vuder vores hp.. www.misep.dk

  • jaa så mener vi vores side er ved at være færdig :)


    (tag ikke vores artikler helt så seriøst da det ikke er det endelige resultat, så nok fyldt med fejl osv:) )


    kom meget gerne med både ris og ros.. kritik osv.. ogMEGET gerne hva du synes der mangler... da den jo gerne skulle være så perfekt som muligt :D hehe


    http://misep.dk



    /hilsen misep.dk


  • Pænt, nydeligt & overkueligt ;)

  • imo


    1. Træls man ikk kan markere teksten uden hele billedet bliver makeret.. (gør jeg næsten altid på det jeg sidder og læser.


    2. Siden skal da centreres eller strækkes helt ud..


    Bare min mening

  • Teffer:


    vi er opmærksom på problemet med at man ikke akn markere tekst.. og vi arbejder på at få det rettet :)


    og ja.. måske burde vi overveje at centrere siden :P



    Martin:


    som sagt er der nok en del stavefejl på siden :D hehe.. men tak ;)


    sætningen vil blive rettet snarest muligt :D hehe -tak


  • Martin, vi du kendte lidt til den danske grammatik, så ville du vide at "han" godt kan bruges. "han" dækker både han- og hunkønnet ;)



    Sebber -->


    Under "kompetencer" og så nederst. I skal ikke bruge så mange skråstreget, det virker ikke prof.


  • Synes bare det lyder forkert når ordet "kunden" er lige før "han".

  • Det ser fint ud.. Men intet seriøst "firma" skriver sin messenger på hjemmesiden.. Det er ikke særlig proff!



    Kan godt lige layoutet :finger:

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • tak for svarene og tingene vil blive ændret snart :D



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Dårlig artikel om IE og Firefox... og elendig korrektur.


    hva er det for en kommentar :/ ? prøv evt. at komme med lidt konstruktiv kritik som andre normale mennesker...


    HAR jo sagt at artiklerne ikke er til at stole på :/ altså.. så er der ingen grund til at kommentere dem.. det tog 5 min at lave og det var bare for der skulle være noget :P vi er jo heller ikke "live" endnu..


  • Vil kalde det for konstruktiv kritik. Artiklen er eledig, og burde derfor ikke være der. Gad ikke læse de andre efter jeg læste den. Korrekturen, som så mange andre har skrevet, er dårlig på hele siden.


    Men den er pæn og rolig, det kan jeg godt lide. Dog er der nogle ting som jeg ikke kan lide, men det er ikke noget som almidelige tænker over, så derfor er det bedøvende lige meget.

  • hehe.. ok :)


    well.. artiklen bliver der jo nok heller ik ;) hehe


    men synes lige du sku tage at læse de andre ;) de er faktisk meget goe :P men de kræver mange rettelser alle sammen ved det godt :D og der skal en del mere kød på den om firefox og IE :P hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af *.*SeBBer*.*
    hehe.. ok :)


    well.. artiklen bliver der jo nok heller ik ;) hehe


    men synes lige du sku tage at læse de andre ;) de er faktisk meget goe :P men de kræver mange rettelser alle sammen ved det godt :D og der skal en del mere kød på den om firefox og IE :P hehe


    Nej de andre er egentlig heller ikke gode ..


    Som det tidligere er nævnt, så ville det bestemt ikke gøre noget hvis siden blev centreret .. Den vælter lidt, som den ser ud nu ..


    Korrektur er virkelig noget I skal gøre mere ud af ..


    Det der banner agtige noget der er under referencer ser helt forkert ud ..


    Hvad skal punktopstillingen under kontakt gøre godt for? Og hvad laver jeres MSN adresser der?



    Hvis I vil være professionelle så vis det .. Ellers drukner siden i høj grad i mængden ..


  • Som før skrevet af andre: De msn-adresse SKAL væk, det virker meget som om det er to børn der over msn har fundet ud af "at nu skal de sgu tjene lidt penge" ;)


    Under kontakt burde i redigere lidt i teksten..


    "Er du interesseret i at få en aftale" - lidt hurtigt allerede at snakke om det? Lidt grisk?


    Evt.:


    "Er du interesseret i et uforpligtende tilbud, eller vil du høre nærmere om hvad vi kan gøre for dig bla bla bla.."

  • Udover at jeg synes farvevalget er kedeligt - men det er jo en smags sag - Så virker den ikke særlig prof. Ikke et sted jeg ville bestille en hjemmeside.
    Det får mig til at studse over, at der nu godt må reklameres for firmaer herinde på tweak.dk. For det er jo en form for indirekte reklame.
    Men det ka' jo være, at det er sløjfet med det nye regelsæt. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/dunno.gif]

  • IMO synes jeg godt i kunne bruge en designers kærlige hånd ;)


    Men ellers er den da fin nok :)


    Lidt forslag... Centrer den istedet for at have den i venstre side, ser... Forkert ud...


    Og så jeres menu, fix så den første boks er helt ude i siden :)


    Og så et lille spørgsmål, har i reelt copyright protected noget af det eller er det der bare fordi i synes det virker fedt ? :|


    Jeres logo i toppen kan i oxo fixe som URL som linker til forsiden.....


    Såfremt i har noget hold i det med copyright bør i lave noget med terms of use eller noget...


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CrazYhanDi
    Husk stort bogstav efter punktum! :pokey:


    Og vurder ;) - Men nu er det nok mere siden som helhed :P

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious