4 nye bomber i london :|

  • Præcis to uger efter at 56 mennesker blev dræbt ved fire terrorbomber i London, blev brandvæsenet tilkaldt til tre forskellige undergrundsstationer i den engelske hovedstad. En person meldes nu såret ved Warren Street undergrundsstationen, men ellers ser det ikke ud til, at eksplosionerne var særlig alvorlige



    Scotland Yard betragter ikke hændelserne torsdag med samme alvor som hændelserne for to uger siden, men tilføjer, at situationen fortsat kan udvikle sig.


    - Vi ved, at vi havde fire eksplosioner eller forsøg på eksplosioner. I øjeblikket ser antallet af tilskadekomne ud til at være ganske lave i forbindelse...



    ...med eksplosionerne. Bomberne ser ud til at have været mindre end ved den sidste hændelse, sagde politichef Ian Blair.


    Umiddelbart er der ikke tale om en opfølgning på terrorangrebet for to uger siden. Det ligner mere et forsøg på at skabe panik, og det kan være folk, som sympatiserer med selvmordsbomberne, som har forsøgt at kopiere det seneste terrorangreb, mener det engelske politi.


    Ifølge en talsmand for brandvæsenet i London kom der røg ud fra et tog på metro-stationen Warren Street torsdag kort efter klokken 14 dansk tid, og folk blev derfor evakueret fra stationen. Politiet har meddelt, at en person er såret ved denne station.


    To andre stationer Shepherds Bush og Oval blev kort efter også evakueret og herefter blev de tre metrolinier Victoria, Northern og Hammermith & City lukket.


    Den amerikanske TV-station Sky News har talt med Ivan McCracken, som fortæller, at en eksplosion fandt sted i en rygsæk i et af togene i undergrunden.


    - Jeg var midt i vognen og toget var ikke langt fra Warren Street stationen, da pludselig døren mellem min vogn og den næste sprang op, og masser af mennesker begyndte at vælte ind. Nogle faldt, og der var panik.


    Da Ivan McCracken kom ud af stationen fortalte en ung italiensk mand ham, at han havde set en mand, som bar på en rygsæk, der pludselig eksploderede. Det var en mindre eksplosion, men den ødelagde fuldstændig rygsækken.


    Samtidig med de tre eksplosioner i undergrunden, sprang endnu en bombe på en bus. Ifølge Reuters er der tale om en søm-bombe, som sprang på bus nummer 26 på Hackney Road i det østlige London. Men chaufføren meddeler, at ingen er kommet til skade, men at ruderne blev blæst ud af bussen.


    I kølvandet på episoderne afspærrede politiet et område omkring Londons University College-hospital. Kort forinden rapporterede øjenvidner om, at bevæbnet politi var mødt op på hospitalet, der ligger tæt på den ene af de berørte stationer, Warren Street.


    tik@bt.dk

  • Jeg fatter det ikke... det eneste de får ud af alt det her er at Usa og England bliver endnu mere motiveret til at komme dem til livs...


    Fed7haS

  • jeg sidder faktisk i London lige nu :boxed:

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    jeg sidder faktisk i London lige nu :boxed:


    hehe hvad lavede du så tidligere i dag *ratter en stor skarp lampe imod Karse's hoved*


    :boxing:


    Fed7haS

  • Håber ikke for dem de begynder på det pis her i DK, så er jeg overbevist om at det vil gå seriøst galt for dem, tror at volden mod udlændinge vil blive optrappet MEGET kraftigt, kender ihvertfald et par stykker der ikke vil finde sig i det pis, og kraftigt overvejer og bevæbne sig, hvis det begynder her i DK......


    Det er os pga sådanne ting jeg er ved og miste respekten for islam, hvordan kan de tillade sig og sige at folk der ikke er det, er nogen svin og den slags, kan simpelthen ikke snuppe sådan religioner der bare vil tvinge andre til og blive medlem.


    Ja kald mig bare racist pga den udtalelse, men er udlændinge en skid bedre selv, når de går og kalder danske piger for ludere, bare fordi de går i det tøj de gør, og fordi de hygger sig på den måde de gør, plus alt det andet pis de llukker ud....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    Håber ikke for dem de begynder på det pis her i DK, så er jeg overbevist om at det vil gå seriøst galt for dem, tror at volden mod udlændinge vil blive optrappet MEGET kraftigt, kender ihvertfald et par stykker der ikke vil finde sig i det pis, og kraftigt overvejer og bevæbne sig, hvis det begynder her i DK......


    Det er os pga sådanne ting jeg er ved og miste respekten for islam, hvordan kan de tillade sig og sige at folk der ikke er det, er nogen svin og den slags, kan simpelthen ikke snuppe sådan religioner der bare vil tvinge andre til og blive medlem.


    Ja kald mig bare racist pga den udtalelse, men er udlændinge en skid bedre selv, når de går og kalder danske piger for ludere, bare fordi de går i det tøj de gør, og fordi de hygger sig på den måde de gør, plus alt det andet pis de llukker ud....



    De mennesker du snakker om har næsten intet med islam at gøre... de er bare "muslim" ... intet andet... kun ved navnet... Der er mange fjolser derude som virkelig ødelægger det for andre og det påvirker som fx dig, lissom din post her... det viser tydeligt at du generaliser...


    Du skal tænke på at det er de kriminelle "indvandrer"... det dog ikke alle... men forstår dig oz fulddt ud...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
    lol det er humor , fuck han er da dum man :D


    OT: Mr.Mercie din "pm inbox is full", så jeg kan ikke svare dig.


    Topic: Jeg vil undlade, at skrive min mening om den form for undertrykkende religion, som disse hjernedøde individer går ind for. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    OT: Mr.Mercie din "pm inbox is full", så jeg kan ikke svare dig.


    Topic: Jeg vil undlade, at skrive min mening om den form for undertrykkende religion, som disse hjernedøde individer går ind for. X(


    så er du velkommen til at skrive nu.. jeg syntes det er humor kan du ik bare være ligeglad?

  • Tjaa.. Jeg synes bare det synd at de der Teorist-mujaffaer ødelægger det for dem der er nogenlunde i hovedet...

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie


    så er du velkommen til at skrive nu.. jeg syntes det er humor kan du ik bare være ligeglad?


    Nu var det ikke det du refererede til, som jeg svarede på ! Har slet ikke kigget på det.
    Det var min mening om de der islamiske fundamentalister, som prøver med død og ødelæggelse, at få os allesammen omvendt til deres latterlige, menneske-undertrykkende form for religion.
    Dem er jeg ikke ligeglad med, da de er en skændsel og en trussel mod den fredelige og alm. livsstil i vores verden.
    Og så er der nogen der siger, at islam betyder fred. X(

  • Alle former for religion er roden til alt ondt... At føre en velsignet krig :boxed: Langt ude... Så kan kun være enig med Bent

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb