Følger du med i Tour De France...?

  • Overskriftne siger vist alt hvad man behøver at vide....


    Selv stemte jeg Ja.


    Hvis i følger med i Tour'en vil jeg gerne lige høre hvad i syntes om Michael Rasmussens præstationer indtil videre. Syntes i at han skal gå efter klassementet eller den prikkede bjergtrøje.
    Begrund jeres svar.


    Jeg syntes at han har gjordt det suverænt.
    Der er ingen andre end Armstrong der kan følge med ham når han accellererer. Selv Armstrong kan næsten ikke engang følge ham.
    Jeg syntes at han skal gå efter en top plads i klassementet eftersom han slet ikke virker træt.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().

  • Jeg ser de etaper jeg kan komme til .. jeg dør ikke, hvis jeg ikke får set en enkelt eller to, og vil helst se de etaper hvor der sker noget ..


    Det er meget imponerende hvad Michael Rasmussen har gjort indtil videre .. Jeg mener han skal gå efter den prikkede trøje, fordi det nok ikke er muligt at tage den gule .. Armstrong er også stærk i år ..


    En 2. eller 3. plads vil ikke blive husket så meget, som en prikket bjergtrøje, og han er jo en bjergged .. Heldigvis en dansk en af slagsen ..


    Det vil naturligvis ikke gøre noget hvis han kommer på podiet også .. Alt for at holde T-Mobile væk derfra .. :))

  • Stemte: Nej set det aldrig


    Har aldrig set fidusen i det. Har svært ved at se fidusen i så mange mænd iført fjollet kluns og så smidt på på en cykel. Seriøst - kan ikke se det sjove i det.


    Men det er der da nogle der kan - og det skal de da værer velkommen til. Hver sin fornøjelse.

  • Ser så godt som hver etape dog ikke hvert minut af det. Det gode ved sport som tour de france er netop at man kan lave alt mulig samtid med man følger med.


    Ser ud til Kyllingen kører efter bjergtrøjen og i det store billede syntes jeg sgu bare han skal holde sig så tæt på lance som muligt. Måske kommer der en chance han kan udnytte og så får vi måske en dansk tour de france sejr igen. Kunne da være kanon.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Nu er det jo ikke for, at du selv er indbegrebet af en mand ..


    Men hvad .. Du har åbenbart et behov for at offentliggøre din homofobi ret ofte .. :))


    Der er jo en grund til det hedder Adam og Eva og ikke Adam og Preben

  • Jeg har lige læst inde på feltet.dk at han selv går efter begge dele... Kunne han måske også...

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Nu er det jo ikke for, at du selv er indbegrebet af en mand ..


    Men hvad .. Du har åbenbart et behov for at offentliggøre din homofobi ret ofte .. :))


    Åbenbart .. :crazyeyes: :roller:


    Anyways, mit forhold til Tour De France er ligesom med al andet sport: Jeg følger ikke med i det :))


    Ganske simpelt fordi det ikke vækker så stor interesse hos mig ;) - Men det er jo smag og behag ... derfor behøver jeg ikke at sidde og nedgøre det :baby:

  • Børnene er sendt på ferie hos mormor og morfar så er det ret fedt at sove lidt til middag og der er jo ingenting der er bedre end når Jørgen Leth & Co. komenterer, det sover man godt af :)) :))

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Jo, følger da med så meget jeg kan! :D
    dvs. sidder med fjernsynet kørende, mens jeg sidder ved min computer, næsten hver dag hehe.


    Rasmussen er da kanon! :D Synes han skal gå efter klassementet, for han får da nok den prikkede alligevel, hvis han bare kører nogenlunde som han har gjort hidtil. Han er jo 71 point foran allerede :)

  • Ser det hver dag, men dog ikke hele etapen.


    Det er jo fremragende kørt af Michael Rasmussen, den prikkede skal han nok holde til paris, hvor han kommer til ar stå på podiet som nummer 2 eller 3.


  • Vi har jo ikke set ham i et direkte angreb på Armsved..
    Problemet ligger i at Rasmussen sidder alene uden hjælpere hvorimod armstrong havde 4-5 mand med over Galibier idag. Han kan ikke røre Armstrong i det samlede klassement, bjergtrøjen sidder godt fast så et podie og en etapesejr til er ikke utænkeligt :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    Der er jo en grund til det hedder Adam og Eva og ikke Adam og Preben


    Nej og gud skabte jorden..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Jeg ser kun efter hvem der kommer først i mål - alt andet er jo kedeligt. De laver jo ikke andet end at dreje rundt på pedalerne i 4-5 timer.


    Og den eneste grund til at jeg ser det er, at jeg er med i DRs Tourmanager.

  • for min skyld må de sende alt det cykling de vil og det gør de så :finger:


    men hvorfor i hele hule skal de afbryde F1 før vi lige får presse konforencen for at sende det skidt.


    når de skal cykle 200km plus ville folk nok ikke dø af at miste ca 10 min af det X(