Jeg er træt af det p..

  • . . . Så blev det Ægypten's tur til at blive udsat for bomber. X(
    Mindst 49 dræbt og 136 såret af bilbomber i Sharm el-Sheikh


    [Blocked Image: http://i.a.cnn.net/cnn/interac…teline.egypt.bombings.gif]


    Simpelthen for meget !!
    Ufatteligt at sådan nogle hjernedøde og destruktive kræfter skal sætte dagsordnen rundt omkring i verden.
    Nu må de f..... til at få ryddet op i blandt deres egne - i de muslismke rækker ! Og så må vi stå sammen med den del af dem, som vitterligen fornægter det her vanvid. Resten skal sendes til "Langbortistan" og så skal de hverken ha' støtte eller få lov til at komme tilbage. Og så ka' de for min skyld rådne op eller dø af sult, mens de læser deres skod bog.
    Ja undskyld, men jeg bli'r s.. så harm over sådanne kujoner og dem som støtter dem.

  • det er sku for sørgeligt at det skal gå ud over uskyldige mennesker :(

    Phenom II 720 be @ x4 3800 mhz
    Asus M4A79-T/Deluxe
    KIngston Hyper x 1600 MHZ
    Sapphire 4890 TOXIC
    Zalman ZM850-HP
    Samsung 226cw
    Antec 900 ver 2

    Rettet en gang, sidst af Jerking ().

  • Verdenen kommer ALDRIG disse FANAISTER til livs - de er sørgeligt nok kommet for at blive, og tilsyneladende blir der flere og flere af dem. Og med Al Quida og hvad der ellers findes af syge bevægelser som f.eks. den bastiske oprørsrepublik ETA, skal verdenen nok komme til at se meget meget mere af den slags. Disse grupper er MILDEST talt syge oveni skralden, ved at tro, at de får deres krav opfyldt ved at udøve vold på totalt udskyldige mennesker, som blot lever at leve i fred og ro.


    Jeg er både træt af at læse og se de her hændelser, fordi de stort fylder programpladsen i tv'et hver dag. Jeg har også megen harme overfor disse folk, men da det efterhånden er hverdags kost i v'et, fiser det efterhånden ind ad det ene øre, og ud af det andet. UANSET hvor mange gode råd, man har til at løse de her problemer, så vil de altid være nogle SORTE FÅR i "kuldet", og ekstremister skal man ikke tage røven på. SÅ blir det bare 1000 gange værre, og jeg synes ærlig talt, jeg har set meget andet end crap i fjernsynet for nylig, og det er nok også grunden til, at jeg hellere vil lave alt andet end at kigge på død, ødelæggelser, tortur. Det er i hvert fald ikke det fremtidsbillede, jeg har lyst til at give min datter på 8 mdr.


    Politik hjælper intet, vold løser ikke problemet, at snakke om tingene læser ikke problemerne, gengældelsesangreb hjælper ikke, at fratage ulandsstøtten til landet hjælper ikke på problemet - INTET vil løse dette problem som deværre er kommet for at blive.


    Jeg synes, det er dybt tragisk og sørgeligt for de pårørte. Jeg er blot glad for, at jeg lever et sted, hvor der ikke bor mange indbyggere, samt at jeg ikke er en landskendt kenddis.

  • Åh, bentzin stop dog med at det er Muslimernes skyld.
    Der findes ligeså mange kristne ekstremister.


    Disse ekstremister er muslim er navn, ikke af gavn. De ødelægger det for alle de andre muslimer, som nu skal høre på alle mulige folks hetz mod det muslimske samfund, fordi der er nogen langt ude folk, der har misfortolket koranen.


    Argh! Tror du selv, de er glade for at de bomber london og egypten? Det er da for langt ude :boxed:

  • Det var i den by mig og min famillie boede i, vi var osse på old market :rolleyes: Hvis min famillie nogensinde bliver dræbt af en bomben går jeg amok! :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Så er antal døde oppe på mindst 75 :(
    Har siddet og kigget forkellige nyhedssider - dansk som udenlandske - og har ikke kunnet finde nogen muslimer, som offentligt fordømmer det skete.
    Men det er der jo ikke noget nyt i ! X( X(


    Gir dig 100% ret, har ALDRIG hørt om en kristen der bombede noget eller har slået nogen ihjel. Jeg kan finde mange nyheder om muslimer der har slået famillier ihjel eller andre. Muslimer tager jo os loven i egen hånd, det har jeg da oplevet et par gange i ishøj, hvis nogen er jer bor her eller har været i ishøj så ved i hvordan muslimer opfører sig over for en og kalder en "dansker svin" - Det ender med at vi danskere må gøre det samme og tage loven i egen hånd!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Åh, bentzin stop dog med at det er Muslimernes skyld.
    Der findes ligeså mange kristne ekstremister.


    Disse ekstremister er muslim er navn, ikke af gavn. De ødelægger det for alle de andre muslimer, som nu skal høre på alle mulige folks hetz mod det muslimske samfund, fordi der er nogen langt ude folk, der har misfortolket koranen.


    Argh! Tror du selv, de er glade for at de bomber london og egypten? Det er da for langt ude :boxed:


    Størstedelen er da muslimer der gør det - det er jeg 100% sikker på.


    lol søgte lige på google, og fandt dette: http://www.usdoj.gov/ag/trainingmanual.htm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Åh, bentzin stop dog med at det er Muslimernes skyld.
    Der findes ligeså mange kristne ekstremister.


    Disse ekstremister er muslim er navn, ikke af gavn. De ødelægger det for alle de andre muslimer, som nu skal høre på alle mulige folks hetz mod det muslimske samfund, fordi der er nogen langt ude folk, der har misfortolket koranen.


    Argh! Tror du selv, de er glade for at de bomber london og egypten? Det er da for langt ude :boxed:


    Jeg afskyr heller ikke alle muslimer. Men dem der ikke tager afstand fra al den meningsløse vold mod uskyldige fredelige mennesker - dem afskyr jeg - og så dem helst langt væk !
    Det kan godt være de er det af navn. Men de bruger Koranens skrift, til at forherlige deres kujonagtige og vanvittige menneskefjendske handlinger. Jeg savner, at "de gode" muslimer, går sammen med os andre - i en fælles kamp for at få dem fjernet. Så vi kan leve i fredelig sameksistens.
    Men det sker desværre ikke, for der ikke mig bekendt, nogen muslimer der tør gøre dette fuldt ud. Hvorfor forstår jeg ikke - da islam jo betyder fred !!


    Edit: Jeg stopper ikke med at fordømme folk, der stiltigende accepterer meningsløs vold og ødelæggelse. Aldrig nogensinde - Det kan du være helt sikker på !!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Åh, bentzin stop dog med at det er Muslimernes skyld.
    Der findes ligeså mange kristne ekstremister.


    Disse ekstremister er muslim er navn, ikke af gavn. De ødelægger det for alle de andre muslimer, som nu skal høre på alle mulige folks hetz mod det muslimske samfund, fordi der er nogen langt ude folk, der har misfortolket koranen.


    Argh! Tror du selv, de er glade for at de bomber london og egypten? Det er da for langt ude :boxed:


    Du har helt ret i at det ikke er alle muslimer der er glade for hvad der sker, men der er sq alligevel mange som ikke har noget i mod det. Jeg gik engang i klasse med en 2. generations indvandrer han var den eneste i min årgang, og han var sq helt normal lige som alle os andre, men da 2 fly smadrede world trade centre så hoppede og sprang han sq rundt af glæde. Ja det er ærgeligt at sådanne folk skal ødelægge opfattelsen af alle andre, men når en helt almindelig ung knægt kan te sig sådan så er der sq noget galt!


    I øvrigt er det jo sådanne knægte der blir lovet 70 jomfruer i et evigt paradis hvis de springer sig selv og et undergrunds tog i luften :roller:


    Og som betnzin også påpeger så vil jeg sq også gerne se alle de gode muslimer gå sammen med den vestlige verden i kampen mod terror så de **** kan blive udryddet!

  • Ja det er sgu forfærdeligt. Man kan snart ikke tage på ferie nogle steder uden at skulle have terror bomber i baghovedet.


    De gamle var i Egypten tidligere på året og var helt vilde med det. Nu vil min mor så gerne derned igen men min far ville jo gerne have hende overtalt til at ta til Cuba istedet for. Det bliver nok ikke noget problem nu.


    Det værste er jo at man ligesom altid har sagt "nå men så er det da overstået her. De bomber jo ikke det samme sted lige foreløbig." Men den gælder jo åbenbart heller ikke mere.

  • Jaah, verden bliver aldrig den samme igen ... :ohmy:


    Hvis så bare DK kunne blande sig uden om det hele og opfører sig lidt som Herredet. Nå jeg har måske læst for mget ringenes herre på det sidste ...


    Vil bare lige sige der engang var noget som hed korstogene, og der var det godt nok nogle som jagtede muslimerne i guds navn. Eller noget i den stil, så det har da i hvertfald ikke kun været muslimerne. Og spørger man en kristen idag, så er det jo heller ikke sådan de ser på tingene, så skyder på det heller ikke er alle muslimer der synes det er cool. (Men det tror jeg da også vi alle er enige om) ...


    Men ja, det er ærgeligt ...

  • det første jeg hørte i morges, var at de havde bombet igen. og jeg tænker bare, forhelved man, de kan sku da ikke blive ved. det er bare spørgsmål om tid, så bomber de også danmark. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    det første jeg hørte i morges, var at de havde bombet igen. og jeg tænker bare, forhelved man, de kan sku da ikke blive ved. det er bare spørgsmål om tid, så bomber de også danmark. X(


    Vi skal nok nå at få det prøvet også :ohmy:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Aah det er satme ærgeligt. Nogen anelse om i aflyser det eller hva?


    Dunno - vi skal derned næste tirsdag på et af deres Hilton hoteller.


    Men pointen med ferie osv er jo også at kunne slappe lidt af - ved ikke hvor meget afslapning det er, hvis han har det i baghovedet hele tiden :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Dunno - vi skal derned næste tirsdag på et af deres Hilton hoteller.


    Men pointen med ferie osv er jo også at kunne slappe lidt af - ved ikke hvor meget afslapning det er, hvis han har det i baghovedet hele tiden :(


    Ka' jeg godt følge dig i. Har selv haft tanker om at ta' der ned senere på året. Hvis ellers min ryg tillader det. Men er som dig, blevet i tvivl hvor meget afslapning, der vil være med det her i tankerne. :rolleyes: