Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 13. juli 2005, 16:32

Et lille smut til england og til Sønderjylland :P

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

22

onsdag, 13. juli 2005, 16:39

Mangler et punkt.. :)

"Har ingen ferie"..

24

onsdag, 13. juli 2005, 16:43

Jeg ER faktisk allerede på ferie i vores sommerhus i Sverige, vi tog bare lige et døgn-smut til DK fordi campingvognen lige skulle sælges ... ;)

Så lige en hilsen herfra :))

25

onsdag, 13. juli 2005, 17:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af Soltani
Smutter et par dage til Milano og derefter 1uge til Bibione i næste uge på min 18års dag ;)

Har også en veninde der rejser til Bibione i morgen. Det ser da ud til at være et fedt sted med god mulighed for at fede den af ved stranden, eller bare være stiv 24/7 :dance:

26

onsdag, 13. juli 2005, 17:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
ANDET : Jeg har aflyst min ferie fordi jeg har set for meget ferie-tråde her på det sidste ... Har sgu helt mistet lysten til at holde ferie ... :rolleyes:

.... Ej, jeg skal flyve en A-bombe ned til mellemøsten for U.P.S. ... Nogen der vil have et lift ? ...

Den er jeg med på - Er det så'n at man kan ligge ned ? :D

27

onsdag, 13. juli 2005, 17:42

Er så heldig at ens forældre insisterer på at man skal med til Blåvand i 2 uger i sommerhus. Wee...

BTW:
Lige et spørgsmål til poll'en.
"Jeg blir i Danmark", "Jeg rejser til udlandet" & "...Andet".
Enten er man vel i Danmark eller også er man i udlandet. Hvad dækker "...Andet" over? :D

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

28

onsdag, 13. juli 2005, 17:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af HAM
Er så heldig at ens forældre insisterer på at man skal med til Blåvand i 2 uger i sommerhus. Wee...

BTW:
Enten er man vel i Danmark eller også er man i udlandet. Hvad dækker "...Andet" over? :D

En tur til månen eller Mars? :crazyeyes:

29

onsdag, 13. juli 2005, 17:56

Citeret

BTW:

Andet kunne være en tur til Bornholm, som jo nærmest er udlandet, men så alligevel ikke .. *G*

Andet kunne også være det samme som ikke at holde ferie, selvom man jo så også bliver i DK ..

30

onsdag, 13. juli 2005, 18:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Andet kunne være en tur til Bornholm, som jo nærmest er udlandet, men så alligevel ikke .. *G*

Ja, eller jylland ... :))

31

onsdag, 13. juli 2005, 18:34

Har ikke planer om noget i år

Tager en dag af gangen;)

Holder lige en smule ferie fra torsdag næste uge og en uge frem;) pga. 18år fødselsdag :cheers:

32

onsdag, 13. juli 2005, 19:59

Citeret

Andet kunne dække over "ikke ferie", som allerede een tweak-bruger har valgt "at stemme" :(

33

onsdag, 13. juli 2005, 20:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasmusvn

Citeret

BTW:

Det er vel i princippet også udlandet? :D

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

34

onsdag, 13. juli 2005, 20:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Ja, eller jylland ... :))

Eller hva' hvis man tog på jordomrejse... men uden at lande :)) :razz:

35

onsdag, 13. juli 2005, 23:52

Ferie går med arbejde.. har næsten ingen ferie :(

Don't get mad, get even...

36

torsdag, 14. juli 2005, 18:26

Naah, må nøjes med stille or rolige lille danmark ... Meen tager nu så vidt muligt jævnligt ned til en nærtliggende badesø ... :razz:

37

torsdag, 14. juli 2005, 18:28

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasmusvn

Citeret

BTW:

Det er vel i princippet også udlandet? :D

Det var da en god pointe du fik frem der :razz: (btw herlig smiley den der)

38

fredag, 15. juli 2005, 00:20

til Otto Duborg og købe sodavander/slik/øl :)

39

fredag, 15. juli 2005, 00:26

Otto Duborg på torsdag med kørelæren... ellers bliver det eneste FDF lejren "Seniorcity" i uge 30 :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.