Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 15. august 2005, 00:41


Har samlet mig et pænt computer sys på edbpriser, og kan se at 4 af delene kommer fra et firma kalder computerne.com. Men alt har "?" ved lagerstatus og forsendelses tid.

Noget andet er at for at skrive en e-mail til dem skal man indbetale 15 kr. over dankort!!!???
Og vil man ringe til deres salgsafdeling koster det 4 kr i minuttet!

Jeg synes det virker underligt at intet er på lager og at de er så grådige at de vil have 15 kr for en mail!

Tør jeg bestille noget som helst fra dem? Det er jo trods alt billigt ;)

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|Mojo|Jojo|" (15.08.2005, 00:41)


2

mandag, 15. august 2005, 00:55


med den slags ville jeg ikke engang indlade mig på nogen handel med dem.....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

mandag, 15. august 2005, 00:55


Med sårn en (undskyld jeg siger det rent ud) skod service, ville jeg ikke købe noget som helst.

......15kr for at sende en mail, jesus 8o


4

mandag, 15. august 2005, 01:13


Citeret

Oprindeligt indlæg af Shak
Med sårn en (undskyld jeg siger det rent ud) skod service, ville jeg ikke købe noget som helst.

......15kr for at sende en mail, jesus 8o


Tror skisme også at de har drukket lige rigeligt julesnaps indimellem :crazyeyes:

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | EVGA GTX 280
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

5

mandag, 15. august 2005, 01:17


Citeret

Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|
Har samlet mig et pænt computer sys på edbpriser, og kan se at 4 af delene kommer fra et firma kalder computerne.com. Men alt har "?" ved lagerstatus og forsendelses tid.

Noget andet er at for at skrive en e-mail til dem skal man indbetale 15 kr. over dankort!!!???
Og vil man ringe til deres salgsafdeling koster det 4 kr i minuttet!

Jeg synes det virker underligt at intet er på lager og at de er så grådige at de vil have 15 kr for en mail!

Tør jeg bestille noget som helst fra dem? Det er jo trods alt billigt ;)



De har sgu da drukket af natpotten. De kan sgu'tte have mange kunder - med de vilkår... :roller:


6

mandag, 15. august 2005, 01:29


Det er sådan et firma man skal holde sig fra ellers ender det bare galt. ;)

win xp home edition sp3
MSI K8N Neo2 Platinum-54G
120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
A64 4000+ San diago
Zelman CNPS7000-CU,
chill-innovation cp-510a
Leadtek 7800GS

Samsung 940BF
Logitech G15 gamer tastatur
Asus my cinema p7131 hybrid
WD My Passport Essential 160 GB
MSI CX600 (Win7)

7

mandag, 15. august 2005, 01:30


Ja så hellere gi 250 kr. mere og så regne med ordentlig service!

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

8

mandag, 15. august 2005, 01:49


haha hvad sker der mand. Er det overhovedet lovligt??

EDIT: send en mail til deres returafdeling (det er gratis) og spørg hvorfor de er så EKSTREMT idiotiske at tage penge for en skide mail! Kundeservice kan man ikke ligefrem kalde det. HA!

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Lecter" (15.08.2005, 01:53)


9

mandag, 15. august 2005, 13:06


Det er kun vedrørende salg der koster noget hvis man har en RMA sag eller odrestatus koster det ikke noget

har købt ved dem de de var de eneste den lige havde det jeg skulle bruge på lager
og de levere til tiden så indtil vidre ingen klager over dem men har jo heller ikke prøvet RMA endnu ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

10

mandag, 15. august 2005, 14:47


Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Det er kun vedrørende salg der koster noget hvis man har en RMA sag eller odrestatus koster det ikke noget

har købt ved dem de de var de eneste den lige havde det jeg skulle bruge på lager
og de levere til tiden så indtil vidre ingen klager over dem men har jo heller ikke prøvet RMA endnu ;)
Uanset hvad virker det meget tåbeligt! Men hvor længe gik der før du fik din bestilte vare? Og stod der også "?" ved leveringsdatoen?

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

11

mandag, 15. august 2005, 15:11


Jeg har bestilt og modtaget et højtalersæt hos dem :) Gik fint :)


12

mandag, 15. august 2005, 15:16


Citeret

Oprindeligt indlæg af learner
Jeg har bestilt og modtaget et højtalersæt hos dem :) Gik fint :)
Hvad skrev de da om leveringstid?

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

13

mandag, 15. august 2005, 16:21


Citeret

Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|

Citeret

Oprindeligt indlæg af learner
Jeg har bestilt og modtaget et højtalersæt hos dem :) Gik fint :)
Hvad skrev de da om leveringstid?


At sættet var på lager, fik en mail dagen efter jeg bestilte, hvori der stod at de desværre først fik varen hjem torsdag (bestilte mandag), men de fik dem onsdag, og jeg torsdag


14

mandag, 15. august 2005, 17:31


synes det virker en anelse forvirrende? i dømmer udfra INTET...

ayu, WizzarD, Zykov, LecTer, og for den sags skyld også shak ?

I snakker bare men intet negativt ud over det i mener ved at have læst på deres side, med prisen på servicen.. Ja det er plat, men hvis ikke man har brug for den service og derimod får sin vare leveret kanont ? hvad så ??

SH! jeres indlæg var ubrugeligt...

Undskyld off typic..

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

15

mandag, 15. august 2005, 19:52


du er da naiv.....hvis man skal til at betale for at kunne komme i kontakt med dem hvis noget går galt (hvilket er et faktum) så er man jo allerede ude på et skråplan....sådanne forretningsmetoder siger meget om en forretning...hvis noget går galt kan du nemt stå med en regning på 60kr inden du overhovedet er færdig med at maile med dem....og en dag går det galt.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

16

mandag, 15. august 2005, 19:57


Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
du er da naiv.....hvis man skal til at betale for at kunne komme i kontakt med dem hvis noget går galt (hvilket er et faktum) så er man jo allerede ude på et skråplan....sådanne forretningsmetoder siger meget om en forretning...hvis noget går galt kan du nemt stå med en regning på 60kr inden du overhovedet er færdig med at maile med dem....og en dag går det galt.


What he said! ;)

Som der er blevet sagt, så er det gratis at skrive til dem med RMA osv. Men et firma der vil have penge for at rådgive dig til at give dem penge, er bare aldrig et sted jeg ville handle. Lige meget hvor billige de så er. Service er alt i vores samfund! Og det her er pisse ringe service!


17

mandag, 15. august 2005, 20:11


Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
synes det virker en anelse forvirrende? i dømmer udfra INTET...

ayu, WizzarD, Zykov, LecTer, og for den sags skyld også shak ?

I snakker bare men intet negativt ud over det i mener ved at have læst på deres side, med prisen på servicen.. Ja det er plat, men hvis ikke man har brug for den service og derimod får sin vare leveret kanont ? hvad så ??

SH! jeres indlæg var ubrugeligt...

Undskyld off typic..


Dømmer ud fra intet? At tag 15kr for at man skriver en mail med spørgsmål angåede ordre, rådgivning osv. er i mine øjne dårlig service. Servicen, aner jeg intet om i den omtalte butik, hva angår levering, rma., Men jeg er allerede stået af, ved de 15kr for simpel rådgivning, og lad os sige du sender ca. 3 mails hvilket er meget normalt for mig at skrive til forhandleren under en handel, så er vi lige oppe på 45kr :boxed:


18

mandag, 15. august 2005, 21:05


Skodservice - Blev sgu helt harm, da jeg læste at det kostede penge at sende email. Jessus - er det hjemvendte Marsboere, der skal prøve at være morsomme :boxed:


19

tirsdag, 16. august 2005, 00:56


Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
synes det virker en anelse forvirrende? i dømmer udfra INTET...

ayu, WizzarD, Zykov, LecTer, og for den sags skyld også shak ?

I snakker bare men intet negativt ud over det i mener ved at have læst på deres side, med prisen på servicen.. Ja det er plat, men hvis ikke man har brug for den service og derimod får sin vare leveret kanont ? hvad så ??

SH! jeres indlæg var ubrugeligt...

Undskyld off typic..


Okaaaay - og du synes selv dit eget indlæg er vildt brugbart.

Hvis ikke vi kan bedømme en shop ud fra de betingelser - de selv har opsat - hvad fanden skal vi så bedømme det ud fra. En shop der kræver penge for ganske almindelig service.... :roller: :roller: - Hvad ville du sige til det hvis de i Netto krævede penge for at svare på om det er ditten eller datten sovs du skal bruge.... 8o

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (16.08.2005, 02:37)


20

tirsdag, 16. august 2005, 01:19


Citeret

Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Det er kun vedrørende salg der koster noget hvis man har en RMA sag eller odrestatus koster det ikke noget

har købt ved dem de de var de eneste den lige havde det jeg skulle bruge på lager
og de levere til tiden så indtil vidre ingen klager over dem men har jo heller ikke prøvet RMA endnu ;)
Uanset hvad virker det meget tåbeligt! Men hvor længe gik der før du fik din bestilte vare? Og stod der også "?" ved leveringsdatoen?


nej det hele virkede fint fik pakken næste dag

og hvis man får problemmer ringer man bare til deres gratis linje

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Wolf_of_dk" (16.08.2005, 01:19)


Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

0

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere

0

MSI brygger på en bærbar med mekanisk tastatur

MSI GT80 Titan, er i følge man
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.