Lol en ting at købe

  • fuck hvor kult!... tror lige du har reddet en af mine venners dag - han render altid og snakker om at købe en bus og så droppe lejligheden (yes sir, han er af den specielle type).


    Men det er lige humoren for ham :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bot
    fuck hvor kult!... tror lige du har reddet en af mine venners dag - han render altid og snakker om at købe en bus og så droppe lejligheden (yes sir, han er af den specielle type).


    Men det er lige humoren for ham :razz:


    haha GRINER!! så må han gi en pils..

  • Lave lidt ved den selv også :)) skørter, hækspoiler, 24" chrom sutter og en voldsomt fed lakering :)) kunne da være for fedt og ha sådan en

  • Vi har sgu også snakket om at lave en bus om... men vi ville have sådan en gul amerikans skolebus hvis det skulle være.


    Bygge anlæg, køkken, sove plads og hvad man ellers har brug for i den... også ture jorden rundt i den.


    Kunne være fee :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Vi har sgu også snakket om at lave en bus om... men vi ville have sådan en gul amerikans skolebus hvis det skulle være.


    Bygge anlæg, køkken, sove plads og hvad man ellers har brug for i den... også ture jorden rundt i den.


    Kunne være fee :)


    Meget, faktisk.
    Man burde gøre noget ud af sådan en idé.

  • Er bare lige med at finde pengene til det... at få råd til bussen osv er en ting det kunne nok klares. Er mere det med at skulle rejse i et års tid det koster sgu knaster.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Er bare lige med at finde pengene til det... at få råd til bussen osv er en ting det kunne nok klares. Er mere det med at skulle rejse i et års tid det koster sgu knaster.


    Ja. jeg ville også gerne af sted om et år når jeg er færdig på HTX. Kan bare ikke lige se hvor pengene skal komme fra.

  • Ville også gerne afsted da jeg var færdig med HTX kom bare ikke afsted... så ville jeg gerne afsted da jeg var uddannet... kom jeg heller ikke og nu sider jeg i fast job så er det sgu ikke nemt.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hehe ikke helt dum den der heller... den jeg skulle have hvis det var skulle være full size altså bare en ombygget ikke så meget geil som det der.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Efter gym. var en buddy og jeg i Australien i 4 måneder og i USA i 3 måneder. Det eneste vi havde sparet op var flybilletterne og ca 5000,- kr! Vi søgte arb og sted at bo med det samme, og arbejdede os igennem de 7 månedet med alt muligt løst, havde masser af fritid, mødte en masse fede mennesker og havde en hel anden oplevelse af landene end jeg har haft både før og siden!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kosmo
    Efter gym. var en buddy og jeg i Australien i 4 måneder og i USA i 3 måneder. Det eneste vi havde sparet op var flybilletterne og ca 5000,- kr! Vi søgte arb og sted at bo med det samme, og arbejdede os igennem de 7 månedet med alt muligt løst, havde masser af fritid, mødte en masse fede mennesker og havde en hel anden oplevelse af landene end jeg har haft både før og siden!


    Problemet er at jeg ikke har lyst til at gøre sådan. Et sponsorat er en mulighed, der er sikkert nogen som godt vil betale for at der kører en fed bus rundt med deres navn :)
    Men at arbejde sådan gider jeg ikke rigtig. jeg ville føle mig begrænset af at skulle arbejde og føle at jeg ikke kom så meget rundt som jeg ville - ville sådan set bare daske rundt alle mulige steder og se verden uden at tænke så meget over den næste dag. Det ville være fedt i mine øjne :)