kan ikke lide 2.generations indvandrere

  • http://www.thuroe-minigolf.dk/images/1.bmp
    http://www.thuroe-minigolf.dk/images/2.bmp
    http://www.thuroe-minigolf.dk/images/3.bmp
    http://www.thuroe-minigolf.dk/images/4.bmp


    Ja, det var hvad jeg skulle udsættes for i byen i går nat! Jeg gik sammen med mine venner, og pludselig dukker en person op og siger HA i ligner fisk og nigger mig lige på næsen, som nemt kunne have været brækket. Aldrig har jeg gjort denne person noget, aldrig har jeg gjort nogle noget. Det er vist bare sådan at nogle mennesker (denne situation og også andre, en af anden hudfarve).


    Hvordan vil i (på dårligere sprog, perkere) forsvare jeres race? Altså, man hører det jo tit fra mange, at vi selv er lige så slemme som jer! Men i svendborg er der vel 1 af jer når der er 15 danskere, alligevel formår han at slå en vildt fremmed og faktisk efter sygehus besøg i dag, brækket min næse.


    Jeg kan mindre lide disse personer nu, end jeg kunne før.


    Jeg har en ven der hedder Gavaskar, han er af anden race, men flink og sjov! Problemet er nok bare at de generalt er meget mere aggresive i den race og skal vi som danskere godtage den aggresivitet som de udskyder og som ikke passer til den danske mentalitet?


    Når jeg så siger at jeg ikke kan lide jer mere, eller måske hader jer. Betyder det ikke at jeg vil gå og råbe negersvin, perkersvin eller andet. Nok mere en slags, ja hvad kan man kalde det, mørkerad?


    undskyld så elendige billeder, men det er altså blod de streger i ser, og billed 1 er en klud med blod!


    er jeg den eneste der ser flere problemer med disse mennesker, end med danskere? Eller er folk bare højhellige og prøver at beskytte dem, og sige at "de er som os andre, de slår ikke mere end os andre, og truer ikke mere end os andre og hvis nogle siger perker, føj er de ikke mine venner mere (selvom det hedder perkere)! Vi skal kysse og kramme dem, de er ligesom os, og racister er altså bare det værste jeg ved iiiiiih"


    Tråden er repostet pga:
    -dårlig overskrift
    -afsky er kun tilladt i noget omfang
    -det ikke er tilladt at hoppe i nye grøfter, altså ændre holdning/mening! (hvis det passer, må i lukke min tråd igen)

  • Du kan ikke dømme dem alle pga. deres hudfarve... men jeg giver dig delvist ret i det du siger... der er virkelig nogle af "de sorte" (jeg ved ikke hvad jeg skal kalde dem afrodanskere?) som er meget aggresive hvilket jeg har oplevet meget af i min folkeskole gang (jeg gik de første 8 år på en skole med mange invandre som gik i "bander" og stjal vores cykler og smadrede dem bare for og provokere os. de brugte også meget det med hvis de ikke fik ret mod 1 person kom hele "banden" og slog på offeret... Hvilket for mig er helt uacceptabelt... jeg skiftede så skole og kom hen til en anden skole (privat) (den havde et andet grundlag end den jeg gik på og gik mere op i at eleverne skulle have det godt) og fik en del venner der også sorte efter jeg fandt ud af at nogle af dem er MEGET flinke.. Jeg har nu en del sorte venner som jeg snakker med men stadig flere hvide....


    hummen af det hele det er at ikke alle "sorte" er dumme grimme aggresive idioter... hvis du vælger din omkres rigtigt så skal du nok se nogle af dem er gode nok...


    Men som en reminder så hold dig fra for selvsikre invandere (hvis de ser voldige ud) inde i byen... Eller kend dine venner du går i byen med godt nok til og ved om de hjælper dig ;)

  • Shit var da nogle grimme sår :(


    Fandeme trist...


    Personligt er jeg kun blevet truet af invandre 2 gange, men har kunne tale mig ud af det begge gange..


    - 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Der er sgu også Danskere der udfører den her slags vold, på helt uskyldige mennesker..


    Det har jeg aldrig selv gjort ved nogen som helst, men hvis en af mine kammerater bliver slået af nogen, som han ikke engang kender, får vedkommende satme klø.. at være fuld er ikke en unskyldning for, som i dit tilfælde, at give en anden person en skalle..


    Jeg bliver personligt sjældent truet, men undgår helst også ballade, desuden går vi tit en størrer gruppe mennesker i byen, så skal man sgu være modig for at komme og true :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe
    Der er sgu også Danskere der udfører den her slags vold, på helt uskyldige mennesker..


    Det har jeg aldrig selv gjort ved nogen som helst, men hvis en af mine kammerater bliver slået af nogen, som han ikke engang kender, får vedkommende satme klø.. at være fuld er ikke en unskyldning for, som i dit tilfælde, at give en anden person en skalle..


    Jeg bliver personligt sjældent truet, men undgår helst også ballade, desuden går vi tit en størrer gruppe mennesker i byen, så skal man sgu være modig for at komme og true :P


    vi var en gruppe på 4, de var 2. Problemet er at hvis man er 4 der på ingen måder vil slås, og der kommer en aggressiv person, med et stort brød ved siden af. Så gør man bare ikke rigtig noget. Desuden var de væk på 1 min, ellers var der sikkert nogle som hentede nogle som gjorde noget :) osv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DoDo
    Du kan ikke dømme dem alle pga. deres hudfarve... men jeg giver dig delvist ret i det du siger... der er virkelig nogle af "de sorte" (jeg ved ikke hvad jeg skal kalde dem afrodanskere?) som er meget aggresive hvilket jeg har oplevet meget af i min folkeskole gang (jeg gik de første 8 år på en skole med mange invandre som gik i "bander" og stjal vores cykler og smadrede dem bare for og provokere os. de brugte også meget det med hvis de ikke fik ret mod 1 person kom hele "banden" og slog på offeret... Hvilket for mig er helt uacceptabelt... jeg skiftede så skole og kom hen til en anden skole (privat) (den havde et andet grundlag end den jeg gik på og gik mere op i at eleverne skulle have det godt) og fik en del venner der også sorte efter jeg fandt ud af at nogle af dem er MEGET flinke.. Jeg har nu en del sorte venner som jeg snakker med men stadig flere hvide....


    hummen af det hele det er at ikke alle "sorte" er dumme grimme aggresive idioter... hvis du vælger din omkres rigtigt så skal du nok se nogle af dem er gode nok...


    Men som en reminder så hold dig fra for selvsikre invandere (hvis de ser voldige ud) inde i byen... Eller kend dine venner du går i byen med godt nok til og ved om de hjælper dig ;)


    "hummen af det hele det er at ikke alle "sorte" er dumme grimme aggresive idioter... hvis du vælger din omkres rigtigt så skal du nok se nogle af dem er gode nok..." nej, men der er mange.


  • det er nu kun blod ;) jeg slap med en brækket næse og en masse blod ud over mig.

  • Magen til nonsens skal man da lede længe efter, Hva får dig til at generalisere sådan? her i weekenden blev er af mine venner skubbet ned af en bar stol med vilje af en dansker, hvordan vil du forsvare din race?, jesus :roller: kan godt være du har været pisse uheldig og fået en på munden, men derfor behøver sq ikke generalisere "nu er alle udlændinge bare nogle sv*n :roller:", og slå alle over en kam.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Magen til nonsens skal man da lede længe efter, Hva får dig til at generalisere sådan? her i weekenden blev er af mine venner skubbet ned af en bar stol med vilje af en dansker, hvordan vil du forsvare din race?, jesus :roller: kan godt være du har været pisse uheldig og fået en på munden, men derfor behøver man sq ikke generalisere "nu er alle udlændinge bare nogle sv*n :roller:", og slå alle over en kam.


    Korrekt


    Kald mig racist selvom jeg ikke er det... Men generelt har mange invandre tendens til at være enormt rappe i munden og slå løs om sig...


    Alt efter siturationen skal man selvfølgelig handle, men kender en som var rimlig voldlig som jeg mere eller mindre fik vendt om, han er skarp i skolen - men ikke så kvik sådan ellers vil jeg mene, jeg snakkede med ham om han skulle prøve at behandle folk som han selv ville behandles og snakke til folk som var de hans forældre altså ikke komme med "fuck dig din møgsæk" og andre knap så pæne ting...


    Endvidere har jeg selv oplevet en del som er racistiske overfor mig, jeg er meget lys i huden da jeg er rødhåret...


    - 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Magen til nonsens skal man da lede længe efter, Hva får dig til at generalisere sådan? her i weekenden blev er af mine venner skubbet ned af en bar stol med vilje af en dansker, hvordan vil du forsvare din race?, jesus :roller: kan godt være du har været pisse uheldig og fået en på munden, men derfor behøver sq ikke generalisere "nu er alle udlændinge bare nogle sv*n :roller:", og slå alle over en kam.


    jeg siger ikke at alle er nogle svin, og det fremkommer heller ikke af mit indlæg. Men jeg kan generalt ikke lide "perkere" da jeg er og bliver mere mørkerad for hver dag der går af nogle grunde. Og kom ikke og sig til mig at du ikke ville se en lille smule skævt til dem, hvis du på vej hjem fra byen fik brækket din næse af en aggressiv 2.indvandrere :boxed: tænker du bare, hva høvlan, han er som mig, vi er ens, det kunne lige så vel være en dansker, eller mig selv, jeg ser lige igennem hans halvmørke hudfarve og beholder min positive holdning overfor disse mennesker.
    Som jeg skrev før, kan de godt være flinke, men generalt er min holdning til 2.indvandrere ikke særlig positiv.


    "Hva får dig til at generalisere sådan?" ja, jeg har da hvertfald et eksempel ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Magen til nonsens skal man da lede længe efter, Hva får dig til at generalisere sådan? her i weekenden blev er af mine venner skubbet ned af en bar stol med vilje af en dansker, hvordan vil du forsvare din race?, jesus :roller: kan godt være du har været pisse uheldig og fået en på munden, men derfor behøver sq ikke generalisere "nu er alle udlændinge bare nogle sv*n :roller:", og slå alle over en kam.


    Nu er der også forskel på at blive skubbet ned af og så at få tæsk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Nu er der også forskel på at blive skubbet ned af og så at få tæsk.


    Kommer da helt an på hvor man sidder på den bar stol, men det er ikke det der er pointen. Var nu mer det med "hvordan vi i forsvare jeres race osv. alt det nonsens jeg reagerede på", men den sev vist ikke helt ind.


    kan så lige fortælle, han fik 5sting i baghovedet.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    jeg siger ikke at alle er nogle svin, og det fremkommer heller ikke af mit indlæg. Men jeg kan generalt ikke lide "perkere" da jeg er og bliver mere mørkerad for hver dag der går af nogle grunde. Og kom ikke og sig til mig at du ikke ville se en lille smule skævt til dem, hvis du på vej hjem fra byen fik brækket din næse af en aggressiv 2.indvandrere :boxed: tænker du bare, hva høvlan, han er som mig, vi er ens, det kunne lige så vel være en dansker, eller mig selv, jeg ser lige igennem hans halvmørke hudfarve og beholder min positive holdning overfor disse mennesker.
    Som jeg skrev før, kan de godt være flinke, men generalt er min holdning til 2.indvandrere ikke særlig positiv.


    "Hva får dig til at generalisere sådan?" ja, jeg har da hvertfald et eksempel ;)


    Om jeg havde fået en på munden af en udlændinge eller en dansker, havde ikke gjort nogle forskel overhovedet, jeg havde taklet det på præcis samme måde.


    Jeg er selv stærkt imod vold, og ham der gav dig en skalle skal da også bare findes og straffes for hva han har gjort, som alle andre også skal.


  • Men som du selv spørger, hvordan jeg kan generalisere på den måde! Jamen det kan jeg hvis der kommer en 2.indvandrer hen (langt mindretal i svendborg hvertfald) og nikker mig en skalle. Det ødelægger mit helhedsindtryk af dem, færdig slut!
    Hvis du havde taget til Irland og en havde smadret dig derovre, hvad havde du så tænkt om irene? De er ens, vi er ens alle mennesker er ens og alle lige aggressive?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak


    Flot :roller:


    Du har et eller andet mærkeligt behov for at sætte :roller: ind alle steder, som om man er syg i hovedet eller ikke fatter en skid!
    Hvis du siger skubbe ned fra stol, tænker jeg da naturligvis skubbe! Og jow jeg forstod godt at du mente hvordan man kan generalisere sådan.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk


    Men som du selv spørger, hvordan jeg kan generalisere på den måde! Jamen det kan jeg hvis der kommer en 2.indvandrer hen (langt mindretal i svendborg hvertfald) og nikker mig en skalle. Det ødelægger mit helhedsindtryk af dem, færdig slut!
    Hvis du havde taget til Irland og en havde smadret dig derovre, hvad havde du så tænkt om irene? De er ens, vi er ens alle mennesker er ens og alle lige aggressive?


    Som jeg håbede jeg gav en opfattelse af (åbenbart ikke), synes jeg det er en enorm dum idé at generalisere, og derfor vil jeg heller ikke selv gøre det, det giver lidt sig selv. så nej jeg ville indet have imod irene, fordi 1 person, havde gennem banket mig, skulle jeg så begynde at hade en hel befolkning? det giver jo ingen mening.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk


    Du har et eller andet mærkeligt behov for at sætte :roller: ind alle steder, som om man er syg i hovedet eller ikke fatter en skid!
    Hvis du siger skubbe ned fra stol, tænker jeg da naturligvis skubbe! Og jow jeg forstod godt at du mente hvordan man kan generalisere sådan.


    Det er fordi jeg synes din holdning er helt hen i vejret, jeg sætter en masse ":roller:".

  • hehe det er mange sq blevet udsat for på det lokale bonderøvsdisco der hvor jeg startede med at gå i byen....og det var af folk der nærmest stillede høtyven og gummirøjserne i garderoben og deres john deere udenfor.....



    men kan sagtens forstå man kommer til at hade 2. generations indvandrerne pga sådan en oplevelse.....og det ER dem der generelt er et problem for alle indvandrere....grupper af idiotiske unge drenge der føler sig store når de går i en flok, men ikke tør have en mening til noget......og med deres hudfarve er de nemmere at få øje på i bybilledet....men de findes også i hvid model......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hehe det er mange sq blevet udsat for på det lokale bonderøvsdisco der hvor jeg startede med at gå i byen....og det var af folk der nærmest stillede høtyven og gummirøjserne i garderoben og deres john deere udenfor.....



    men kan sagtens forstå man kommer til at hade 2. generations indvandrerne pga sådan en oplevelse.....og det ER dem der generelt er et problem for alle indvandrere....grupper af idiotiske unge drenge der føler sig store når de går i en flok, men ikke tør have en mening til noget......og med deres hudfarve er de nemmere at få øje på i bybilledet....men de findes også i hvid model......


    Jeg kan godt sætte mig ind i det, men synes bare det er pisse ærgerligt, at en hård kerne på 10-15% skal ødelægge det for alle andre velfungerne, der knogler osv.