Operation X - Tak for sidst.

  • Operation X - Tak for sidst.
    Jeg vil bare opfodre alle jer andre til at se programmet jeg tror det bliver rigtigt spændene :D


    * * * Starter 20:35 * * *


    [Blocked Image: http://i2-images.tv2.dk/s/00/5…d3eaced433f2a3fd4fa2.jpeg]


    Operation X er tilbage for at kontrollere dem, der normalt kontrollerer os. Parkerer parkeringsvagterne selv lovligt? Og kører betjentene som de skal, når de skal hjem til stationen og pizzaen er ved at blive kold?


    I 'Operation X - Tak for sidst' måler Morten Spiegelhauer farten på betjentene og følger efter parkeringsvagterne med skjult kamera for at se, om de selv respekterer loven. Det viser sig, at det kniber med moralen - både parkeringsvagter og politibetjente bryder selv reglerne, mens de kontrollerer, om vi andre overholder dem.


    Røde ører hos politiet
    'Jeg er da meget ked af det, fordi vi specielt i færdselspolitiet gør meget for at give befolkningen og trafikanterne en bedre trafikmoral så vi sammen kan få nedsat antallet af dræbte og tilskadekomne i trafikken. Så det er da et kæmpe tilbageslag for os det her, det bryder vi os under ingen omstændigheder om,' siger Mogens Wilbert, chefpolitiinspektør i Rigspolitiets færdselsafdeling, da Morten Spiegelhauer konfronterer ham med programmets dokumentation.


    Fartgal fartfælde
    Blandt andet viser optageleserne en af de udskældte biler med fotofartfælder, der selv kører 59 kilometer i timen gennem et børne/lege område, hvor man må køre 40. En overtrædelse, der ville udløse en bøde på 2000 kroner, hvis det var ham der kontrollerede os andre. Operation X viser ligeledes hvordan en stribe betjente på vej hjem til stationen selv har svært ved at overholde hastighedsbegrænsningerne.


    Kilde: http://programmer.tv2.dk/article.php?id=2351048

  • Tror jeg har været på kanalen den sidste time for at huske det :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Det er virkerligt et godt program....så ser det self. ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Jamen jeg har det nok som alle jer andre.


    Hader personligt specielt de private parkeringsselskaber som europark og carpark - og det er bestemt ikke første gang de laver sådanne stunts


    Men at han prøver at stoppe en panser for at køre for stærkt er humor på højt plan ;) :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jamen jeg har det nok som alle jer andre.


    Hader personligt specielt de private parkeringsselskaber som europark og carpark - og det er bestemt ikke første gang de laver sådanne stunts


    Men at han prøver at stoppe en panser for at køre for stærkt er humor på højt plan ;) :))



    Enig...

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Jeg er blevet overhalet af en af deres kamera vogne på motervejen over fyn hvor man må køre 110.


    Den kom fræsende med meget høj fart, og kørte gentagende gange helt, gentager helt op i røven af bilerne i yderbanen og tvang dem ind for at de kunne komme forbi.


    Det skaber virkelig respekt.


    Det gør det også når man holder bag en patruljevogn lige når det er blevet rødt, og de så ikke gider at vente, og så sætter blink på og kører over krydsen for så at tage blinket af igen hvor efter de kører ganske normalt videre.


    Det skaber heller ikke respekt når kamera vognen holder på en strækning lige som 60 km skiltene bliver fjernet, hvor efter man så kun må køre 50. Og jeps der går virkelig mange i fælden for de kører helt automatisk de 60 og det er jo for hurtigt.

  • Ej for pokker jeg glemte at se det afsnit :( Ville gerne se Politiet med bukserne nede :evil:

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

    Rettet en gang, sidst af SoulExtreame ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin
    Det gør det også når man holder bag en patruljevogn lige når det er blevet rødt, og de så ikke gider at vente, og så sætter blink på og kører over krydsen for så at tage blinket af igen hvor efter de kører ganske normalt videre.


    :pokey:

  • Blev desværre kaldt på livredder job fra 19 til 22.30... øv bøv :(


    ville eddermame godt have set det...


    næste program kunne jo så være at knalde en APG'er i at hente ulovligt musik/film/spil....

  • Han er sq kanon, men undre mig lidt at han ikke er blevet udsat for grimme ting og sager, han har satme haft snuden langt fremme..


    - 12k


    *F.eks det med colabust eller det der grønsagsfis... Eller en del af de andre ting han har lavet... ;)*

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • synes sgu ikke programmet var særligt fedt. Journalistisk set var det meget tamt, omend I måske ser det som god underholdning. Programmet om kvindehandel var da 10 gange bedre. Det var jo helt utrolige ting de fik afsløret i det program - ting som kunne optrævle hele den kinesiske mafia "Snakeheads", der ikke foretager sig andet end at handle med mennesker!