Min host er gået nuts

  • Skulle lige uploade en ny SIG til min site ... men næ nej ... Min host er gået nuts ... :crazyeyes:


    ... og plads er der sgu masser af ... Så det kan ikke være det som er problemet ... og ja regningen ER betalt ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    255% ?


    Det er godt gået :))


    Hvis du kigger på den lange røde bar, så er der en grå baggrund for enden af den ... Den er ikke "fyldt" op ... og det passer noget ligende med hvad de nye kunder har hos min host (325 MB). Jeg har en bid mere end det (400 MB). Men uanset hvad, så burde den sgu ikke brokke sig over at jeg vil upload noget. Plads er der jo rigeligt af ... :))


    ... Som FTP Info´en siger, så ligger der kun ca. 313 MB på serveren ....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvis du kigger på den lange røde bar, så er der en grå baggrund for enden af den ... Den er ikke "fyldt" op ... og det passer noget ligende med hvad de nye kunder har hos min host (325 MB). Jeg har en bid mere end det (400 MB). Men uanset hvad, så burde den sgu ikke brokke sig over at jeg vil upload noget. Plads er der jo rigeligt af ... :))


    ... Som FTP Info´en siger, så ligger der kun ca. 313 MB på serveren ....


    :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pejsen
    Ellers så smid den til mig så skal jeg smide den op.


    Det virker igen. Det var vist bare lige et par timer der var koks i systemet ... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Forresten Grill.. Dine thumps er lidt fucked up @ din hp ;) Trykker man på et af de første, så får man et andet billede.


    Hvad for et af dem ? ... Mener du et af dem der vises i "Last viewed ", "Last additions ", "Last updated albums " eller "Most viewed " ? ...

  • ... Måske er det hævn for det sidste snak jeg havde med dem... :crazyeyes:


    KUNDE :
    Understøtter i ikke ImageMagick?


    SUPPORTER :
    Nej, beklager.

    KUNDE :
    Hm okey. Det var da trist for GD understøtter jo vist ikke GIF ... :rolleyes:


    SUPPORTER :
    Jo vores gør ;)


    KUNDE :
    Hm okey.


    Skummelt for jeg får denne fejl når jeg vil bruge en GIF :


    "When using the GD image library allowed image types are only JPEG and PNG. "


    ... og efter en søgetur på Google stod der noget om at GD ikke understøttede GIF ... Spøjst.


    SUPPORTER :
    Ja det lyder lidt mærkeligt.


    Har dog også lige fået at vide at vores er blevet begrænset pga resourcerne.


    BRUGER :
    Okey, så jeres GD understøtter altså ikke GIF alligevel ?


    SUPPORTER :
    Nej, det lader ikke til det.

    KUNDE :
    Hm okey. Det var da trist.


    Det er ikke noget der vil blive ændret på ? Eller GIF-billeder belaster jeres servere mere end JPG & PNG-billeder i sådan en grad at i har fravalgt dem ?


    ... Venter stadig på et svar på det sidste jeg har skrevet til dem .... :))