Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 12. juli 2005, 22:21

arbejder som servicemedarbejder hver torsdag og hver anden lørdag. det gør jeg selvom jeg har ferie eller ej. :)

22

tirsdag, 12. juli 2005, 22:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af freehelp
Jeg har lige købt et hus på 225kvm som skal sættes istand fra kælder til kvist, så JA der arbejdes en del.

Starter kl 06 og tager hjem til vores lejlighed kl 23

Føj en hede at arbejde i :(

Wow ikke så lidt da ... Det lyder ret lækkert ...

Gætter på du tænker frem til du er færdig ;)

23

tirsdag, 12. juli 2005, 22:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Jeg har lige købt et hus på 225kvm som skal sættes istand fra kælder til kvist, så JA der arbejdes en del.

MEEEGA!! :clap:

Men sparer kassen ved at lave meget af arbejdet selv, så jeg ikke skal have mega omkostningsfulde håndværkere på!

Arbejder med IT dagligt, så er ikke vant til SÅ hårdt arbejde, men ovelever nok :D

24

tirsdag, 12. juli 2005, 23:00

Jeg har fået mig et sommer job i Netto's lager afdeling, i Køge/Ølby hvor jeg køre paller, med alt muligt på fra lastbilerne og så på plads, og så er arbejds tiden heller ikke helt dårligt nemlig fra kl 12 til 20 ;)

Asus maximus v extreme
Intel Core i7 3770k

Corsair H100
Corsair Dominator GT 1866
Samsung 830, 256GB
2x Asus 7970 DIRECT-CUII
Corsair HX 1050

25

tirsdag, 12. juli 2005, 23:03

Jeg fortsætter med hver fredag som kasse medarbejder i ISO

26

tirsdag, 12. juli 2005, 23:07