Sushi i Århus?

  • Tjah nu har jeg aldrig fået sushi men har altid godt kunne tænke mig at prøve det.
    Jeg inviterede derfor de gamle med en tur til Vejle for at prøve det. Det viste sig så at det var meget sjældent de kunne lave en sushi menu da det hele skulle være super friskt, så der var udsolgt. Hun sagde så at de altid fik deres sushi råvarer fra århus så nu har jeg besluttet mig for at vi må til Århus og få prøvet det.
    Jeg har så kigget lidt på nettet efter sushi steder i Århus og fundet et par stykker. Thesushicompany og Sushi+ men det ser ud til sushi+ kun er take-away.


    Er der nogen herinde som har lidt erfaring de kan dele ang. sushi-steder i Århus? Jeg er jo lidt bekymret for at havne i en biks der ikke har styr på det og komme hjem med madforgiftning.


    Indtil videre ser det ud til at det bliver sushicompany vi besøger.

  • For 2 år siden var jeg inde på et sushi sted oppe ved sant pouls kirken i en ordentlig brandert. Kan ikke lige huske hvad det hedder og er ikke sikker på om det overhovedet ligger der mere. Det er ikke en restaurant i sig selv, mere take-away, men de havde nogle borde og diske hvor vi sad og spiste.


    Nu har jeg lige kigget lidt og det ser desvære ikke ud til at den ligger der mere, men den du kan prøve at ringe til den i vestergade http://www.thesushicompany.dk/ og høre om man kan side og spise der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund
    For 2 år siden var jeg inde på et sushi sted oppe ved sant pouls kirken i en ordentlig brandert. Kan ikke lige huske hvad det hedder og er ikke sikker på om det overhovedet ligger der mere. Det er ikke en restaurant i sig selv, mere take-away, men de havde nogle borde og diske hvor vi sad og spiste.


    Nu har jeg lige kigget lidt og det ser desvære ikke ud til at den ligger der mere, men den du kan prøve at ringe til den i vestergade http://www.thesushicompany.dk/ og høre om man kan side og spise der.


    he he det er selv den han nævner i første post ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    he he det er selv den han nævner i første post ;)


    Yesyes men hvis du kigger på den 2 sidste kommentar på den side du linkede til, så lyder det somom at man kan æde der :D

  • Jeg har fået fra sushicompany et par gange, dog kun som take away, men ved at de har eat-in også.
    Det ser vildt godt ud.. temmelig hipt med noget der ligner hvide læder sofaer og borde i gulvhøjde.

  • Hvis du leder efter en sushi resturant hvor du kan sidde og spise... så ligger der en nede i vestergade(tror jeg den hedder), altså hvis du ved hvor Gate58 ligger, eller marco polo.. På den gade sku der gerne ligge en

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-