Ang. Computerne.com

  • Har samlet mig et pænt computer sys på edbpriser, og kan se at 4 af delene kommer fra et firma kalder computerne.com. Men alt har "?" ved lagerstatus og forsendelses tid.


    Noget andet er at for at skrive en e-mail til dem skal man indbetale 15 kr. over dankort!!!???
    Og vil man ringe til deres salgsafdeling koster det 4 kr i minuttet!


    Jeg synes det virker underligt at intet er på lager og at de er så grådige at de vil have 15 kr for en mail!


    Tør jeg bestille noget som helst fra dem? Det er jo trods alt billigt ;)

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

    Rettet en gang, sidst af |Mojo|Jojo| ().

  • med den slags ville jeg ikke engang indlade mig på nogen handel med dem.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Med sårn en (undskyld jeg siger det rent ud) skod service, ville jeg ikke købe noget som helst.


    ......15kr for at sende en mail, jesus 8o


    Tror skisme også at de har drukket lige rigeligt julesnaps indimellem :crazyeyes:

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m



  • De har sgu da drukket af natpotten. De kan sgu'tte have mange kunder - med de vilkår... :roller:

  • Det er sådan et firma man skal holde sig fra ellers ender det bare galt. ;)

    win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

    Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)

  • Ja så hellere gi 250 kr. mere og så regne med ordentlig service!

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • haha hvad sker der mand. Er det overhovedet lovligt??


    EDIT: send en mail til deres returafdeling (det er gratis) og spørg hvorfor de er så EKSTREMT idiotiske at tage penge for en skide mail! Kundeservice kan man ikke ligefrem kalde det. HA!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Det er kun vedrørende salg der koster noget hvis man har en RMA sag eller odrestatus koster det ikke noget


    har købt ved dem de de var de eneste den lige havde det jeg skulle bruge på lager
    og de levere til tiden så indtil vidre ingen klager over dem men har jo heller ikke prøvet RMA endnu ;)

    Uanset hvad virker det meget tåbeligt! Men hvor længe gik der før du fik din bestilte vare? Og stod der også "?" ved leveringsdatoen?

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner
    Jeg har bestilt og modtaget et højtalersæt hos dem :) Gik fint :)

    Hvad skrev de da om leveringstid?

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • synes det virker en anelse forvirrende? i dømmer udfra INTET...


    ayu, WizzarD, Zykov, LecTer, og for den sags skyld også shak ?


    I snakker bare men intet negativt ud over det i mener ved at have læst på deres side, med prisen på servicen.. Ja det er plat, men hvis ikke man har brug for den service og derimod får sin vare leveret kanont ? hvad så ??


    SH! jeres indlæg var ubrugeligt...


    Undskyld off typic..

  • du er da naiv.....hvis man skal til at betale for at kunne komme i kontakt med dem hvis noget går galt (hvilket er et faktum) så er man jo allerede ude på et skråplan....sådanne forretningsmetoder siger meget om en forretning...hvis noget går galt kan du nemt stå med en regning på 60kr inden du overhovedet er færdig med at maile med dem....og en dag går det galt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    du er da naiv.....hvis man skal til at betale for at kunne komme i kontakt med dem hvis noget går galt (hvilket er et faktum) så er man jo allerede ude på et skråplan....sådanne forretningsmetoder siger meget om en forretning...hvis noget går galt kan du nemt stå med en regning på 60kr inden du overhovedet er færdig med at maile med dem....og en dag går det galt.


    What he said! ;)


    Som der er blevet sagt, så er det gratis at skrive til dem med RMA osv. Men et firma der vil have penge for at rådgive dig til at give dem penge, er bare aldrig et sted jeg ville handle. Lige meget hvor billige de så er. Service er alt i vores samfund! Og det her er pisse ringe service!


  • Dømmer ud fra intet? At tag 15kr for at man skriver en mail med spørgsmål angåede ordre, rådgivning osv. er i mine øjne dårlig service. Servicen, aner jeg intet om i den omtalte butik, hva angår levering, rma., Men jeg er allerede stået af, ved de 15kr for simpel rådgivning, og lad os sige du sender ca. 3 mails hvilket er meget normalt for mig at skrive til forhandleren under en handel, så er vi lige oppe på 45kr :boxed:


  • Okaaaay - og du synes selv dit eget indlæg er vildt brugbart.


    Hvis ikke vi kan bedømme en shop ud fra de betingelser - de selv har opsat - hvad fanden skal vi så bedømme det ud fra. En shop der kræver penge for ganske almindelig service.... :roller: :roller: - Hvad ville du sige til det hvis de i Netto krævede penge for at svare på om det er ditten eller datten sovs du skal bruge.... 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|

    Uanset hvad virker det meget tåbeligt! Men hvor længe gik der før du fik din bestilte vare? Og stod der også "?" ved leveringsdatoen?


    nej det hele virkede fint fik pakken næste dag


    og hvis man får problemmer ringer man bare til deres gratis linje