Sandheden om Den 11 September ..?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1stClassNewbie
    Må indrømme jeg selv er blevet overbevist om a det ikk er sandheden U.S.A har fortalt dengang ! .. Og sys bestemt ikk a jeg er naiv :))


    jamen bare se den film der hedder noget med Confedential..
    det ern dokomentar om alt med Bush.. den er rimelig rystende at se på.. at hele bush familien kender Bin laden familen Personligt.. også før 11 sept.

  • ehmm.. ja, de var gode venner.. hele bin laden familien har været til middag hos "The Bush's".. de var jo gode venner.. se Fahrenheit 9/11.. den siger også meget (og alt i filmen er bevist)


    f.eks... efter 9/11 fløj ingen fly, undtagen 2 fly der fløj med ordrer fra Bush.. den fløj alle Bin Ladens der opholdt sig i USA hjem.. Politiet (FBI) sagde at de godt ville have snakket med dem inden de tog hjem, men det tillod bush ikke..


    og jeg syntes bestemt heller ikke jeg er naiv..
    - det er jo ikke første gang det er sket at de lyver for hele verdenen. (ja, selvfølgelig var I på månen)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    ehmm.. ja, de var gode venner.. hele bin laden familien har været til middag hos "The Bush's".. de var jo gode venner.. se Fahrenheit 9/11.. den siger også meget (og alt i filmen er bevist)


    f.eks... efter 9/11 fløj ingen fly, undtagen 2 fly der fløj med ordrer fra Bush.. den fløj alle Bin Ladens der opholdt sig i USA hjem.. Politiet (FBI) sagde at de godt ville have snakket med dem inden de tog hjem, men det tillod bush ikke..


    og jeg syntes bestemt heller ikke jeg er naiv..
    - det er jo ikke første gang det er sket at de lyver for hele verdenen. (ja, selvfølgelig var I på månen)


    er det Fahrenheit den hedder??? den med ham den fede der laver filmen?? (kan ikke huske navnet)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    er det Fahrenheit den hedder??? den med ham den fede der laver filmen?? (kan ikke huske navnet)


    ja

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    er det Fahrenheit den hedder??? den med ham den fede der laver filmen?? (kan ikke huske navnet)


    Hehe, jeps.. den hedder hel præcist "Fahrenheit 9/11" og "ham den fede" hedder Michael Moore. også manden bag "Bowling for Columbine".. Skide god, IMO.. KKK mener han er en af satans dæmoner "hvis ikke satan selv" (ordret)... og mange mener han tager det en tand for langt ud.. jeg mener derimod han er cool fordi han finder ud af det ingen andre kunne finde ud af.. plus de måder han gør det..


    I Fahrenheit 9/11 går han rundt til USA's senatorer og spørger om de ikke skal sende deres søn i krig! (der er en én Senator der har sin søn i krig, og næsten alle senatorer er for krigen..)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    Hehe, jeps.. den hedder hel præcist "Fahrenheit 9/11" og "ham den fede" hedder Michael Moore. også manden bag "Bowling for Columbine".. Skide god, IMO.. KKK mener han er en af satans dæmoner "hvis ikke satan selv" (ordret)... og mange mener han tager det en tand for langt ud.. jeg mener derimod han er cool fordi han finder ud af det ingen andre kunne finde ud af.. plus de måder han gør det..


    I Fahrenheit 9/11 går han rundt til USA's senatorer og spørger om de ikke skal sende deres søn i krig! (der er en én Senator der har sin søn i krig, og næsten alle senatorer er for krigen..)


    yep det er en genial film.. jeg har også fået et andet syn på Bush. nu synes jeg han er heltsikkert en "Nar"

  • Har vist været oppe og vende før... lige en ting... det er aldrig faldet jer ind at det lige så godt kunne være det video som er fake.. og det som er vist på utallige tv stationer over hele verden der var det rigtige... men nå nej nogen på nettet har noget video så er det nok rigtigt :T

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Har vist været oppe og vende før... lige en ting... det er aldrig faldet jer ind at det lige så godt kunne være det video som er fake.. og det som er vist på utallige tv stationer over hele verden der var det rigtige... men nå nej nogen på nettet har noget video så er det nok rigtigt :T


    det vi snakkerom er Fahrenheit.. det er dem jeg mener jeg tror rimelig meget på

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Har vist været oppe og vende før... lige en ting... det er aldrig faldet jer ind at det lige så godt kunne være det video som er fake.. og det som er vist på utallige tv stationer over hele verden der var det rigtige... men nå nej nogen på nettet har noget video så er det nok rigtigt :T


    Tror du skal vente med at udtale dig på den måde indtil du har set videoen .. Så vil jeg gern ha dig til a forklare mig hvordan den ka være fake .. tak !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    ehmm.. ja, de var gode venner.. hele bin laden familien har været til middag hos "The Bush's".. de var jo gode venner.. se Fahrenheit 9/11.. den siger også meget (og alt i filmen er bevist)


    f.eks... efter 9/11 fløj ingen fly, undtagen 2 fly der fløj med ordrer fra Bush.. den fløj alle Bin Ladens der opholdt sig i USA hjem.. Politiet (FBI) sagde at de godt ville have snakket med dem inden de tog hjem, men det tillod bush ikke..


    og jeg syntes bestemt heller ikke jeg er naiv..
    - det er jo ikke første gang det er sket at de lyver for hele verdenen. (ja, selvfølgelig var I på månen)


    Alt i Fahrenheit 9/11 er IKKE blevet bevist. Michael More er en fanatisk løgner der vil sige og gøre alt for overbevise folk. Sådan har det været med alt det han har lavet. Som underholdning er hans film/serier meget gode men som fakta og beviser holder det meste altså ikke.


    Men ja Bin Laden familien er gode venner med Bush familien og mange andre magtfulde familier rundt om i verden. Men det er jo heller ikke dem der har lavet lort. At en af deres sønner (som de intet har med at gøre) er en syg lort er jo ikke noget man kan klandre dem. Ihvertfald ikke i den her sammenhæng.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    ehmm.. ja, de var gode venner.. hele bin laden familien har været til middag hos "The Bush's".. de var jo gode venner.. se Fahrenheit 9/11.. den siger også meget (og alt i filmen er bevist)


    f.eks... efter 9/11 fløj ingen fly, undtagen 2 fly der fløj med ordrer fra Bush.. den fløj alle Bin Ladens der opholdt sig i USA hjem.. Politiet (FBI) sagde at de godt ville have snakket med dem inden de tog hjem, men det tillod bush ikke..


    og jeg syntes bestemt heller ikke jeg er naiv..
    - det er jo ikke første gang det er sket at de lyver for hele verdenen. (ja, selvfølgelig var I på månen)


    Hehe nej slet ikke naiv. Næsten lige så troværdigt som (glemte) fødselsdagsfester med brændende guitarer...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Alt i Fahrenheit 9/11 er IKKE blevet bevist. Michael More er en fanatisk løgner der vil sige og gøre alt for overbevise folk. Sådan har det været med alt det han har lavet. Som underholdning er hans film/serier meget gode men som fakta og beviser holder det meste altså ikke.


    Men ja Bin Laden familien er gode venner med Bush familien og mange andre magtfulde familier rundt om i verden. Men det er jo heller ikke dem der har lavet lort. At en af deres sønner (som de intet har med at gøre) er en syg lort er jo ikke noget man kan klandre dem. Ihvertfald ikke i den her sammenhæng.


    hehe, du må vidst hellere se ekstramaterialet til Fharenheit 9/11 hvor de beviser alting og viser dokumentudskrifter fra The White House som er fortrolige.. ALT er bevist.. Jo