Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 14. juli 2005, 12:32

Hej, jeg har nu gennem længere tid kæmpet med min Vapochill, og den vil ganske enkelt bare ikke virke.
Så jeg tænkte på om der sidder nogen tweak'ere derude der har mod på at give mig noget support? Add mig på msn, eller ring 24662581.

På forhånd tak.

Lvl 58 Druid - Stormscale.
Lvl 25 mage - Stormscale.
Lvl 18 Rogue(leder efter en dansk guild) - Ravencrest.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Lasseborg" (15.07.2005, 13:52)

2

fredag, 15. juli 2005, 13:52

Ændret lidt i teksten..

3

fredag, 15. juli 2005, 15:23

altså vil den ikk starte ? sidder alle stik korrekt osv ?

4

fredag, 15. juli 2005, 17:51

Det den gør er at tælle ned fra 50 grader i stedet for ti når den starter op.

Og efter som asetek crewet har ferie fra imorgen til den 8 august så står jeg i en dum situation ;(

Alle forslag og alt er velkommen!

5

fredag, 15. juli 2005, 17:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Raller
altså vil den ikk starte ? sidder alle stik korrekt osv ?

Har kørt i 2 måneder, og så pludselig begyndte den på det der.

6

fredag, 15. juli 2005, 19:05

hmm , lyder underligt! .. har du på nogen måde drejet indsugnings slangen? , røret der går fra kompressoren og ned på cpu, mens den stadig var kold? fordi hvis du har gjort det , eller i det hele taget bare været for hård når du skulle bukke røret , så at det er knækket og gassen er sivet ud?

du har heller ikk rørt chillcontrolleren?

går den overhovedet ned til minus grader ?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.