New York City!

  • Hey


    Jeg skal til NY i efterårsferien og er derfor gået igang med at lave et program over hvad man se og gøre på turen..


    Nogle der har været der som har nogle forslag? Store atraktioner som Empire building, ground Zero osv. bedes unlades da det selvfølgelig er et selvfølge at se dem :P!


    Angående Musik, film, spil er der så noget jeg skal
    vide på det område?



    Film er region 1 - så meget ved jeg da.. Har kodefriDvDafspiller..
    Der er heller ingen problemer med musikcder vel?
    Men hvad med spil? Både PC og PS2? er der noget man skal vide på det område?


    Angående elektronik som f.eks. digital kamera, er der så noget som jeg skal vide inden jeg køber et kamera i NY, og er der overhovedet penge at spare iforhold til DK?


    Tak på forhånd - PFT!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Med hensyn til kamera så er der ofte penge at spare også ved hardware kan du vist spare noget.


    Du skal dog lige tænke på lader osv hvis du køber noget med oplader til stikket passer jo ikke i herhjemme :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Hvis du vil ha en snak over MSN om New York, så add mig eller send en PM.


    Du kan også se min beretning her . Du skal ikke lige tage dig af udseendet - har ikke haft tid til at ændre layout'et - Undskylder mange gange :oops:


    Jeg gad godt tage en tur til usa..


    Hvis du tager mange billeder kan du købe dig en billede dumber.. der kan du lagere alle dine ny taget billeder ned i på en lille hd, og kortet bliver formateret og klar igen.. når man så kommer hjem kan man sætte den til en pc og hente dem der over.. smart


    Søg lidt på denne kort side, der kan du sikkert finde nogle gode ting at se i new york..


    http://virtualearth.msn.com/

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Men hvad med spil? Både PC og PS2? er der noget man skal vide på det område?


    Ja de kører jo ikke PAL derovre så hvis du køber PS2 spil skal du lige være opmærksom på det.

  • Hvis du skal købe noget at smide billeder over i så kan jeg anbefale en 60gb ipod foto den er nice :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus


    Man kan ikke komme op i Statue Of Liberty mere efter 11.september. Det er kun øen man kan gå rundt på - Alt andet er lukket pga terrorberedskab .... sårn var det i hvert fald da vi var derovre April 2002 !!


    Nå for pokker :boxed:


    Men så bare ud at kigge på den, tage nogle billeder af den måske :)