100% Greve viser nutidens ungdom

  • Jeg så lige det der 100% Greve igen og bliver gal og morderisk hver gang jeg ser det... :evil:


    Til jer der ikke har set det, så handler det om unge teenagers som bare fylder deres forældre med mundlort hver dag og har mega ondt af sig selv og er skide egoistiske...


    Jeg tror nok det blev filmet nær Kbh området... Jeg har aldrig oplevet samme opførsel her i Tønder området, som det bliver vist i dette program. Jeg kan ikke ta' at de unge ikke ordner deres pligter derhjemme, er så skide ligeglade med deres familie, tænker kun på sig selv osv.


    Hva mener I ? Har i oplevet det samme ? osv ?

  • tjaaa tror ikke kun det er i greve det er sådan... nogle steder i viborg ser man det også... men ja langt fra så slemt. Har bare ingen anelse om hvad man skal gøre ved det ud over at lave anstalter..


  • Tja jeg har boet i Greve & Hundige fra jeg var ca. 5 år til jeg var ca. 18 år ... :rolleyes:


    ... Er sgu glad for at jeg ikke bor der mere ... :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    tjaaa tror ikke kun det er i greve det er sådan... nogle steder i viborg ser man det også... men ja langt fra så slemt. Har bare ingen anelse om hvad man skal gøre ved det ud over at lave anstalter..


    Forældrene burde spænde opdragelseshatten og skolen burde få mere magt over unge...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Sådan er det sgu over hele landet..


    Jeg kommer oss fra et "bonde samfund", hvor de gamle er mere "strikse"... Tror ikke det er så galt ude på landet...

  • Jeg kommer fra Ishøj, og i de små landsbyer er det meget værrere end det er her. Der er intet at lave, så folk begynder tidligt med stoffer og alkohol og det medfører jo automatisk ligegyldighed.


    - der er en grund til at vores generation bliver kaldt "Generation Ligeglad" :/

  • ja, jeg får sku også mange voldelige tanker af at se på det.. de laver lort for at få respekt. sådan er det i alle kriminelle grupper, det handler ik om andet. "se mig, jeg er sej - jeg kan smadre ruder, tæve folk på gaden"


    og det gør det ikke bedre at de ryger hash, tager stoffer osv. det gør dem bare endnu dummere.. det er en ond cirkel..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja jeg har boet i Greve & Hundige fra jeg var ca. 5 år til jeg var ca. 18 år ... :rolleyes:


    ... Er sgu glad for at jeg ikke bor der mere ... :dance:


    Ja godt du kom væk bare for sent skaden er jo sket :T


    Syntes også det er lidt en forkert fremstilling for det er jo langt fra alle unge der er på den måde. Men sådan er det jo med mange af de så kaldte dokumentar programmer i tv... det hele skal lige tages med et gran salt.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Ganske enig, kan brække mig over det ...


    Måske jeg heller ikke var den bedste da jeg boede hjemme (må jeg jo hellere erkende), men efter jeg er flyttet er det gået op for mig hvad man nok burde have gjort derhjemme.


    Dog har jeg ikke set programmet, men ved ganske udmærket hvilken type der er tale om. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ja godt du kom væk bare for sent skaden er jo sket :T


    Syntes også det er lidt en forkert fremstilling for det er jo langt fra alle unge der er på den måde. Men sådan er det jo med mange af de så kaldte dokumentar programmer i tv... det hele skal lige tages med et gran salt.


    hehe ... Helt galt kan det vel ikke have gået da jeg har 4 uddannelser bag mig og er i gang med den femte.


    Syntes unge mennesker i dag kommer med den ene dårlige undskyldning efter den anden om hvorfor de gør som de gør.


    "buhu, min far slog mig så jeg slår også andre"
    "buhu, min mor er alkoholiker så jeg er også blevet misbruger"
    "buhu, jeg klarede mig ikke godt i skolen, så nu arbejder jeg i Netto"


    ... Grow Up ... Get Real ...


    Livet er hårdt, men én ting har jeg da lært. Livet er hvad man gør det til. Sætter man sig ned og tuder over at man ikke har fået alt serveret på et sølvfad, så kommer man sgu ingen vejne. Det er meget muligt at man har mødt meget modstand her i livet eller haft en hård barndom, men man kan aldrig give andre skylden for at man ikke har taget sig selv i nakken og kommet over det der er sket ... og videre med sit liv.


    Ja, men er et produkt af sit miljø ... Ingen tvivl om det. Men man vælger selv sit miljø ... Så i bund og grund så er man resultatet af de valg man tager her i livet. Ingen tager valgne for en ...