Nyt HW Forum , raller , alex , grauballen :)

  • Hejsa Fellow tweakers !


    sikke dog hvor tiderne ændre sig :D ..


    nåh, men jeg vil gerne vise jer ( hvis det altså er ok for div mods :) ) et nyt forum frem , som mig , alex herfra , og grauballen også herfra , har taget intinnininiinativ til at lave !
    vi forventer ikk noget stort , men vi syntes det kunne være skægt at lave ! og vil da håbe der vil komme nogle brugere på ! ... måske også herfra , flere forummer gør jo ikk noget :D ..



    og ja , vi ved godt det er .frac.dk , men det bliver lavet om ! nu må vi jo se om det vil fange folks interresse !



    det var vidst alt fra mig ..



    Rasmus .// http://ocunderground.frac.dk




    ( og til modsne , hvis det ikk er ok at jeg laver denne lille "reklame" så undskyld :) )

  • Yes er simpelthen blot for at prøve det af.


    PS. Hvis i ser guest der hedder ThysseN lave noget fis så har vi øje med ham. :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    hvorfor på engelsk?

    Pga jeg har bl.a engelske kontakter der godt vil komme der, men hvis interessen kun er der for danskere bliver det på dansk self.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex

    Pga jeg har bl.a engelske kontakter der godt vil komme der, men hvis interessen kun er der for danskere bliver det på dansk self.


    ok...



    synes bare ikke lige det passede så godt med noget som ikke skulle være noget stort, men så alligevel er på engelsk :crazyeyes:


    Men fair nok hvis du skaffer lidt udenlandske brugere, ville da være spændende ;)

  • Hygge da ;) - Men tror desværre folk er mættet, der er massere sider iforvejen netop om emnet ;)


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Totalt fedt forum det må jeg give jer drenge..


    " Failed sending email :: PHP ::


    DEBUG MODE


    Line : 234
    File : emailer.php "


    Hvis man kunne få lov at oprette sig ?..

  • ja jacob , ved det godt :O , men det virker nu alligevel. når den der kommer,(som den kun gør én gang) så skal du bare logge ind , det virker fint nok ... aner ikk hvorfor den kommer frem den der ... ( aleeeeex ? :D )

  • Jacob , når den der " " Failed sending email :: PHP ::


    DEBUG MODE


    Line : 234
    File : emailer.php "" kommer frem , så tryk på "log in " oppe i højre hjørne , så kommer login frem , også logger du dig bare ind som du plejer andre steder. det skulle gerne virke.



    jamen søde burger, det er nu det vi prøver at sørge for at det IKK går hen og bliver !!!


    men hvis du syntes det er så useriøst , hvorfor så ikk bare lade være med at diltage i denne tråd ?

  • Raller..


    For at starte et Forum ligesom Xtremesystems.org, som helt klart er hvad i prøver at efterligne, så skal man være helt sikker i sin sag. Først kan man ikke bare smide en side i luften og håbe på det bedste. I kan ikke engang smide en mail retur til jeres brugere om at de er optaget på siden?..


    Stavefejl og gramatiske fejl bør ikke foregå på et engelsk site. Når i vil fange en "masse engelske kontakter" så kræver det trods alt at i kan kommunikere med dem, på et respektabelt niveau.!


    Når i laver en lille appetizer til jeres underforums, vil det nok være lidt mere tiltalende end bare lige dette f.eks:
    "Single Stage
    Everything about Single Stage compressor cooling."


    Istedet for dette kan man skrive; If you have any questions about this kind of cooling you can post them here so other users can help you ..


    Du/i kan heller ikke bare bruge ordet "everything" som i gør, fordi i har jo ikke alt derinde.. Der er faktisk intet..


    Men Held og Lykke

  • Synes det frisk fundet på :D


    Men jeg synes ikke det er særlig overskueligt - kedelig farve...


    Det er positiv kritik :D - hvis I ændrede lidt i det, ville det blive mere attraktivt imo.

  • Hey drenge.


    Well det meste var blot lige i farten over hvad der skulle være osv.


    Raller og jeg har besluttet os for at vi lukker forummet.


    Var også for at få prøvet phpBB osv af.


    Men tak for feedbacken folkens,8 håber ingen blev "stødt" :D


    Fortsat god weekend :cheers:

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition


  • Så var det måske en go' idé at lukke tråden ! Da der jo ikke rigtig er mere at komme efter/kigge på !

  • Burger og bentzin, kunne I ikke engang imellem finde noget possitivt at udgyde! :offtopic:


    Kan ikke se ideen med at dette foregår på engelsk alene fordi der kommer en begrænset skare at folk fra udlandet :(


    Men frisk pust da :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af freehelp
    Burger og bentzin, kunne I ikke engang imellem finde noget possitivt at udgyde! :offtopic:


    Kan ikke se ideen med at dette foregår på engelsk alene fordi der kommer en begrænset skare at folk fra udlandet :(


    Men frisk pust da :D


    Ku du ik' bare lukke a... X( Der er da ingen grund til at tråden er åben - når de har pillet siden ned. Du er utrolig !!!