid meget overskueligt sat op, og det er da ikke gammelt hw de tester...!

  • Det er røv surt for dem der laver anmeldelserne, men man kan lige så godt indse at man aldrig kan gøre alle tilfredse.


    Der er nogen typer som forlanger at alt er up-to-date, alt er fejlfrit... generelt at alt er perfekt. Jeg synes bare at I skal ignorere sådan nogle fuck hoveder, og så gøre jeres bedste.


    Visse mennesker er bare [censueret]!!! Jeg synes at så længe I hygger jer med at lave test, så skal I blive ved. Det er sq heller ikke alle folk der kan lide det jeg laver i photoshop, eller de hjemmesider jeg laver, men jeg hygger mig med det, og vil da skide en høstblomst på hvad de synes. Ellers må fjolserne bare vise at de kan gøre det bedre!

  • Jeg læser dem meget tit og syntes at de er MEGET flotte, lette, overskulige og meget god info, der gives om de forskellige produkter.


    Bruger dem tit når jeg skal købe og læse/opdatere's om nye ting.


    Det er godt forklaret og kan godt lige i kommer med gode ting som ikke så gode ting om produkterne.. :clap:


    Så bliv endelig hved med de test, bruger dem tit..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Det er røv surt for dem der laver anmeldelserne, men man kan lige så godt indse at man aldrig kan gøre alle tilfredse.


    Der er nogen typer som forlanger at alt er up-to-date, alt er fejlfrit... generelt at alt er perfekt. Jeg synes bare at I skal ignorere sådan nogle fuck hoveder, og så gøre jeres bedste.


    Visse mennesker er bare [censueret]!!! Jeg synes at så længe I hygger jer med at lave test, så skal I blive ved. Det er sq heller ikke alle folk der kan lide det jeg laver i photoshop, eller de hjemmesider jeg laver, men jeg hygger mig med det, og vil da skide en høstblomst på hvad de synes. Ellers må fjolserne bare vise at de kan gøre det bedre!


    Whatever he said :)

  • Kritik skal være konstruktiv, ellers syns jeg man skal klappe kegle. Negativt kan være lige så fint som positivt, men man skal bare sørge for at modtageren har noget at arbejde videre med. Men generelt set syns jeg at Tweak er et af de bedre boards at komme på, stemning er venlig og folk er flinke. Moderatorerne er hårde og retfærdige og ofte med et glimt i øjet :D


    Glæder mig til at bruge den nye sektion!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m


  • Under and in :)) Vil gerne bakke denne opfordring op, da det arbejde i udfører er "great". [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/thumbsup.gif
    Grunden til at jeg ikke kommenterer noget af det, der står på forsiden. Er at jeg ikke vil ha' at andre får fat i min email-adresse = spam i læssevis. ihf. min erfaring.
    Men tilbage til opfordringen, som IMO - jo sådan set også kan overføres til vores fora - set ud fra det overordnede i den. Saglige/behagelige tråde og indlæg - gi'r en go' debat og stemning i vores allesammens fora. :D
    Mens det modsatte - jo logisk nok - gi'r en dårlig stemning + ævl og kævl. :rolleyes:
    Opfordringen gælder både den ene og den anden vej. Eks.'vis også når nogen be'r om kritik, så må de også regne med hård kritik - uden at de hopper i skyttegraven og går til modangreb.
    Men som sagt - så kanon't arbejde i laver ! 8)

  • I laver sku gode tests herinde ;)


    Folk må have en brist siden de kommer med så megen kritik, når det ikke er dem selv der skal lave sådan et stort stykke arbejde der tager lang tid.



    :rules:

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Jeg kan kun gentage hvad andre i tråden har skrevet, at I laver nogle rigtig gode tests her på siden. Meget udførlige med masser af billeder fra mange vinkler så man kan se det hele samt masser af screenshots af scores og gode, saglige kommentarer. Jeg læser altid jeres tests af hard ware inden jeg køber det, eller finder tests andre steder. Tests er uundværlige. Desuden så har jeg haft http://www.tweak.dk som opstartsside i over 2 år nu, så noget må I sq gøre godt ;)
    Jeg må indrømme jeg næsten aldrig læser folks kommentarer ved en anmeldelse og derfor aldrig skriver noget selv, det skal jeg huske fremover.


    Ikke mere asslicking herfra, keep up the good work ;)

  • Hmmm - er lidt forvirret nu - synes da ikke jeg kan se nogle kommentarer overhovedet - negative eller positive....???



    Bortset fra det - så er det da en meget fin test. Masser af - gode - fotos - og masser af info. Hvad kan man mere forlange. At nogle så ikke er enige i det forfatteren skriver - ja det kan man jo ikke gardere sig imod.


    Alt i alt synes jeg jeres tester er fine - og varierede - so keep up the good work.. :clap:


    EDIT: Fandt kommentarerne - og der er vist slettet en del ( så man ikke lige kan danne sig et overblik ) - eller også kan folk bare ikke bruge #x - Anyways - synes testen er fin - og personligt ville jeg ikke have en "ski-disse" at bruge en 1200x1600 test til.

  • En ting jeg synes der kan gøre jeres tests bedre, ville være at sammenligne det testede produkt med lignende/ konkurrende produkter.


    Jeg ved godt at i ikke har mulighed for at teste fx 10 grafikkort samtidig, men det kunne være en god idé at lave en standard testsuite som i så kører igennem for hvert produkt (nu snakker vi grafiikort igen, men det kunne ligeså godt være CPU'er).
    På den måde vil i efterhånden opbygge en fornuftig database med resultater til brug til sammenligner i fremtidige tests.

  • Vi så gerne at vi kunne levere et bedre sammenligningssytem til jer, men det er desværre rimeligt umuligt da vi ikke kører med samme systemer, dvs. resultater er misvisende i forhold til hinanden. Derfor bedømmer vi ud fra vores egen overbevisning, sammenlignet med det som har været igennem vores eget test system, før.


    Hvis det er muligt, sammenligner vi selvfølgelig med et konkurrerende kort.