Cool schoolbus - Vroouuummm


  • Der er to forskellige slags skolebusser .. De alm. som den der optræder i videoen, og så de korte skolebusser altså "short bus" .. De korte skolebusser er til hvad de kalder "specielle" børn .. g det er så efterhånden blevet en joke derovre at kalde folk for "short bus special" ..


    Jegvil mene, at tazed er strøm med en strømpistol af en slags, men kan høre min søster ad for at være helt sikker .. Hun burde i hvert fald vide det .. Jeg var ikke i den form for kontakt med politiet mens jeg var der *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Og du, som har været i USA, ved måske hvad "taze" betyder?
    Jeg så en video med en kvindelig bilist, der ikke ville gøre, hvad politiet bad hende om,
    hvorfor hun blev "tazed".
    Er det strøm, eller hvad. Det lød ikke specielt behageligt for hende.
    Hun vil helt sikkert lystre en anden gang. Shit. Hun går jo helt i coma...


    Ja, der bliver skudt to "elektroder" i hender hvor der bliver sendt størm igennem, Mr. Knoxville har ladet sig skyde af sådan en "Tazer" engang i jackass :boxed:


    Politibetjenten siger til hende "We've been tazed before, and we konw it's not that bad" :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Jeps det er en størmpistol og mener det staves "taser" ;)


    Der står nu godtnok i linket at "the officer tazes the woman" ;)


    EDIT: ok, dit billede med taser'eren virker ret overbevisende, det staves nok taser så :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Ok. Så du videoen?


    Ja .. Er det bare mig, eller er der først 2 politibetjente tilsidst?


    I Californien er det i hvert fald sådan, at der kun er en betjent i hver bil .. Hvilket IMO er underligt .. Der vil så altid blive sendt mindst 2 biler afsted til alvorlige ting, men jeg er stadig ikke med på ideen med kun en betjent i hver bil .. Slet ikke når jeg ved min søster søger ind til LAPD (LA Police Department) ..


    Det undrer mig egentlig ikke, at de bruger strømpistol .. Kriminaliteten er ekstrem derovre, og man vil nok aldrig opleve noget i samme grad herhjemme .. Selvfølgelig kan det virke som overkill at bruge en strømpistol på en dame der ikke vil gå ud af en bil, men jeg tror, at alle de voldsomme oplevelser gør, at betjentene ikke ta'r ret mange chancer ..


    De måneder jeg var derovre, var der en masse motorvejsskyderier .. Bl.a. også på motorvejene rundt om den dal jeg boede i .. Kort fortalt var det en bandekrig der i bund og grund åbenbart handlede om, at mexikanere kørte rundt og skød sorte mennesker i hvide t-shirts ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Jeg så en video med en kvindelig bilist, der ikke ville gøre, hvad politiet bad hende om,
    hvorfor hun blev "tazed".
    Er det strøm, eller hvad. Det lød ikke specielt behageligt for hende.
    Hun vil helt sikkert lystre en anden gang. Shit. Hun går jo helt i coma...


    Lang video, men barsk...


    Synes politiet går for vidt der.


    Ja det er strøm.

  • Det var da godt nok noget af en bus med krudt i ! 8o :))


    Godt man ikke er en uskyldig 6 årig unge, der skal starte sin 1. skoledag med en tur i den :)) - Tror man vil blive lidt rystet ;)


    Ang. linket til politivideoen med hende kvajet - Så fortjener hun da godt nok den behandling hun får... :rolleyes: ...Utroligt med visse folk som går fuldkommen i barndom når de stoppes af politiet - hun bliver jo helt hysterisk :roller: :baby:


    Man må da ikke håbe for hendes evt. børn, at de ser klippet i fjernsynet, hvis det bliver vist i et program en dag. Eller på nettet for den sags skyld. ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Og kan så oplyse om, at det amerikanske politi bruger stuntguns .. Godt man ik er kriminel derovre .. Ikke at jeg er det herhjemme heller *GG


    Uha! - Der reddede du den lige! :)) :)) ;)