Er du jetroseksuel?

  • Er du jetroseksuel?


    Heteroseksuelle, homoseksuelle, metroseksuelle og nu det seneste skud på stammen - de jetroseksuelle - er du en af dem?


    Lavprisflyselskabet Virgin Atlantic har opfundet et nyt begreb, som de kalder 'jetrosexuals'. Betegnelsen dækker over personer, der flyver meget og har gjort det til en livsstil at færdes hyppigt med fly over hele verden. Det skriver CNN Money.


    Virgin Atlantic har desuden opstillet en række betingelser, der skal opfyldes, før man kan kalde sig 'jetroseksuel'.


    Blandt andet skal man kunne bestille en øl på seks forskellige sprog og have mindst et stempel i sit pas - fra et land, der nu hedder noget andet.


    Virgin Atlantic er naturligvis glade for den 'nye' type rejsende, der udover at lægge en masse rare kroner i selskabets pengekasse også - ifølge selskabet - 'gør verden lidt mindre, hver gang de rejser'.


    Kilde




    Ja synes lige det kunne være lidt underholdende at finde ud af om der er nogle tweakere der kan kalde sig jetroseksuel .. Altså kan I bestille en øl på seks forskellige sprog (skriv hvilke) og har I et stempel i jeres pas fra et land, der nu hedder noget andet? (skriv hvilket/hvilke)


    Selvom I måske ikke går under betegnelsen jetroseksuel må I naturligvis gerne skrive hvad I kan hvis det skulle ske I passer på en af kriterierne .. ;)



    Og for lige at skære det ud i pap, så modtages sure opstød over denne tråd kun over PM .. Jeg er ikke interesseret i at se dem i tråden ..

  • Har endnu aldrig været ude at flyve, ikke at jeg ikke har lyst eller er bange for det, har bare aldrig været det...


    Kunne dog ekstremt godt tænke mig det her når vi skal på studietur i Barcelona, men nej, ifølge rektor så er det jo "farligt at flyve og så kan man ikke komme afsted alle på engang" osv. :roller:


    Husker tydeligt busturen til Prag i 9. klasse, og det var et mareridt. Tør næsten ikke tænke på hvor irriterende det blir at køre i bus helt til Barcelona :boxed:

  • "Stik mig en bajer"
    "Can I have a beer, please?"
    "Ein bier bitte!"


    Tror ca det er hvad jeg kan... og ved ikke om den tyske er rigtig :P


    Har aldrig haft en stempel i mit pas ;)

  • Hm, kan godt li at flyve. En dejlig hurtig transportmåde når tiden ikke lige er til en oplevelse på vejen. Eller hvis afstandene er for store.


    Har også fløjet meget (med fly altså... :)) )... både arbejdsmæssigt og privat.


    Kan bestile øl på dansk, tysk, engelsk, fransk, spansk, egyptisk....


    ... btw hader tysk ... :))


    Har stempler (og i visse tilfælde visa) i mit pas fra bl.a. Jugoslavien, Tjekkoslovakiet.... og så "de røde".... Gæt selv... :))


    Det pas er dog udløbet, men har gemt det. Kan godt li stempler :))


    EDIT : Fu#& jeg hader tastefejl X(

  • Blæst at kalde det noget med sexuel?? - Handler eller vedrører INTET med det afgører..


    However, ja :P
    At kunne bestille øl skulle ikke være noget problem, og har fløjet ca. 1½ gang om året iløbet af mine 18 år...


    - 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Man kan godt være ikke-bums og samtidig ikke-metroseksuel .. Man kan også være ikke-hetroseksuel og ikke-homoseksuel .. *GG*


    Ja, ved det godt. Syntes bare det er lidt sjovt at der kommer et stempel på en gut der gør lidt ud af sig selv istedet for at ligne en vildmand ...


    Troede egentlig at det var meget normalt at man (også som fyr) gjorde lidt ud af sig selv. Men hvis der er et label på det, så er det vel ikke tilfældet.....


    ... Medmindre vi er en nation af metroseksuelle hetroseksuelle fyre ... generalt set altså ... :))


    ... Sjove betegnelser btw ... :))

  • Et par gange om året...


    Kan da tale flydende dansk, engelsk og islandsk... Så kan jeg da finde ud af lidt tysk og en lille bitte smule spansk og fransk...


    Jeg har været i: Danmark(Bor) Island(Boet), Egypten, marrokko, spanien, tyskland, belgien, holland, estland, tjekkiet, frankrig, england(Boet), grækkenland, USA(Miami(Boede der i 6 mdr)), New York, california, Sverige... Tror nok det var dem alle :P


    Tror jeg skal til bali her til efteråret... Det glæder jeg mig sq til...

  • Jeg flyver ikke så forfærdeligt meget udenlands, dog ynder jeg at tøffe rundt i diverse Cessna flyvere et par gange om året her i Danmark, men det tæller vist ikke..


    Har ingen stempel i passet, men ka da godt bestille øl på et par forskellige sprog:


    Dansk
    Tysk
    Engelsk
    Tjekkisk
    Spansk
    Fransk


    Så en af kriterierne opfylder jeg da :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Har stempler (og i visse tilfælde visa) i mit pas fra bl.a. Jugoslavien, Tjekkoslovakiet .... og så "de røde".... Gæt selv... :))


    Det pas er dog udløbet, men har gemt det. Kan godt li stempler :))



    Hmmmm - havde du dit eget pas i 1991-1992...???