Gratis reklamer, hvorhenne???

  • Eh! Vil du have en side hvor du kan reklamere for din EGEN side eller hvad?
    Det kunne jeg osse godt bruge hvis det er nemlig! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kio_liex


    Nej, jeg skal ha' en oversigt over reklamer jeg kan sætte på en siden jeg arbejder på...


    Ah! Hvad faen er ideen med det? Sætte andres reklamer op? Får du noget for det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af flying-trickster


    Ah! Hvad faen er ideen med det? Sætte andres reklamer op? Får du noget for det?


    Ka være han ska lave et projekt af en art...who knows...



    Men søg på "free banners" under google...så det tit der kommer sådanne sider frem...Held og lykke

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Er det sådan nogle hvor du skal tjene penge pr. klik eller hovrdan ?


    Ellers find nogle sider som vil være med til bannerbytte, hvis altså det er reklame for din egen side.


    Men for guds skyld, så lad være med at booke siden op med bannere til højre ventstre, top bund, over alt! De flere har dem jo bkokeret alligevel ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Er det sådan nogle hvor du skal tjene penge pr. klik eller hovrdan ?


    Ellers find nogle sider som vil være med til bannerbytte, hvis altså det er reklame for din egen side.


    Men for guds skyld, så lad være med at booke siden op med bannere til højre ventstre, top bund, over alt! De flere har dem jo bkokeret alligevel ;)


    Bare rolig, der kommer ikke mange reklamer på siden, og slet ikke pop-up...
    Men til at starte skal der ikke tjenes penge på det, og det bliver kun gjort for at give siden lidt "liv"...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kio_liex


    Bare rolig, der kommer ikke mange reklamer på siden, og slet ikke pop-up...
    Men til at starte skal der ikke tjenes penge på det, og det bliver kun gjort for at give siden lidt "liv"...


    Fair nok, så er alt vel ... Tror de fleste, incl. mig, hader hjemmesider med ting der blinker i hovedet på hen fra alle kanter og sider ...


    Men så er det noget bannerbytte du skal igang med. Og sådan lidt "skjult" reklame, så at sige, hist og her !