Teoriprøve.. IMORGEN!

  • Hey der!


    Jeg skal op til teoriprøve imorgen...


    Har bare lii noget jeg skal spørge...


    Jeg har cd'en køreklar som er rimelig god... men men men, er der nogen af Jer som har været op til prøven fornylig? Kan I fortælle mig om det er sværer end selve cd'en eller meget nemmere?


    Evt nogen gode forslag?? :))

  • var oppe den 21 juni, jeg havde en cd, som hed noget med køreklar. Terori prøven ER nemmere end cd'en, det syntes jeg i hvert fald.
    Et godt råd, slap af og tænk dig om inden du sætter krydserne, der er nemlig slet ikke så svært.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Held og lykke til jer begge .


    Dengang jeg tog kørekort var prøven superlet i forhold til de små prøver man havde haft inden ;)


    det er de også stadig.. jeg fik kørekort her i januar... og jeg gik op til prøven 2 gange.. anden gang fik jeg den.. først havde jeg 8 fejl.. jeg var bare super nervøs..
    og jeg tog køreprøven 3 gange og fik den 3 gang..
    jeg ville have fået den 2 gang hvis ham manden var bare lidt flink, han fucking kørte 5 min med mig, og fordi jeg missed en højrevigepligt, så giver han mig ikke engang en chance, jeg bliver monster let nervøs..


    men nu er det ovre ;)


    glemte lige..


    Held og Lykke :cheers:

  • Jeg bestod her en dag i juni - første gang, jeg havde bare taget den der cd 1000 gange og ja, prøven er lettere end cd'en :) Held og lykke.
    Bestod køreprøven anden gang - pis. Jeg kigger mig åbenbart ikke nok over skulderen, det er så unødvendigt.

  • Jah som sagt. lidt nemmere.
    Men polititet skulle også have en speciel prøve som er ret meget anderledes end dem man har prøvet. det blev vi ihvertfald advaret mod af vores lærer. Den fik vi dog heldigvis ikke, så jeg tog den med 1 fejl i teorien og første gang praktisk :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Held og lykke til jer begge .


    Dengang jeg tog kørekort var prøven superlet i forhold til de små prøver man havde haft inden ;)


    samme her....min teoriprøve var også mega let.....i forhold til alle de andre test vi havde før...men pøj pøj med det :cheers:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Jeg synes den er nemmere end cd'en, da der ikke er nogle "hemmelige" ting i den hos politiet.. Altså, det er som det ser ud for det meste! Synes i hvertfald det var mega nemt, og jeg fik det for nogle måneder siden! Ikke meget.. Det eneste jeg synes var nedern, var at billederne var lidt gamle og fra KBH, så der var tæt trafik osv, så jeg blev lidt forvirret! Men ellers ok nemt! Slet ik noget at være nervøs for ihvertfald! :) Bestod med 2 fejl, og bestod osse køreprøven første gang!

  • 11#


    Den kaldes nx eller sådan noget i den stil,, har hørt at dumpe procenten ved den ligger omkring de 80-90 stykker, og at folk har klaget over den osv... men den skal vist være der... Vores kørelærer fortalte om et hold i odense på 20 styks hvor nada bestod den :roller:

  • Kan huske min kørelærer snakkede om prøverne variere lidt i sværdhedsgrad, så man godt kunne ramme ind i en af de lidt sværere ...


    Havde også selv sådan en cd, som pudsigt brugte de samme prøver som min kørerlærer til teoritimerne, så der havde jeg stortset altid 0 fejl :boxed:


    Btw, følg dit indstinkt og lad være med at flytte krydset, da dit første svar somregel er det rigtige. Begynder du at flytte så begynder du at tvivle og det går galt ;)


    Knæk og bræk :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Hey alle sammen... Jeg siger 1000 tak... og jeg var oppe til prøven idag... guess What?


    JEG BESTOD! Wuhuuu... havde dog 4 fejl... er tilfreds! jeg bestod jo... :)) :)) :))


    Havde skam også fire, det skal du ikke tage dig af .. Tillykke med det :D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Jeg bestod her en dag i juni - første gang, jeg havde bare taget den der cd 1000 gange og ja, prøven er lettere end cd'en :) Held og lykke.
    Bestod køreprøven anden gang - pis. Jeg kigger mig åbenbart ikke nok over skulderen, det er så unødvendigt.


    Håber det var ironi, altså at det er unødvendigt :boxed:


    Anyways, havde selv problemer med det, men heldigvis ikke så galt jeg dumpede. Kørte iøvrigt bare rundt i en 40 minutter eller lign. Skulle ikke se i motoren, lave vilde parkeringer eller andet. Tudelet må jeg sige :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Hey alle sammen... Jeg siger 1000 tak... og jeg var oppe til prøven idag... guess What?


    JEG BESTOD! Wuhuuu... havde dog 4 fejl... er tilfreds! jeg bestod jo... :)) :)) :))


    Et stort tillykke herfra E :dance: