Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 15. august 2005, 12:12

Har hørt der sku være en hp med adresser på steder hvor ens studiekort gælder.. Nogen der kender sådan en side eller kan remse butikkerne op?

2

mandag, 15. august 2005, 12:22

http://www.so.dk/studierabat/

Men da jeg havde studiekort på ungdomsuddannelse fik vi altså udleveret en bog med dem allesammen i ..

3

mandag, 15. august 2005, 12:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
http://www.so.dk/studierabat/

Men da jeg havde studiekort på ungdomsuddannelse fik vi altså udleveret en bog med dem allesammen i ..
Okay takker, men vi fik bare kortet stukket i hånden..

4

mandag, 15. august 2005, 12:31

Der findes masser af andre hjemmesider med oplysninger om rabat .. det kræver bare man gider bruge 2 sekunder på Google ..

Og ellers kan dem der har lavet jeres studiekort sikkert oplyse om det .. Elevrådet burde dog vide det ..

5

mandag, 15. august 2005, 15:35

Www.studenter-rabatten.dk - Der kan du bare lige finde din by og se diverse ting med rabatter. God side i hvertfald, men mange butikker skilter ikke ligefrem med det. Sunset Boulevard har vist faktisk studierabat, jeg glemmer bare altid at høre om det. Men tjek det selv :)

- Trine, hende den fine

6

mandag, 15. august 2005, 15:51

10% på Stengade 30 ... :cheers:

Hm, 15-25% hos Sadolin .... Kan jeg ligge det til de 25% jeg får i forvejen ? ... Så er det jo priser der er værd at overveje :))

7

mandag, 15. august 2005, 16:05

Undskyld hvis det er et dumt spgs. Men hvem får egentlig sån et studiekort ? Jeg er selv lige begyndt på min uddannelse på Teknisk skole, derfor jeg spørger.

8

mandag, 15. august 2005, 16:08

vi fik det udleveret af vores lærere der hvor jeg går (htx i middelfar-frederica)

9

mandag, 15. august 2005, 16:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af Marquis
Undskyld hvis det er et dumt spgs. Men hvem får egentlig sån et studiekort ? Jeg er selv lige begyndt på min uddannelse på Teknisk skole, derfor jeg spørger.

tror at alle gymnasiale uddannelser for sådan et.

10

mandag, 15. august 2005, 16:13

Citeret

Teknisk skole som HTX? Det er nemlig kun gymnasielle uddannelser elelr videregående så vidt jeg husker..

11

mandag, 15. august 2005, 16:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa

Citeret

Teknisk skole som HTX? Det er nemlig kun gymnasielle uddannelser elelr videregående så vidt jeg husker..

Okay, så fik jeg det på det rene. Nope ikke HTX, teknisk skole ;)

12

mandag, 15. august 2005, 16:30

Dem der tager en uddannelse der kræver at de en gang imellem skal forbi teknisk skole kan også få studiekort.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (15.08.2005, 16:39)

13

mandag, 15. august 2005, 16:55

Jeg mente ellers HTX fik studiekort - Jeg fik studiekort på Teknisk skole i Aabenraa og mente oss jeg så nogle HTX'er få taget billede til det ;)

14

mandag, 15. august 2005, 17:03

Hmm kan man ikke få studierebat hos f.eks. shg, prc-data osv?

ville hjælpe mig meget :T

Noget med X :clap:

15

mandag, 15. august 2005, 18:05

Selvfølgelig får HTX studiekort som alle andre gymnasiale uddannelser.... ;)

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

16

mandag, 15. august 2005, 18:09

For helvede... nu har jeg gået i 2 år og ikke troet at jeg kunne bruge skidtet nogen steder... og så kan jeg fandme bruge det på bowl'n'fun.. :/

edit: Det var så også det eneste sted ud over optikere og sol-centre.. :/

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nicky" (15.08.2005, 18:10)

17

mandag, 15. august 2005, 19:18

Citeret

daw jeg går da på teknisk skole og jeg har da studiekort

RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
CPU: E6750
GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
HØJTALER: INSPIRE T7900
BUNDKORT: P5K AiLifestyle
KABINET: ANTEC P180 SILVER

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.