nyt "forum"

  • Jeg tænkte på.. nu hvor jeg sidder og kigger den Software og Programmer i gennem.. hva så med at lave et forum kun for spil?? så alle problemer med spil osv bliver postet der?? og så måske lave nogle "under menuer" så som World of Warcraft, Battlefield 2, MMORPG, CS eller ligende..



    det er kun et forslag og har kun lige tænkt på det da jeg ledte efter en thread.. så skriv hva i mener om det.. gode eller dårlige menninger.. bare ingen flame :rolleyes:

  • Nej! :P


    Hader forummer med underopdelinger, fordi det tit ender med at man ikke gider tjekke alting igennem hvilket gør det langt sværere for folk at få hjælp, og så er det unødvendigt og tidskrævende.

  • Jeg synes det lyder meget fornuftigt, for som tidligere nævnt af mange så er det lidt underligt at der er et specielt til WoW og ikke til andre spil. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Nej! :P


    Hader forummer med underopdelinger, fordi det tit ender med at man ikke gider tjekke alting igennem hvilket gør det langt sværere for folk at få hjælp, og så er det unødvendigt og tidskrævende.


    jeg mener.. spil som bliver ved med at opdateres og snakeks om.. som MMO's, Battlefield 2, CS1.6 &Source, World of Warcraft.. de kunne have et forum for sig selv.. mens man skuille have et primært Games sted..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Hvorfor ikke lave det sådan at man skulle vælge hvilket spil det var når man lavede tråden også kunne folk selv slå ''Forum-Spil-mode'' til og fra.


    den forstår jeg ikke helt :idea:

  • Jeg synes det er en god idé så er det nemmere at finde tråde og måske nemmere at finde det der interesserer en mest at læse.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Underopdeling kan j sådan set være fint nok, så kan man da bare tilføje nogle "options" til ens profil. Den enkelte bruger kan nu bestemme om han vil se alle underemnerne eller ej ..


    Det kan i hvertfald sagtens laves ganske fleksibelt ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Jeg synes det lyder meget fornuftigt, for som tidligere nævnt af mange så er det lidt underligt at der er et specielt til WoW og ikke til andre spil. :)


    Det er bestemt ikke underligt hvis man har fulgt med på siden.


    Det specielle WoW forum skyldes at siden Wowdanmark.dk for et par måneder siden blev en del af Tweak.dk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin


    Det er bestemt ikke underligt hvis man har fulgt med på siden.


    Det specielle WoW forum skyldes at siden Wowdanmark.dk for et par måneder siden blev en del af Tweak.dk.


    Har ikke noget imod WOW sektionen, men kunne du ikke fjerne undergrupperne i WOW, i GO TO menuen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin


    Det er bestemt ikke underligt hvis man har fulgt med på siden.


    Det specielle WoW forum skyldes at siden Wowdanmark.dk for et par måneder siden blev en del af Tweak.dk.


    Ah, ja så giver det jo en del mere mening ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Har ikke noget imod WOW sektionen, men kunne du ikke fjerne undergrupperne i WOW, i GO TO menuen?


    nej


    go to menuen er da for øvrigt også total langsom at bruge i forhold til at klikke sig til forsiden ( via linkene til venstre i den øverste grå tabel) og så vælge forum via den

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Hvorfor om man må være så fri at spørge?


    det kan bare ikke lade sig gøre


    go to menuen er da for øvrigt også total langsom at bruge i forhold til at klikke sig til forsiden ( via linkene til venstre i den øverste grå tabel) og så vælge forum via den

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    men det ville være en god ide med et spil forum, i stedet for at det bliver postet under software og programmer.


    yep det er var det samme jeg tænkte..




    btw. til andre som ikke kan lide undermenuer.. er det virkeligt svært at trykke 1 gang mere og så at man har det mere overskueligt end man skal til at lede 30 forskellige posts igennem for at lede efter en med en bestemt classe (bare et forslag)

  • Jeg mente mit tidligere indlæg:


    Hvis jeg når lavede et indlæg, kunne vælge ''Diablo, Sacred, WoW osv..'' Så kunne forummet forsætte som altid. Bare med et funktion der gjorde jeg kunne vælge om jeg ville have Spørgsmål til de forskellige spørgsmål delt i mapper. Eller i en lang liste (Som de er i dag)


    F.eks. Er en tråd i Software og Programmer.
    Underkatogori: Diablo 2.


    :D


    Forstår I?

  • Ja jeg synes jo det skulle være et forum der hed "Software", og et til forum der hed "Spil". Under spil kunne man så dele op på en fornuftig måde. enten FPS, RPG, Andet. Eller WoW, CS:S, BF2, Andet.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com