Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 12. juli 2005, 22:21

arbejder som servicemedarbejder hver torsdag og hver anden lørdag. det gør jeg selvom jeg har ferie eller ej. :)

22

tirsdag, 12. juli 2005, 22:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af freehelp
Jeg har lige købt et hus på 225kvm som skal sættes istand fra kælder til kvist, så JA der arbejdes en del.

Starter kl 06 og tager hjem til vores lejlighed kl 23

Føj en hede at arbejde i :(

Wow ikke så lidt da ... Det lyder ret lækkert ...

Gætter på du tænker frem til du er færdig ;)

23

tirsdag, 12. juli 2005, 22:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Jeg har lige købt et hus på 225kvm som skal sættes istand fra kælder til kvist, så JA der arbejdes en del.

MEEEGA!! :clap:

Men sparer kassen ved at lave meget af arbejdet selv, så jeg ikke skal have mega omkostningsfulde håndværkere på!

Arbejder med IT dagligt, så er ikke vant til SÅ hårdt arbejde, men ovelever nok :D

24

tirsdag, 12. juli 2005, 23:00

Jeg har fået mig et sommer job i Netto's lager afdeling, i Køge/Ølby hvor jeg køre paller, med alt muligt på fra lastbilerne og så på plads, og så er arbejds tiden heller ikke helt dårligt nemlig fra kl 12 til 20 ;)

Asus maximus v extreme
Intel Core i7 3770k

Corsair H100
Corsair Dominator GT 1866
Samsung 830, 256GB
2x Asus 7970 DIRECT-CUII
Corsair HX 1050

25

tirsdag, 12. juli 2005, 23:03

Jeg fortsætter med hver fredag som kasse medarbejder i ISO

26

tirsdag, 12. juli 2005, 23:07

Arbejder som opvasker på et bowlingcenter. Der er sku ikke så meget at lave, men det er skidevarmt. Tuller bare rundt med de andre derude og har lidt sjov med dem :drink: Har måske 2 - 3 vagter om ugen, fra kl 18 - 22 eller 00 hvis det er fredag og lørdag. Arbejde stort set hele sidste sommerferie, på et kartoffelpakkeri. Det var hårdt, men tjente da også en god slant, men de smuttede hurtigt igen på mit anlæg :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (12.07.2005, 23:08)

27

tirsdag, 12. juli 2005, 23:10

Citeret

Citeret

Citeret

MEEEGA!! :clap:

Men sparer kassen ved at lave meget af arbejdet selv, så jeg ikke skal have mega omkostningsfulde håndværkere på!

Arbejder med IT dagligt, så er ikke vant til SÅ hårdt arbejde, men ovelever nok :D

Mon ikk ;)

Men ellers ja, håndværkere koster !

28

tirsdag, 12. juli 2005, 23:57

Niksen fordi jeg har
FERIE!

29

onsdag, 13. juli 2005, 09:20

Min manager er på ferie, så jeg skal holde styr på hele scandinavien alene de næste uger. Så det betyder lidt flere end de sædvanlige mange timer om dagen :boxed:

30

onsdag, 13. juli 2005, 11:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
Min manager er på ferie, så jeg skal holde styr på hele scandinavien alene de næste uger. Så det betyder lidt flere end de sædvanlige mange timer om dagen :boxed:

Hvad er det egentlig præcist du laver og hvor ?

31

onsdag, 13. juli 2005, 11:31

Citeret

Citeret

Vi er et mindre service og supportfirma, som varetager ja service og support for alle mulige virksomheder. Feks Medion , Orion, Video7 osv.

Yderligere har vi i øjeblikket overtaget en masse hjemmepc-aftaler for f.eks Nykredit, Danskebank, TDC, Nordjyllandsamt og nogle forskellige kommuner. Dette er udelukkende på HP og Fujitsu Siemens maskiner.

Så mit job er sådan set at holde styr på det hele.

I disse dage, skal jeg også holde styr på alt der bliver solgt i hele scandinavien - derimellem alt f.eks Coop sælger i norge osv.

Og jeg har kun ca 100 medarbejdere til at hjælpe med det, så der er nok at tage fat på ;)

32

onsdag, 13. juli 2005, 11:36

Citeret

Citeret

Citeret

Vi er et mindre service og supportfirma, som varetager ja service og support for alle mulige virksomheder. Feks Medion , Orion, Video7 osv.

Yderligere har vi i øjeblikket overtaget en masse hjemmepc-aftaler for f.eks Nykredit, Danskebank, TDC, Nordjyllandsamt og nogle forskellige kommuner. Dette er udelukkende på HP og Fujitsu Siemens maskiner.

I disse dage, skal jeg også holde styr på alt der bliver solgt i hele scandinavien - derimellem alt f.eks Coop sælger i norge osv.

Og jeg har kun ca 100 medarbejdere til at hjælpe med det, så der er nok at tage fat på ;)

Ikke så lidt endda .. ;) ... Men det kan nu være rart med lidt ansvar ...

33

onsdag, 13. juli 2005, 13:11

Er blevet færdig med skole nu her den 13. Juni, og arbejder i Elgiganten ved siden af, ca. 10-15 timer om ugen, og de kan ikke tilbyde flere timer i fremtiden. Vi er for mange ansatte i en for lille butik!

Så jeg har derfor søgt stillinger forskellige steder, opfordrede og uopfordrede, og var til samtale igår hos ProConsult der ligger i Odense og sælger computer dele, primært til erhverv, men også private.

Og jeg fik det sq! :dance:

Skal starte fuldtid den 1/8 allerede som sælger/support...Det er for nice!

34

onsdag, 13. juli 2005, 13:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Kent

Citeret

Citeret

Sorry for OT men hvorfor har du skiftet navn ? :))

HEJ VEN

35

onsdag, 13. juli 2005, 13:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee
Sorry for OT men hvorfor har du skiftet navn ? :))

Skulle noget nyt til , så nu blev det mit navn IRL istedet ;)

36

onsdag, 13. juli 2005, 19:37

nnæææ jeg har 3 dage fri, sider og glor tv, kigger lidt på nettet og drikker cola.. :drink:

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Meinder" (13.07.2005, 19:37)

37

onsdag, 13. juli 2005, 22:22

Gik og trak kabler fra kl 7.00 til kl 22.30 i går, og fra kl 7.00 til kl 22.00 i dag, udenfor det er godt nok varmt.

38

onsdag, 13. juli 2005, 22:29

Jeg hjælper en del til oppe i familiens nye sommerhus i Sverige...

Det er lige købt og de sidste 3 ejere har været nogen værre pølsetyskere, der ikke har kunnet deres kram, så nu er der både ting der skal fornyes og fjernes :) :roller:

39

onsdag, 13. juli 2005, 22:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af sam
Har ferie, så knokler kun på konen :clap:

haha :hb: :finger:

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

40

torsdag, 14. juli 2005, 21:47

Har lige haft små 4 ugers ferie, men hvor der gik en uge med Roskilde festival. Alt det druk er jo hårdt arbejde. Men jeg skal på arbejde i morgen og frem til lige inden jul (det er en lang arbejdsdag).

Jeg er ved at uddanne mig til Skibsofficer i A.P. Møller og jeg flyver til Portugal i morgen tidlig hvor jeg skal påmønstre et skib. Så de næste godt 5 måneder skal jeg arbejde mere eller mindre hver dag (har fri Søndage, men arbejder som regel alligevel).

Så der er ikke mere dansk sommer til mig. Men jeg får dog noget asiatisk, sydeuropæisk, afrikansk og USAsk sommer"ferie" (og forhåbentlig noget australsk og sydamerikansk nu jeg er igang). :dance:

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.