Teleringens "gode" service.

  • Heps, da jeg efterhånden nu synes jeg har fået nok af Teleringen ville jeg lige dele det med jer tweak'ere.


    Jeg var for 2 uger siden på ferie på filipinerne. Der fandt jeg en SE k750i som jeg købte og hev med hjem. Jeg ville så gerne have dansk software på, så jeg smuttede op til Teleringen i Slagelse samme dag som jeg kom hjem. Finder så ud af at det ikke kan gøres i butikken fordi det er ikke Nokia, surt - men der er ikke noget at gøre ved det + det koster 500. Jeg får så at vide at jeg til hver en tid kan ringe og spørge hvad status er på min tlf og får en seddel til bevis på jeg har den hos dem. Der lød første melding på at det ca ville tage 8 dage at få den retur igen.
    Jeg ringer så på 8 dagen for at høre status, med den melding at det ikke var 8 men 12 dage.
    Okay, det er tydeligvis en fejl, men det sker vel for en hver. Så jeg må bare vente med tålmodighed.


    Der er nu gået 12 dage, så jeg kører op til butikken for at høre hvordan og hvorledes, hvor jeg så får at vide at det pludselig var 12 arbejdsdage. Dvs at jeg risikere at vente op med 16 dage på min tlf. det er dobbelt så lang tid som Teleringen i første omgang lovede.
    Det var på intet tidspunkt blevet nævnt af dem deroppe.


    Synes bare lige folk skulle vide hvordan Teleringen håndterer deres kunder på.


    Hvis folk har spørgsmål m.v så spørg endelig løs.

    Lvl 58 Druid - Stormscale.
    Lvl 25 mage - Stormscale.
    Lvl 18 Rogue(leder efter en dansk guild) - Ravencrest.

  • Hehe, det lyder godt nok ikke helt stuerent det de har haft gang i, men ikke desto mindre plejer vi her i OT at høre om langt værre historier end din.


    Og så synes jeg iøvrigt heller ikke at man kan slå samtlige Teleringens butikker over én kam, bare fordi din tlf blev godt 1 uges tid forsinket i Slagelse. ;) :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    Forresten :.. aerial.... mener i hvert fald det er dig der arbejder ved compare :) synes det er top nice service :D vi sendte vores fod en på vores philipstv som var gået i stykker... der gik 3 dage før vi fik den nye ( den gamle send ind 2 dage sender i en ny 3. dag modtager vi en ny ) IKKE NOK MED DET :D så sender i også vin for ulejligheden :D det er fandme nice service :D


    undskyld for off typic synes lige jeg ville give den dejlige besked :)


    godt nok tog det en måned før vi fik vinen men vin og alligevel klasse service :D så kan det næsten ikke blive bedre :D


    Aerial arbejder for Medion ;)

  • Min veninde har os kun haft problemer med dem, har intet tilovers for dem, men måtte ikke gå videre med sagen, da hun ikke gad mere.. Personligt handler jeg der aldrig, og kan kun ønske dem MEGET langt væk!!
    Edit: Skriver lige grunden.. Hun sendte sin mobil ind fordi der var problemer med at kameraet tog MEGET ringe billeder (jeg har den samme, og kender et par stykker der os har den, og de tog klare billeder, hendes var meget grumsede selv på mobilens skærm). Efter 3 uger uden svar kontakter hun dem, og de siger det er fugt i telefonen, hvad det så har at køre med kameraet er uvist. Telefonen var 4 dage gammel, havde ikke været ude for en dør, og ej heller været udsat for fugt. Snakkede med en bekendt fra Nokia der sagde det sagtens kunne være kommet før, under eller efter transport, men det mente teleringen sjovt nok ikke.. Han anbefalede dog at vi tog sagen videre selvom han ikke kunne vidne i den, eller stilles til referat.. Men det gad hun ikke, så den kom ikke videre..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().

  • Mikkel: Det var ikke min mening at generalisere alle Teleringen butikker. Det er bare den i slagelse.


    Macimuz: Ja, men jeg er ikke den der har mest styr på den slags ting, og det er første gang jeg har været nød til at aflevere min tlf.


    Aerial: Trængte bare til at få lukket noget galde ud. Men selvom det ikke er et "gralt" tilfælde er det ihvertfald nok til at bringe mit pis i kog. Om det er mig der er utålmodig ved jeg ikke.


    GrillRotten: hehe, ja, point taken.

    Lvl 58 Druid - Stormscale.
    Lvl 25 mage - Stormscale.
    Lvl 18 Rogue(leder efter en dansk guild) - Ravencrest.


  • Der skal bestemt også være plads til at lukke galde ud - jeg kan også blive rigtig arig over ganske simple ting.
    Skuffelsen kommer jo når man har sat næsen op efter noget og så må gå skuffet hjem igen ;)

  • Forresten :.. aerial.... mener i hvert fald det er dig der arbejder ved compare :) synes det er top nice service :D vi sendte vores fod en på vores philipstv som var gået i stykker... der gik 3 dage før vi fik den nye ( den gamle send ind 2 dage sender i en ny 3. dag modtager vi en ny ) IKKE NOK MED DET :D så sender i også vin for ulejligheden :D det er fandme nice service :D


    undskyld for off typic synes lige jeg ville give den dejlige besked :)


    godt nok tog det en måned før vi fik vinen men vin og alligevel klasse service :D så kan det næsten ikke blive bedre :D

  • Synes da lige i skal have hvad der fortsat skete, jeg får endelig, langt om længe den oprigning om at det er tid.
    Jeg skynder mig til Slagelse, og skal bare have min tlf med hjem.


    Det er så 7 dage over, hvad der i sidste ende blev lovet, altså arbejds dage. i alt kom det til at tage 27 dage.


    Da jeg så får langet min tlf over bordet står ham ekspedienten og kigger lidt på papiret og ubryder:"De kunne ikke opdatere den til dansk"...


    Det har taget dem 27 dage at finde ud af den ikke kunne opdateres til dansk. Der blev jeg mildest talt rasende. Synes det var så dårlig service, og uproffesionelt håndteret. Det eneste det krævede af Teleringen var en simpel oprigning til SE hvor de skal spørge om det kan lade sig gøre.
    Jeg kommer så hjem og i min store frustration går jeg straks i krig med at finde hjemmesider der omhandler mobil telefoner, og finder til sidst en tråd der omhandler lige præcis det med at få lagt dansk menu ind på den.
    Finder linket til SEunlock.dk og skynder mig en at kigge om der var noget de kunne gøre. Og det var der :clap:


    De kunne godt gøre det, og modsat de 500 kroner Teleringen i Slagelse krævede kostede det kun 100 kroner over det andet.


    Jeg modtager den credit jeg skal bruge for at installere dansk på den ca mandag.

    Lvl 58 Druid - Stormscale.
    Lvl 25 mage - Stormscale.
    Lvl 18 Rogue(leder efter en dansk guild) - Ravencrest.