Grøn koncert til byen.

  • Nu kommer grøn koncert jo til byen i morgen lørdag og har da luret lidt på om det er noget der skal bruges en dag på.


    Hvordan ser det ud med de nu afholdte koncerter?


    Har i hørt dem og hvad/hvem har været gode og hvem/hvad har været skuffende?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjergkanin
    Synes Peter sommer og Johnny Deluxe var skuffende i Odense. Niarn var den absolut bedste, også til at få publikum med :hb:


    Satser selv lidt på Peter sommer og Niarn.

  • Hørte det i Århus helt ok meget stille og roligt ikke noget oprivende men ganske ok.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Jeg var til de i Aalborg, og der var NIARN jo toppen.. Altså, til at få publikummet med.


    Tim Christensen var, uden tvivl, den bedste :hb:


    Han er kun noget ved når han spiller dizzy mizz lizzy nummer ellers må han godt liste af for min skyld :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion


    Det gjorde han jo også :)



    Ved jeg det er jo samme set hele vejen rundt og så det som sagt i århus :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Dem der var i aalborg, og så tim c hvor tæt var i på..... Jeg var helt helt helt op af hegnet... i venstre side så vidste jeg han ville smide hans ting da han havde gjordt det de andre gange :idea: så jeg gik ind på midden efter 3 ekstranumre råbte jeg efter hans plektra han sat sig ned og kastede jeg fik den men en idiot tog den :( og efter sin jakke som han kastede et andet sted....

  • Var lige til grøn i Børkop i dag. super dag.
    Masser af vand under Tim, så ham skal jeg ikke udtale mig om, da jeg sad under en lastbil :))
    Det gør mig ikke så meget, han er bare en professionel tudeprins ;)
    Niarn regnede det også under, heldigvis for det kan man jo sige, eftersom jeg hyggede mig med øl og venner under den dersens lastbil og han aldrig har sagt mig en skid..
    I mine øjne er Peter Sommer kanon, bare synd han skal starte det hele.. og så er Kira and the Kindred spirits også rigtig dygtige..
    Men det absolutte højdepunkt er TV-2 ;)