Er Waterhead døde????

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Er der nogen der har dårlig erfaring med Waterhead?
    Grunden er at jeg har købt og betalt ca 700 kr varer , overført pengene , men ikke modtaget eller overhovedet hørt fra dem.
    Og de svarer ikke på emails.


    The_Unforgiven


    Det er vist ikke første gang vi hører det her i forumet!

  • Men ellers kan du bare ringe til dem. Her er de oplysninger dkhostmaster har:


    OEstfyns PChjaelp
    Att.: Soeren I. Christiansen
    Nr. Voldgade 72 1 th
    5800 Nyborg
    Danmark


    Telefon: +45 65 30 16 80

  • det lyder ikke helt umuligt.Jeg bestilte vare ved dem for 1 1/2 md siden og kan heller ikke få fat i dem.
    men de må nu gerne beholde deres grej da jeg selvfølig har købt et andet sted .håber du får dine penge tilbage

  • Sjovt nok, så har jeg ingen problemer med at komme i kontakt med dem. De oplyser tydeligt på deres side, at man kan kontakte dem per ICQ, og jeg har snart forhandlet med dem 4-5 gange. Kun med et problem, og det var 2 forsinkede RAM klodser, som så blev sendt med lørdagsekspressen free of charge.


    Så forstår ikke hvorfor I brokker jer så meget... det er tilladt at tage lidt initiativ selv. Derudover, så giver de også ofte tilbud, hvis man køber flere ting af gangen... man skal bare forhandle lidt med.

  • The_Unforgiven


    Prøv på dette ICQ nr 146331254 det er Martin fra WH
    hen plejer at være meget hjælpsom :)


    De kan være lidt sløve at trække op men har da altid fået hvad jeg har bestildt :)

  • Grunden til at Stein stadig ikke har fået sin pakke er simpelt, der er en vare i ordren der stadig ikke er kommet hjem på lager.
    Desuden må folk jo ligesom skrive enten over ICQ eller på salg@waterheads.dk hvis der er noget i stedet for
    først at gå herind.

  • Hmm, det ldyer som om, der er mange der har problemer emd waterheads... Måske man skulle undgå dem :hmm


    Overvejede dem nemlig til mit næste køler-køb :hmm

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Originally posted by JenSLyN
    Hmm, det ldyer som om, der er mange der har problemer emd waterheads... Måske man skulle undgå dem :hmm


    Overvejede dem nemlig til mit næste køler-køb :hmm


    Nej de er skam fine nok.


    Man skal bare ikke forvente at varen kommer dagen efter man har bestildt.


    som sagt har jeg da fået alt jeg har bestildt og
    jeg har da efter hånden købt en del hos WH .


  • Nå, okarj :tongue:

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Hvorfor skal man ikke regne med, at få tingene dagen efter de er bestilt? Man kan selvfølgelig ikke regne med det, hvis det er fredag aften man har bestilt, og ikke valgt lørdagsekspress, samt forvente at Post Danmark kan nå at levere pakken, hvis bestillingen er sket efter kl. 19 dagen før.


    Det, som skete i mit tilfælde kunne jo ske for hvilken som helst forretning.

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Hvorfor skal man ikke regne med, at få tingene dagen efter de er bestilt? Man kan selvfølgelig ikke regne med det, hvis det er fredag aften man har bestilt, og ikke valgt lørdagsekspress, samt forvente at Post Danmark kan nå at levere pakken, hvis bestillingen er sket efter kl. 19 dagen før.


    Det, som skete i mit tilfælde kunne jo ske for hvilken som helst forretning.


    Forde mange af de ting de har ikke er lager vare og
    forde de normalt kun sende to gange om ugen.

  • Quote

    Originally posted by cla


    Ved det kun fordi de flytter ind lige overfor :mm


    Du er sq heldig, jeg tror ikke, der ligger sådan en butik i Viborg :(


    (Ja, det var en opfordring til at kontakte mig, hvis nogen hører om en sådan :D)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    Forde mange af de ting de har ikke er lager vare og
    forde de normalt kun sende to gange om ugen.


    De er begyndt at sende ud hver dag :)


    Jeg har heller ikke haft nogle problemer med dem. De 2 gange jeg har bestilt noget hos dem, har det været der dagen efter. (håber de læser dette og kigger på den ordreændings-mail jeg har sendt til dem i dag ;) )
    De har nu også været flinke til at svare når jeg har udnyttet dem på ICQ.